eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Dostawa symulatora maszyn leśnych typu harwester i forwarder wraz z oprogramowaniem na potrzeby dydaktyczne Zespołu Szkół Leśnych w Rogozińcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Babimost: Dostawa symulatora maszyn leśnych typu harwester i forwarder wraz z oprogramowaniem na potrzeby dydaktyczne Zespołu Szkół Leśnych w Rogozińcu
Numer ogłoszenia: 76142 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Babimost , ul. Leśna 17, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512255, faks 068 3512475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa symulatora maszyn leśnych typu harwester i forwarder wraz z oprogramowaniem na potrzeby dydaktyczne Zespołu Szkół Leśnych w Rogozińcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu symulatora maszyn leśnych typu harwester i forwarder do pozyskania i zrywki drewna wraz z licencjonowanym oprogramowaniem do nauki i oceny pracy, aktualizowanym bezpłatnie oraz montaż i uruchomienie symulatora a także szkolenie dla kadry instruktorów z jego obsługi. Specyfikacja przedmiotu zamówienia: 1. Osprzęt symulatora operacyjnego (pełnostanowiskowego): a) fotel operatora z zagłówkiem, b) drążki kontrolne z podłokietnikami - joystick w standardzie KCC (uniwersalne, obsługujące różne modele maszyn), c) pedał przyspiesznika, d) pedał hamulca, e) pedał zmiany kierunku jazdy, f) system projekcji na trzech ekranach LED (min. 3x55 cali) i dodatkowy ekran dla instruktora (min. 1x22 cali), wyposażonych w głośniki, g) czujniki śledzące ruchy głowy operatora, zmieniające widok na ekranach w zależności od kierunku patrzenia, h) dodatkowe wyposażenie: - kolorowa drukarka format A4, - odbiornik GPS, - napęd DVD, - pierśnicomierz elektroniczny. 2. Nowy, kompletny system szkolenia obsługi harwestera i forwardera z oprogramowaniem w języku polskim, niemieckim oraz angielskim. a) oprogramowanie zawierające różne scenariusze oraz symulacje różnych warunków pracy i terenu, w tym: - ćwiczenia z zakresu pracy żurawiem forwardera, - ćwiczenia z załadunku i rozładunku różnych sortymentów, - ćwiczenia z obsługi żurawia i głowicy harwestera - różne poziomy zaawansowania, - praca w drzewostanach rębnych jedno - i wielogatunkowych, - praca w drzewostanach trzebieżowych, - symulacja kalibracji urządzeń pomiarowych głowicy przy użyciu pierśnicomierza elektronicznego. b) system komputerowy maszyny (hardware + software) wraz z interfejsem obsługującym symulacje - komputer PC taki jak w kabinie operatora prawdziwej maszyny, pozwalający na kontrolę parametrów roboczych, czasu pracy oraz stanu technicznego maszyny, c) możliwość zapisywania, przechowywania i ponownego uruchamiania sesji wielu uczniów, d) oprogramowanie do: - zmiany ustawień i parametrów roboczych symulowanej maszyny, - obsługi sortymentów, - analizowania plików produkcji i plików z zarejestrowanymi czasami pracy maszyny. e) Wymagana symulacja obsługi (kierowania) maszyną, posługiwanie się żurawiem, głowicą harwestera, chwytaka forwardera, przemieszczania się po powierzchni itp. f) Wymagany system do metodycznej nauki maszynowego pozyskiwania drewna obejmujący: - możliwość tworzenia kryteriów minimalnych do zaliczenia ćwiczeń, - możliwość oceny poszczególnych elementów pracy operatora (czas pracy, wydajność pracy, jej optymalizacja, poprawność wykonanych zadań itp.), - możliwość tworzenia zestawów ćwiczeń i zadań dla operatorów, - możliwość automatycznej oceny ćwiczeń wykonywanych przez operatorów, - możliwość automatycznego sporządzania raportu zawierającego wyniki oceny ćwiczeń wykonywanych przez operatorów. g) Wymagana darmowa aktualizacja oprogramowania symulatora odpowiadająca nowym seryjnie produkowanym maszynom w okresie min. 5 lat. 3. Oprogramowanie symulujące system kontrolno -pomiarowy: a) wymagana jest dostawa i zainstalowanie 10 szt. licencji systemu operacyjnego maszyny na 10 stanowiskach komputerowych w pracowni informatycznej szkoły, b) system szkolenia obsługi harwestera i forwardera z oprogramowaniem w języku polskim, niemieckim oraz angielskim, c) oprogramowanie symulatora odpowiadające najnowszym typom produkowanych seryjnie maszyn, d) oprogramowanie musi posiadać funkcję zarzadzania i sterowania harvesterem obejmująca m.in.: - kalibrację, - tworzenie tabel rozkroju drewna, - instrukcje optymalizacji przecinania dłużyc (z uwzględnieniem cen, jakości surowca), e) oprogramowanie musi posiadać funkcję zawierającą diagnostykę maszyny, w tym m. in: - sygnalizacja awarii, - sygnalizacja przeglądów, - analiza wydajności dla wybranych jednostek czasu i operatorów. 4. Dodatkowe informacje o przedmiocie zamówienia. a) Zasilanie symulatora musi odbywać się ze standardowej sieci 230 V. b) Urządzenie musi posiadać zabezpieczenie przepięciowe i stabilizacyjne prądu. c) Oferowane urządzenie musi być kompletne, tzn. gotowe do użytku bez dodatkowego wyposażenia. d) Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku. e) Zamawiający wymaga, by oferowany towar spełniał wymogi określone obowiązującym prawem, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski min. deklaracje zgodności CE. f) Wykonawca dostarczy dokumentację urządzenia (kartę charakterystyki, instrukcję obsługi użytkownika, instrukcje podstawowej obsługi serwisowej, instrukcje bezpieczeństwa użytkownika) w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej. g) Na terenie kraju winien być autoryzowany serwis urządzenia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.00.00 - Symulatory 34.15.20.00 - Symulatory szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert o godz. 9.30.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę symulatora leśnych maszyn wielooperacyjnych o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Babimost ul. Leśna 17, 66-110 Babimost - pok. 21. Na pisemny wniosek wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Babimost ul. Leśna 17, 66-110 Babimost. Sekretariat - pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.