eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › "świadczenie w roku 2021 usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych osób dorosłych z miejsca ich zamieszkania do Warsztatów Terapii Zajęciowej Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem O/Przemyśl oraz dzieci z miejsca ich zamieszkania do Przedszkola "Nad Jaworem" oraz odwóz do miejsca ich zamieszkania"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 761125-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem Oddział w Przemyślu:

"świadczenie w roku 2021 usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych osób dorosłych z miejsca ich zamieszkania do Warsztatów Terapii Zajęciowej Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem O/Przemyśl oraz dzieci z miejsca ich zamieszkania do Przedszkola "Nad Jaworem" oraz odwóz do miejsca ich zamieszkania"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem Oddział w Przemyślu, krajowy numer identyfikacyjny 65010781000000, ul. Barska 15, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 16 670 58 30; 16 677 80 15
faks: 16 677 58 30
e-mail: twkprzem@op.pl
www: www.twkprzem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - stowarzyszenie, opp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.twkprzem.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma papierowa

Adres: Polskie Towarzystwo Walki z Kalectwem O/Przemyśl, ul. Barska 15, 37-700 Przemyśl (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "świadczenie w roku 2021 usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych osób dorosłych z miejsca ich zamieszkania do Warsztatów Terapii Zajęciowej Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem O/Przemyśl oraz dzieci z miejsca ich zamieszkania do Przedszkola "Nad Jaworem" oraz odwóz do miejsca ich zamieszkania"

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku 2021 usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych osób dorosłych z miejsca ich zamieszkania do Warsztatów Terapii Zajęciowej Polskiego Towarzystwa Walki z Kalectwem O/Przemyśl oraz dzieci z miejsca ich zamieszkania do Przedszkola „Nad Jaworem” oraz odwóz do miejsca ich zamieszkania” Część 1: Świadczenie usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych osób dorosłych z miejsca ich zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Korytnikach 14 oraz odwóz z warsztatu do miejscowości ich zamieszkania. Usługi świadczone będą w okresie 11 miesięcy w 2021 r. – liczba dni - 230 (sierpień jest miesiącem urlopowym) przez 5 dni roboczych w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Ilość kilometrów dla trasy: – dziennie 2 x 75 km = 150 km. Wymagana ilość miejsc: 38 miejsc. Pojazd(y) o standardzie odpowiednim do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wygodne fotele, drzwi rozsuwane sterowane przez kierowcę, wyposażony w ogrzewanie i klimatyzację. Rok produkcji pojazdu (ów) do przewozu uczestników warsztatu - nie wcześniej niż 2016. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojazd(y) zastępczy o równorzędnym standardzie. Uczestnicy winni być przywożeni do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Korytnikach na godz. 7.50. Odjazd z Warsztatu w Korytnikach do miejsc zamieszkania uczestników odbywać się będzie od godz. 14.50. Godziny przyjazdu i odjazdu mogą w niektóre dni ulegać zmianie. Planowane zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane z Wykonawcą. Trasa : Przemyśl (Lipowica) - Kosienice - Wola Maćkowska – Maćkowice – Orzechowce - Żurawica Górna - Żurawica Dolna – Bolestraszyce – Buszkowiczki - Przemyśl ulice: Borelowskiego, Wilsona, Plac Konstytucji, ul. Grunwaldzka – Ostrów- Kuńkowce – Łętownia – Wapowce – Korytniki - i z powrotem Część 2: Świadczenie usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych osób dorosłych z miejsca ich zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Przemyślu, ul. Sobótki 23 oraz odwóz z warsztatu do miejscowości ich zamieszkania. Usługi świadczone będą w okresie 11 miesięcy w 2021 r. – liczba dni - 230 (sierpień jest miesiącem urlopowym) przez 5 dni roboczych w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Ilość kilometrów dla trasy: – dziennie 2 x 65 km = 130 km. Wymagana ilość miejsc : 21 osób + 1 miejsce dla osoby na wózku. Pojazd o standardzie odpowiednim do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wygodne fotele, drzwi rozsuwane sterowane przez kierowcę, wyposażony w ogrzewanie i klimatyzację. Rok produkcji pojazdu(ów) do przewozu uczestników warsztatu - nie wcześniej niż 2016. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojazd(y) zastępczy o równorzędnym standardzie. Uczestnicy winni być przywożeni do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Przemyślu, ul. Sobótki 23 na godz. 7.45. Odjazd z Warsztatu w Przemyślu, ul. Sobótki 23 do miejsc zamieszkania uczestników odbywać się będzie od godz. 14.45. Godziny przyjazdu i odjazdu mogą w niektóre dni ulegać zmianie. Planowane zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane z Wykonawcą. Trasa: - z Przemyśla- Kosienice nr.70 – Maćkowice – Ujkowice – Żurawica Centrum, DPS Lipowica, Przemyśl ul. 3 Maja, ul. Borelowskiego, DPS Albertów, ul. Słowackiego- ul. Sobótki 23- i z powrotem. Część 3: Świadczenie usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych dzieci (od lat 2 i 6 miesięcy do lat 9) z miejsca ich zamieszkania do Przedszkola „Nad Jaworem” w Przemyślu, ul. Sobótki 23 oraz odwóz z przedszkola do miejscowości ich zamieszkania. Usługi świadczone będą w okresie 11 miesięcy w 2021 r. – liczba dni - 230 (sierpień jest miesiącem urlopowym) przez 5 dni roboczych w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Ilość kilometrów dla trasy (2 kursy): – dziennie 2 x 65 km = 130 km. Wymagana ilość miejsc siedzących : 7 dzieci + opiekun. Pojazd(y) o standardzie odpowiednim do przewozu dzieci od lat 2 i 6 miesięcy do lat 9 tj. drzwi rozsuwane sterowane przez kierowcę, wyposażony(e) w ogrzewanie i klimatyzację. Rok produkcji pojazdu (ów) do przewozu uczestników warsztatu - nie wcześniej niż 2016. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojazd(y) zastępczy o równorzędnym standardzie. Uczestnicy winni być przywożeni do Niepublicznego Przedszkola „Nad Jaworem” przy ul. Sobótki 23 na godz. 8.00. Odjazd z Przedszkola ul. Sobótki 23 do miejsc zamieszkania uczestników odbywać się będzie od godz. 14.45. Godziny przyjazdu i odjazdu oraz trasa mogą w niektóre dni ulegać zmianie. Planowane zmiany dni tygodnia, godzin przyjazdu i odjazdu z warsztatu oraz zmiana trasy będą wcześniej uzgadniane z Wykonawcą. Trasa: - z Przemyśla- -Kuńkowce- Ostrów Przemyśl, ul. Borelowskiego –Koźmiana -Opalińskiego – Glazera- Grunwaldzka- Słowackiego- Herburtów- Nehrybka - ul. Sobótki 23- i z powrotem. Harmonogram trasy: Trasa przewozu dzieci z Przedszkola w Przemyślu, ul. Sobótki 23 – kurs I : Przemyśl - Przemyśl, ul. Borelowskiego - ul. Koźmiana- Kuńkowce- Ostrów- ul. Grunwaldzka- ul. Glazera- ul. Słowackiego- Przemyśl, ul. Sobótki 23 . Kurs II - Przedszkole- Słowackiego- Mickiewicza- Nehrybka- Herburtów.

