eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › "UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY JASIEŃ"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761205-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu:

"UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY JASIEŃ"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Jasień" związanego z realizacją operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Jasieniu, krajowy numer identyfikacyjny 97125508200000, ul. Kolejowa 9, 68-320 Jasień, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 0-68 3710849
faks: 0-68 3710849
e-mail: zk.jasien@post.pl
www: www.bip.wrota.lubuskie/zkjasien
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka z o.o. - prawa handlowego ze 100 % udziałem gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.bip.wrota.lubuskie/zkjasien

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Wymagane jest dostarczenie lub przesłanie ofert pisemnie.

Adres: Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Kolejowa 9, 68-320 Jasień

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY JASIEŃ"

Numer referencyjny: PN.2.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Jasień, której zakres obejmuje:
1. budowę sieci kanalizacyjnej z przepompownią ścieków w m. Jasień przy ul. Żarskiej, Bocianiej, Żurawiej w Jasieniu – w formule zaprojektuj i wybuduj;
2. budowę przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jaryszów – w formule zaprojektuj i wybuduj;
3. rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej do cmentarza komunalnego w miejscowości Zabłocie Gmina Jasień

II. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części:

1. CZEŚĆ I: Sieć kanalizacyjna z przepompownią ścieków dla uzbrojenia działek przeznaczonych pod budowę mieszkalną przy ul. Żarskiej, Bocianiej, Żurawiej w Jasieniu – w formule zaprojektuj

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie prac związanych z budową systemu kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym umożliwiający odbiór nieczystości płynnych od mieszkańców działek nr 2006/5, 2006/10, 2006/17 i 2006/26 przy ul. Żarskiej i Żurawiej w Jasieniu. Realizacja zamówienia wymaga zaprojektowania i wykonania następujących elementów:
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV Ø200 długości ok. 470 m, przyłączy kanalizacyjnych do granic działek przyszłych odbiorców z rur PCV Ø160 o łącznej długości ok. 20 m; liczba przyłączy – 4 szt.
- budowa kanalizacji tłocznej z rur PE Ø110 długości ok. 10 m.
- budowa przepompowni ścieków, zbierającej nieczystości płynne z terenów przeznaczonych pod budownictwo mieszkalne i pompujących je do kanalizacji sanitarnej w ul. Żurawiej, opracowywanej wg oddzielnego projektu.

Uwaga: Wymienione wyżej długości sieci są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu opracowania. Ostateczne wartości w zakresie średnic oraz długości sieci ustali Wykonawca w oparciu o szczegółowe obliczenia w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Zamówienie obejmuje m.in.:
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę,
- obsługę geodezyjną; mapa do celów projektowych, wytyczenie rurociągów, inwentaryzacja powykonawcza,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- wykonanie przepompowni ścieków,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej sieci kanalizacyjnej w użytkowanie,
- nadzór autorski projektanta.

Opis przedmiotu zamówienia Części I przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załączniku nr 6A do SIWZ oraz Załączniku nr 12.

2. CZEŚĆ II: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jaryszów – w formule zaprojektuj i wybuduj.

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie prac związanych z budową przydomowej oczyszczalni ścieków dla mieszkańców zamieszkujących budynki w zabudowie szeregowej nr 28/1, 28/2, 28/3, 28/4, 29/1, 29/2, 29/3, 29/4, 30/1, 30/2, 30/3 i 30/4 w miejscowości Jaryszów Gmina Jasień. Inwestycja realizowana będzie na działce nr 10/45. Oczyszczalnia zostanie przyłączona poprzez studzienkę do istniejącego rurociągu odprowadzającego ścieki z powyższych budynków.
Realizacja zamówienia wymaga zaprojektowania i wykonania następujących elementów:
- Zbiornik biologicznej oczyszczalni ścieków
- Poletko rozsączające w nasypie
- Kolektory ścieków surowych i oczyszczonych
- Przepompownia ścieków oczyszczonych
Uwaga: Wymienione wyżej rozwiązania są rozwiązaniami zaproponowanymi przez Inwestora zadania opartymi na podstawie wiedzy jaką Zamawiający posiada o warunkach gruntowo-wodnych panujących w obrębie planowanej inwestycji. Ostateczne rozwiązanie odnośnie umieszczenia poletka w nasypie i konieczności montażu przepompowni ustali Wykonawca w oparciu o opinię geologiczną, którą winien jest uzyskać przed przystąpieniem do prac projektowych. Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Zamówienie obejmuje m.in:
- opracowanie opinii geologicznej na temat warunków gruntowo-wodnych panujących w obrębie planowanej inwestycji,
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę,
- obsługę geodezyjną; mapa do celów projektowych, wytyczenie urządzeń i rurociągów, inwentaryzacja powykonawcza,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej sieci kanalizacyjnej w użytkowanie,
- nadzór autorski projektanta

