eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa serwisowa urządzeń sieciowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761244-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych:

Usługa serwisowa urządzeń sieciowych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 10420591000000, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: +48 22 645 36 90,
faks: +48 22 645 39 57
e-mail: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl,
www: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.prsa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.prsa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej zgodnie z pkt 18.4 SIWZ. Ofertę opisaną zgodnie z pkt. 18.14 SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do skrzyni wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczonej zgodnie z pkt. 19.1 SIWZ

Adres: al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowa urządzeń sieciowych

Numer referencyjny: BZP.B5.48.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych wskazanych w Tabelach nr 1 – 3 Załącznika nr 1 do SIWZ, zainstalowanych w sieci komputerowej Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania, z których każde obejmuje grupę urządzeń tego samego producenta.

II.5) Główny kod CPV: 50.31.23.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 36

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w każdym z zadań świadczył usługi serwisowe dla danych urządzeń zgodnie z terminami określonymi w Załączniku nr 1 w Tabelach nr 1, 2 i 3 – w kolumnie Okres świadczenia serwisu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.2. Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
10.2.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
10.2.2. wypełniony formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
10.2.3. dowód wniesienia wadium,
10.2.4. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym określony zostanie zakres umocowania; podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
16.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o łącznej wartości będącej sumą kwot określonych dla poszczególnych zadań, na które wykonawca zamierza złożyć ofertę:
16.1.1 kwota wadium wymagana dla Zadania nr 1 przedmiotu zamówienia wynosi 6 300 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100),
16.1.2 kwota wadium wymagana dla Zadania nr 2 przedmiotu zamówienia wynosi 2 700 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100),
16.1.3 kwota wadium wymagana dla Zadania nr 3 przedmiotu zamówienia wynosi 2 700 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100).
16.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
16.2.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389;
16.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
16.2.3. gwarancjach bankowych;
16.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
16.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2020, poz. 299)
16.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1 SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
16.4 W przypadku wnoszenia wadium w formach gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ, poczynając od dnia składania ofert.
16.5 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wskazana w pkt. 16.2.1 SIWZ konieczne jest dołączenie oryginałów wniesienia wadium (np. gwarancji bankowej ) do oferty. W takim przypadku nie ma zastosowania zalecenie z pkt 18.8 SIWZ, a oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty w sytuacji zwrotu wadium wniesionego w innej formie niż wskazana w pkt.16.2.1 SIWZ.
16.6 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności w następujących okolicznościach w zakresie:
1) zmiany podwykonawców, wymienionych w § 5 ust. 3, pod warunkiem wskazania nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed dokonaniem zmiany powodów, dla których istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy;
2) podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku, Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania części przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy,
3) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmian Umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń Siły Wyższej wpływających na zakres, sposób i wymogi wykonania przedmiotu Umowy lub zasad i sposobu wynagradzania oraz terminów realizacji Umowy, w zakresie i w celu pozwalającym na zapewnienie możliwości realizacji Umowy w zakresie wynikającym z warunków istniejących w następstwie działania Siły Wyższej.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
23. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
23.1 Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy):
23.1.1 pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio SA w Warszawie Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389;
23.1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
23.1.3 gwarancjach bankowych;
23.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
23.1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (tekst jedn.: Dz. U. 2020 r. poz. 299).
23.2 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie określonej w pkt. 23.1.1 SIWZ, Zamawiający przechowywać je będzie na rachunku bankowym. Zabezpieczenie to zostanie zwrócone wykonawcy wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, po pomniejszeniu o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, po upływie okresu wskazanego we wzorze umowy.
23.3 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi również zawierać klauzule o tym, że nie podlega przenoszeniu. Zobowiązanie wynikające dla banku, ubezpieczyciela udzielającego takiej gwarancji pozostaje dla niego wiążące przez okres wykonywania Umowy, przedłużony o okres 30 dni.
