eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśno › Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb V rewizji planu urządzenia lasu w Nadleśnictwie Przymuszewo oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Leśno: Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb V rewizji planu urządzenia lasu w Nadleśnictwie Przymuszewo oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej
Numer ogłoszenia: 76127 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przymuszewo , Przymuszewo 3, 89-634 Leśno, woj. pomorskie, tel. 52 5541919, faks 52 5541919.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb V rewizji planu urządzenia lasu w Nadleśnictwie Przymuszewo oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych polegających na : - wykonaniu ewidencyjnej mapy numerycznej Nadleśnictwa Przymuszewo zgodnie ze standardem Leśnej Mapy Numerycznej wraz z aktualizacją rejestru gruntów zgodnie z powszechną ewidencją gruntów i budynków , pozwalającą na automatyczne przywiązanie wyłączeń do działek i eksport do programu TAKSATOR oraz wydruk sporządzonego rejestru gruntów , wydruk przeprowadzonych zmian powierzchniowych w ramach obrębów leśnych z uwzględnieniem podziału administracyjnego ; - wznowieniu znaków granicznych wraz z okopaniem rowkiem okalającym i przygotowaniem dokumentacji technicznej ; - rozgraniczenie nieruchomości ; - łączenie działek ewidencyjnych ; - aktualizacji użytków gruntowych wskazanych przez Nadleśnictwo ; - wprowadzeniu zmian numeracji działek do ewidencji powszechnej oraz ksiąg wieczystych ;.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wielkości do 50 % wartości zamówienia podstawowego , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.18.10 - Usługi topograficzne 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości : 2 500,00 zł ( słownie : dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ) . 3. Wykonawca wnosi wadium : a. w formie pieniężnej, b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym , że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , c. w gwarancjach bankowych , d. w gwarancjach ubezpieczeniowych , e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016 , poz. 359 ) , Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego : BGŻ BNP Paribas 54 20300045 1110 0000 0195 3620 . W tytule przelewu należy wpisać: Wykonanie geodezyjnych prac przygotowawczych dla potrzeb V rewizji planu urządzenia lasu w Nadleśnictwie Przymuszewo oraz sporządzenie ewidencyjnej mapy numerycznej zgodnie ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 23.06.2016 roku do godz. 10.00 . Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego . Wadium wnoszone w formach określonych w pkt XI.3 b., c. , d. , e. Wykonawca składa w następujący sposób: - oryginał poręczeń bankowych , gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Przymuszewo , przed upływem terminu składania ofert . 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem pkt XI.9 SIWZ . 5. Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza , Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy . 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek Wykonawcy , który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert . 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt XI.4 SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego . 8. W przypadku , gdy wadium zostanie wniesione w pieniądzu , Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę , wraz z odsetkami , które wynikają z umowy rachunku bankowego , na którym wadium było przechowywane , pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz kosztami prowizji bankowej za przelew . 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , z przyczyn od niego zależnych nie złoży dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej . 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana: a. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b. nie wniesie zabezpieczenia wymaganego do należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie niemożliwe z przyczyn zależnych od Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie tego warunku .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , wykonał co najmniej jedną usługę ( wymagane potwierdzenie , że usługa ta została wykonana należycie ) polegającą na wykonaniu numerycznej mapy ewidencyjnej , zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej ( Zarządzenie nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23.08.2001 roku - tekst jednolity Zarządzenie nr 34 Dyrektora Generalnego LP z dnia 20.04.2005 roku ) przyjętych do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego ( tzn. przekazanie dokumentacji techniczno-prawnej specjalistycznych pomiarów z uwzględnieniem elektronicznej ewidencyjnej mapy numerycznej sporządzonej wg Standardu Leśnej Mapy Numerycznej do państwowego zasobu geodezyjnego z potwierdzeniem przyjęcia ) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł Wykonawca może korzystać z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów , niezależnie od łączących ich stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumenty określające : - zakres zasobów innego podmiotu dostępnych Wykonawcy ; - zakres i czasokres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia ; - charakter zależności łączących Wykonawcę z innym podmiotem ; Podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada wraz z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba , że nie ponosi winy za nieudostępnienie zasobów . Ocena spełniania warunków w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt IX SIWZ, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie tego warunku .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , posiadającymi doświadczenie , kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie odpowiednie do zadań , które zostaną im powierzone tj. co najmniej 3 osoby z uprawnieniami geodezyjnymi nadanymi przez właściwe organy w zakresie : - rozgraniczania i podziału nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych ; - prac inwentaryzacyjnych ; Wykonawca może korzystać z potencjału osobowego innych podmiotów , niezależnie od łączących ich stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumenty określające : - zakres zasobów innego podmiotu dostępnych Wykonawcy ; - zakres i czasokres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia ; - charakter zależności łączących Wykonawcę z innym podmiotem ; Podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada wraz z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba , że nie ponosi winy za nieudostępnienie zasobów . Ocena spełniania warunków w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt IX niniejszej specyfikacji , z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymogów w zakresie tego warunku .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Udział Podwykonawców a. Zamawiający nie ogranicza powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom ; b. Zgodnie z art.36b ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom lub podania przez Wykonawcę nazw firm Podwykonawców , na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b , w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art.22 ust.1 ; c. Zgodnie z art.36b ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych , jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu , na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust.1 , Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu , że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia . Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia i pełnomocnictwa osób składających ofertę , o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych . Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru załącznik 5 do niniejszej specyfikacji ; 5) zgodnie z art.26 ust. 2d listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych , albo informację o tym , że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 . - dla każdego partnera osobno, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ . 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której wybrano Wykonawcę . Zmiany , o których mowa powyżej mogą być dokonane jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności : 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności : a. usterkami w pomiarach ; b. brakiem wystarczających materiałów dotyczących granic prawnych w PODGiK ; c. koniecznością wykonania prac , których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy ; d. wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ; e. innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkującymi niemożliwością prowadzenia prac ; Zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania prac , jeżeli Wykonawca w ciągu 14 dni od zaistnienia okoliczności nie przedstawi Zamawiającemu wniosku o przedłużenie terminu ze szczegółowym uzasadnieniem . 2) Zmiana zakresu prac : Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu zadań do wykonania ( zmniejszenie najwyżej do 30 % ) . Zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie . 3) Zmiana podwykonawców może być dokonana , gdy : - zmiana , w trakcie realizacji zamówienia Podwykonawców , którzy byli wskazani przez Wykonawcę w swojej ofercie bądź udział Podwykonawców , gdy Wykonawca nie zakładał ich udziału realizacji zamówienia . 4) Zmiana osoby odpowiedzialnej za organizację prac i bezpośrednio nimi kierującej w imieniu Wykonawcy ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov../pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_przymuszewo/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Przymuszewo Przymuszewo 3 , 89-634 Leśno e-mail : przymuszewo@torun.lasy.go.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Przymuszewo Przymuszewo 3 89-634 Leśno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.