Opis przedmiotu zamówienia Części II przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załączniku nr 6B do SIWZ oraz Załączniku nr 12.

3. CZEŚĆ III: Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej do cmentarza komunalnego w miejscowości Zabłocie Gmina Jasień– w formule zaprojektuj i wybuduj.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PCV Ø110 mm, do cmentarza komunalnego w miejscowości Zabłocie.
Inwestycja ma na celu poprawę jakości życia wszystkich użytkowników cmentarza oraz bezpieczeństwa p/poż. na rozpatrywanym terenie.
Projektowana sieć wodociągowa powinna spełniać wymagania norm: PN-EN 805:2002 „Zaopatrzenie w wodę – Wymagania dotyczące systemów zewnętrznych i ich części składowych”.
Rury stosowane do budowy wodociągu muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z aprobatą, decyzję o stosowaniu ich w budownictwie oraz opinię PZH o dopuszczeniu ich do przesyłu wody dla celów pitnych.

Zamówienie obejmuje m.in.:
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę,
- obsługę geodezyjną; mapa do celów projektowych, wytyczenie wodociągu, inwentaryzacja powykonawcza,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- wykonanie przyłącza do cmentarza wraz z montażem zestawu wodomierzowego i zaworu czerpalnego,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem rozbudowanej sieci wodociągowej w użytkowanie,
- nadzór autorski projektanta.

Opis przedmiotu zamówienia Części III przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załączniku nr 6C do SIWZ oraz Załączniku nr 12.

III. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Jasień" związanego z realizacją operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

• Zadanie – Część I zostało określone w Programie funkcjonalno-użytkowym dla zadania „Sieć kanalizacyjna z przepompownią ścieków w m. Jasień przy ul. Żarskiej, Bocianiej, Żurawiej w Jasieniu” i koncepcji poprowadzenia sieci kanalizacyjnej – stanowiącej załączniki nr 12 do SIWZ.
• Zadanie Cześć II zostało określone w Programie funkcjonalno-użytkowym dla zadania „Przydomowa biologiczna oczyszczalnia ścieków z poletkiem rozsączającym dla budynków mieszkalnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Jaryszów” i mapie/koncepcji budowy przydomowej oczyszczalni ścieków w m. Jaryszów– stanowiącej załączniki nr 12 do SIWZ.
• Zadanie Cześć III zostało określone w Programie funkcjonalno-użytkowym dla zadania „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej do cmentarza komunalnego w miejscowości Zabłocie Gm. Jasień” i mapie- proponowana trasa sieci wodociągowej (załącznik nr 2 do PFU) – stanowiącej załączniki nr 12 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30.04.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna finansowa):

a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości:
- zamówienie Cześć I - co najmniej 300.000,- PLN;
- zamówienie Część II – co najmniej 50.000,- PLN;
- zamówienie Część III – co najmniej 20.000,- PLN;

W celu potwierdzenia posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej kwocie, Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości.

b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę:
- zamówienie Cześć I - nie niższą niż 300.000,- PLN;
- zamówienie Część II – nie niższą niż 50.000,- PLN;
- zamówienie Część III – nie niższą niż 20.000,- PLN;


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:

a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą:
- zamówienie Cześć I - na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o wartości co najmniej 500.000,- PLN brutto.
- zamówienie Część II - na wykonaniu przydomowej oczyszczalni ścieków o wartości co najmniej 50.000,- PLN brutto.
- zamówienie Część III - na wykonaniu sieci wodociągowej o wartości co najmniej 30.000,- PLN brutto.