23.4 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo w formie poręczenia, warunki gwarancji lub poręczenia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
26. INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W POLSKIM RADIU S.A.
26.1. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.
26.2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w pkt 26.1, jest Zamawiający – Polskie Radio S.A. w Warszawie; adres: 00-977 Warszawa, al. Niepodległości 77/85.W sprawach związanych z danymi osobowymi, o których mowa w pkt 1, należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 022 645 34 03.
26.3. Dane osobowe, o których mowa w pkt 26.1, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, tj. z uwagi na fakt, że przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym, jako administratorze i do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego, związanych z niniejszym postępowaniem oraz zawarciem i realizacją umowy, z zastrzeżeniem pkt 26.4 SIWZ i 26.5 SIWZ.
26.4. Dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu, o których mowa w pkt 26.1, udostępnione będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, określonych w pkt 25 SIWZ do upływu terminu do ich wniesienia.
26.5. Dane osobowe, o których mowa w pkt 26.1, są jawne z wyjątkiem danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, o których mowa w art.9 ust.1 RODO.
26.6. Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt. 1 będą osoby i podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania, w tym umowa, na podstawie: art. 8, art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986 ze zm.) oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępnie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1330), a także innych przepisów prawa.
26.7. Dane osobowe, o których mowa w pkt 26.1, uzyskane w związku z postępowaniem, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1986 ze zm.), przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Dane osobowe uzyskane w związku z zawarciem i realizacja umowy będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres 5 lat, licząc od początku roku następnego po zakończeniu rozliczeń związanych z zakończeniem Umowy.
26.8. Dane osobowe, o których mowa w pkt 26.1, nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
26.9. W odniesieniu do danych osobowych, o których mowa w pkt 26.1, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie jest stosowane profilowanie.
26.10. Osobom, których dotyczą dane osobowe, o których mowa w pkt 26.1, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO.
26.11. Osobom, których dotyczą dane osobowe, o których mowa w pkt 26.1 przysługuje:
1) prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących, w tym prawo zwrócenia się o przekazanie kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, przy czym w przypadku, gdy wykonanie przez Zamawiającego obowiązków wynikających z przedmiotowych praw wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może zażądać od osoby, której dotyczą dane osobowe, wykazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych ich dotyczących, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania lub jego załączników,
3) prawo żądania od Zamawiającego, jako administratora danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem, że:
a) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub Rzeczpospolitej Polskiej,
b) wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
4) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
26.12. Osobom, których dotyczą dane osobowe, o których mowa w pkt 26.1 nie przysługuje:
1) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, albowiem dane osobowe, o których mowa w pkt 26.1 będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) i f) RODO oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
2) w stosunku do danych osobowych przetwarzanych w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym - prawo sprzeciwu, albowiem dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
3) prawo do usunięcia danych w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w pkt 26.1, będzie niezbędne do wywiązania się przez Polskie Radio S.A. z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania tych danych na mocy prawa Unii Europejskiej lub prawa obowiązującego w Rzeczpospolitej Polskiej, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów statystycznych, o ile pojawi się prawdopodobieństwo, skorzystanie z tego prawa uniemożliwi lub poważnie utrudni realizacje tych celów.
26.13. W związku informacjami przekazanymi powyżej oraz z uwagi na fakt, że Zamawiający będzie przetwarzał dane, o których mowa w pkt 26.1, przystępując do postępowania wykonawca będzie zobowiązany do wykonania działań wynikających z RODO wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu w umowie lub jej załącznikach lub innych dokumentach przekazywanych w celu jej realizacji.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych Cisco Systems, wskazanych w Tabeli nr 1, Załącznika nr 1 do SIWZ, zainstalowanych w sieci komputerowej Zamawiającego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312300-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty:100,00
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych F5 Networks, wskazanych w Tabeli nr 2, Załącznika nr 1 do SIWZ, zainstalowanych w sieci komputerowej Zamawiającego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312300-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej urządzeń sieciowych Palo Alto Networks, wskazanych w Tabeli nr 3, w Załączniku nr 1 do SIWZ, zainstalowanych w sieci komputerowej Zamawiającego.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312300-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena oferty:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.