W celu potwierdzenia spełniania powyżej określonych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.

b) dysponuje osobami do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonania przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami tj.
• wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:

Część I:
- Kierownik budowy – zobowiązany jest posiadać: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art.12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm. ) lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; wymagane jest doświadczenie w jednej zrealizowanej inwestycji na roboty budowlane w zakresie kanalizacji sanitarnej metodą grawitacyjną i ciśnieniową jako kierownik budowy,

- Kierownik robót drogowych – ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej.

Część II:
- Kierownik budowy - zobowiązany jest posiadać: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art.12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm. ) lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; wymagane jest doświadczenie w jednej zrealizowanej inwestycji na roboty budowlane w zakresie kanalizacji sanitarnej metodą grawitacyjną i ciśnieniową jako kierownik budowy.

Część III:
- Kierownik budowy - zobowiązany jest posiadać: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art.12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; wymagane jest doświadczenie w jednej zrealizowanej inwestycji na roboty budowlane w zakresie kanalizacji sanitarnej metodą grawitacyjną i ciśnieniową jako kierownik budowy.

Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia stosowne do wymagań określonych w pkt. 5.2.3 b), powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, a także dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.wrota.lubuskie.pl/zkjasien przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ..

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego, (w terminie nie krótszym niż 5 dni) oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wymagań określonych przez Zamawiającego:

a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości:
- zamówienie Cześć I - co najmniej 300.000,- PLN;
- zamówienie Część II – co najmniej 50.000,- PLN;
- zamówienie Część III – co najmniej 20.000,- PLN;
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę:
- zamówienie Cześć I - nie niższą niż 300.000,- PLN;
- zamówienie Część II – nie niższą niż 50.000,- PLN;
- zamówienie Część III – nie niższą niż 20.000,- PLN;

c) wykaz wykonanych robót budowlanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną) w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na
- zamówienie Cześć I - na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o wartości co najmniej 500.000,- PLN brutto.
- zamówienie Część II - na wykonaniu przydomowej oczyszczalni ścieków o wartości co najmniej 50.000,- PLN brutto.
- zamówienie Część III - na wykonaniu sieci wodociągowej o wartości co najmniej 30.000,- PLN brutto.

wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.

d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, a także dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz);

e) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony Formularz Ofertowy w zakresie danej części zamówienia (wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Oświadczenie Wykonawcy podlegającego wykluczeniu, o którym mowa w pkt. 6.2. SIWZ (wzór – Załącznik nr 4 do SIWZ)- jeżeli dotyczy.
3. Wykaz części robót budowlanych, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ pkt. 8 (wykaz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonanie części niniejszego zamówienia).
4. Pełnomocnictwo – w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wystawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, czy pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czy do występowania w postępowaniu i również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – jeżeli dotyczy.
6. Dowód wniesienia wadium.
7. Cena oferty winna być obliczona w kosztorysie ofertowym, gdyż wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wraz z ofertą lub przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp – koszty pośrednie w % od R i S; Kz - koszty zakupu w % od M; Z- zysk w % od R, S, Kp). Kosztorys ofertowy będzie służył m.in. do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, dozwolonej zmiany umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia lub rezygnacji zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy, a podane stawki w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty.
Cena wynikająca z kosztorysu ofertowego musi być zgodna z ryczałtową ceną ofertową wynikającą z formularza ofertowego. Zamawiający ze względu na współfinansowanie zamówienia z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 r. wymaga przedstawienia kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiarów robót:
• Część I – na podstawie przedmiaru robót na budowę sieci kanalizacyjnej
• Część II – na podstawie przedmiaru robót na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków.
• Cześć III – na podstawie przedmiaru robót na budowę sieci wodociągowej.

Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie numerowanego wykazu dokumentów i oświadczeń przekładanych z ofertą wraz z ich tytułami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
• Część I: - 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/00).
• Część II – 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 0/00)
• Część III – 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 0/00)
Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:60,00
Okres gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. W przypadku gdyby jakiekolwiek z postanowień niniejszej Umowy okazało się nieważne lub bezskuteczne, pozostałe postanowienia Umowy pozostają w mocy i będą wiążące dla stron.
3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza następującymi sytuacjami:

I. dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli opóźnienie w realizacji umowy spowodowane zostanie:
1) warunkami atmosferycznymi:
a) powodującymi klęski żywiołowe na terenie, na którym umowa jest realizowana,
b) uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – to jest utrzymywanie się średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 14 kolejnych dni;

2) warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności:
a) występowaniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, skał, itp.) jeśli warunki te stanowią VI lub wyższą kategorię gruntu na łącznej długości co najmniej 10 % całego zakresu robót;
b) występowaniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności w zakresie istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
c) występowaniem niewypałów i niewybuchów, zagrożeń tąpnięciami lub wybuchem;
d) występowaniem wykopalisk archeologicznych, szkód górniczych;

3) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiającego;
b) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;

4) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności spowodowanymi:
a) przekroczeniem zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
b) odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
c) koniecznością uzyskania orzeczenia sądu lub innego organu, której nie przewidywano przy zawieraniu umowy;
d) koniecznością zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy.

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punktach I.1., I.2. i I.3.b), termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i nie dłużej niż o 3 miesiące. W przypadku okoliczności opisanych w punktach I.3.a) oraz I.4., termin realizacji umowy może być przedłużony o czas trwania tych okoliczności, niezależnie od czasu ich trwania.

II. dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy dotycząca:
a) Podwykonawców, o których mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.

b) osób, którymi dysponuje Wykonawca na zasadach innych niż określone w pkt II a). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje nie niższe niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

W przypadku wniosku Wykonawcy o dokonanie zmiany o której mowa w pkt II a) i b), Wykonawca obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SIWZ.

III. dopuszczalne jest dokonanie zmian terminów płatności, wynikające z wprowadzenia dopuszczalnych zmian w treści umowy, pod warunkiem, iż zmiany terminów płatności nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub zwiększenia wynagrodzenia.
IV. pozostałe zmiany:
a) dopuszczalna jest zmiana ceny brutto wynikająca ze zmiany przepisów prawa odnoszących się do stawki podatku od towarów i usług; cena netto pozostaje bez zmian,
b) dopuszczalna jest zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy dopuszczalne jest dokonanie zmiany umowy w zakresie odnoszącym się do jej zakresu i należnego Wykonawcy wynagrodzenia.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 14:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: CZEŚĆ I: Sieć kanalizacyjna z przepompownią ścieków dla uzbrojenia działek przeznaczonych pod budowę mieszkalną przy ul. Żarskiej, Bocianiej, Żurawiej w Jasieniu – w formule zaprojektuj

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie prac związanych z budową systemu kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym umożliwiający odbiór nieczystości płynnych od mieszkańców działek nr 2006/5, 2006/10, 2006/17 i 2006/26 przy ul. Żarskiej i Żurawiej w Jasieniu. Realizacja zamówienia wymaga zaprojektowania i wykonania następujących elementów:
- budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV Ø200 długości ok. 470 m, przyłączy kanalizacyjnych do granic działek przyszłych odbiorców z rur PCV Ø160 o łącznej długości ok. 20 m; liczba przyłączy – 4 szt.
- budowa kanalizacji tłocznej z rur PE Ø110 długości ok. 10 m.
- budowa przepompowni ścieków, zbierającej nieczystości płynne z terenów przeznaczonych pod budownictwo mieszkalne i pompujących je do kanalizacji sanitarnej w ul. Żurawiej, opracowywanej wg oddzielnego projektu.

Uwaga: Wymienione wyżej długości sieci są długościami orientacyjnymi wynikającymi z rzeczywistych odległości w terenie pomiędzy punktami stanowiącymi granice zakresu opracowania. Ostateczne wartości w zakresie średnic oraz długości sieci ustali Wykonawca w oparciu o szczegółowe obliczenia w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Zamówienie obejmuje m.in.:
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę,
- obsługę geodezyjną; mapa do celów projektowych, wytyczenie rurociągów, inwentaryzacja powykonawcza,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- wykonanie przepompowni ścieków,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej sieci kanalizacyjnej w użytkowanie,
- nadzór autorski projektanta.

Opis przedmiotu zamówienia Części I przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załączniku nr 6A do SIWZ oraz Załączniku nr 12.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:60,00
Okres gwarancji:40,00
Część nr: 2
Nazwa: CZEŚĆ II: Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jaryszów – w formule zaprojektuj i wybuduj.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie prac związanych z budową przydomowej oczyszczalni ścieków dla mieszkańców zamieszkujących budynki w zabudowie szeregowej nr 28/1, 28/2, 28/3, 28/4, 29/1, 29/2, 29/3, 29/4, 30/1, 30/2, 30/3 i 30/4 w miejscowości Jaryszów Gmina Jasień. Inwestycja realizowana będzie na działce nr 10/45. Oczyszczalnia zostanie przyłączona poprzez studzienkę do istniejącego rurociągu odprowadzającego ścieki z powyższych budynków.
Realizacja zamówienia wymaga zaprojektowania i wykonania następujących elementów:
- Zbiornik biologicznej oczyszczalni ścieków
- Poletko rozsączające w nasypie
- Kolektory ścieków surowych i oczyszczonych
- Przepompownia ścieków oczyszczonych
Uwaga: Wymienione wyżej rozwiązania są rozwiązaniami zaproponowanymi przez Inwestora zadania opartymi na podstawie wiedzy jaką Zamawiający posiada o warunkach gruntowo-wodnych panujących w obrębie planowanej inwestycji. Ostateczne rozwiązanie odnośnie umieszczenia poletka w nasypie i konieczności montażu przepompowni ustali Wykonawca w oparciu o opinię geologiczną, którą winien jest uzyskać przed przystąpieniem do prac projektowych. Wykonawca powinien zaprojektować i zrealizować całość inwestycji uwzględniając aspekty ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Zamówienie obejmuje m.in:
- opracowanie opinii geologicznej na temat warunków gruntowo-wodnych panujących w obrębie planowanej inwestycji,
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę,
- obsługę geodezyjną; mapa do celów projektowych, wytyczenie urządzeń i rurociągów, inwentaryzacja powykonawcza,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej sieci kanalizacyjnej w użytkowanie,
- nadzór autorski projektanta

Opis przedmiotu zamówienia Części II przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załączniku nr 6B do SIWZ oraz Załączniku nr 12.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:60,00
Okres gwarancji:40,00
Część nr: 3
Nazwa: CZEŚĆ III: Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej do cmentarza komunalnego w miejscowości Zabłocie Gmina Jasień– w formule zaprojektuj i wybuduj.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej rozdzielczej z rur PCV Ø110 mm, do cmentarza komunalnego w miejscowości Zabłocie.
Inwestycja ma na celu poprawę jakości życia wszystkich użytkowników cmentarza oraz bezpieczeństwa p/poż. na rozpatrywanym terenie.
Projektowana sieć wodociągowa powinna spełniać wymagania norm: PN-EN 805:2002 „Zaopatrzenie w wodę – Wymagania dotyczące systemów zewnętrznych i ich części składowych”.
Rury stosowane do budowy wodociągu muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z aprobatą, decyzję o stosowaniu ich w budownictwie oraz opinię PZH o dopuszczeniu ich do przesyłu wody dla celów pitnych.

Zamówienie obejmuje m.in.:
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę,
- obsługę geodezyjną; mapa do celów projektowych, wytyczenie wodociągu, inwentaryzacja powykonawcza,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu,
- wykonanie przyłącza do cmentarza wraz z montażem zestawu wodomierzowego i zaworu czerpalnego,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem rozbudowanej sieci wodociągowej w użytkowanie,
- nadzór autorski projektanta.

Opis przedmiotu zamówienia Części III przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załączniku nr 6C do SIWZ oraz Załączniku nr 12.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.04.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena brutto:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.