II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 230

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Warunkiem jest posiadanie licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2200 ze zm.)

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Warunkiem jest posiadanie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250.000 zł

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Warunkiem jest : - wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie usługi dowozu osób (w tym : co najmniej jedna wykonywana w okresie min. 1 roku obejmująca przewóz osób niepełnosprawnych na wartość min. 150.000 zł. brutto) - z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane należycie (zał nr 5 SIWZ) - dysponowanie odpowiednią liczba pojazdów na każdą część zamówienia przystosowanym do przewozu osób , rok produkcji nie wcześniej niż 2016, sprawnym technicznie, o standardzie odpowiednim do przewozu osób niepełnosprawnych i dzieci w wieku od lat 2 i 6 miesięcy do lat 9 tj. wygodne fotele, drzwi rozsuwane sterowane przez kierowcę, wyposażony w ogrzewanie i klimatyzację, z liczbą miejsc odpowiednią do przewozu wymaganej liczby osób. (zał. Nr 7 do SIWZ) - dysponowanie odpowiednią liczba kierowców na każdą część zamówienia posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdem zgodnie z obowiązującymi przepisami z doświadczeniem min 1 rok w przewozach osób ( zał. Nr 6 do SIWZ)

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część zamówienia, należy wykazać dysponowanie środkami transportowymi i osobami w ilości odpowiadającej sumie dla poszczególnych części. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( zał. Nr 8 do SIWZ) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostepnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) licencję na wykonywanie transportu drogowego na podstawie art.5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2200 ze zm.), b) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250.000 zł.
c) wykaz, co najmniej dwóch wykonanych usług (w tym : co najmniej jedna wykonywana w okresie min. 1 roku obejmująca przewóz osób niepełnosprawnych na wartość min. 150.000 zł. brutto) dowozu osób w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, terminu wykonywania i odbiorców ( zał. Nr 5) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie d) wykaz osób , które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem że posiadają one wymagane uprawnienia oraz że będą zatrudnione na podstawie umowy o prace przynajmniej na czas realizacji zamówienia – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Ta sama osoba nie może być jednocześnie wykazywana w różnych częściach zamówienia. e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jakimi dysponuje wykonawca, wg wzoru stanowiącego zał. nr 7. Wykonawca musi dysponować sprzętem specjalistycznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia: oznakowany pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (wraz z dokumentami potwierdzającymi: stan techniczny pojazdu, posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia OC i NW ) . Rok produkcji pojazdu (ów) do przewozu uczestników warsztatu - nie wcześniej niż 2016. Ten sam pojazd nie może być jednocześnie wykazywany w różnych częściach zamówienia. f) w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów należy złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( zał. Nr 8 do SIWZ)


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.Dokument dotyczący wykonawcy składającego ofertę: z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, a tym samym składania oświadczeń woli. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu - w oryginale.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:20,00
Cena:60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Świadczenie usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych osób dorosłych z miejsca ich zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Korytnikach 14 oraz odwóz z warsztatu do miejscowości ich zamieszkania

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi świadczone będą w okresie 11 miesięcy w 2021 r. – liczba dni - 230 (sierpień jest miesiącem urlopowym) przez 5 dni roboczych w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Ilość kilometrów dla trasy: – dziennie 2 x 75 km = 150 km. Wymagana ilość miejsc: 38 miejsc. Pojazd(y) o standardzie odpowiednim do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wygodne fotele, drzwi rozsuwane sterowane przez kierowcę, wyposażony w ogrzewanie i klimatyzację. Rok produkcji pojazdu (ów) do przewozu uczestników warsztatu - nie wcześniej niż 2016. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojazd(y) zastępczy o równorzędnym standardzie. Uczestnicy winni być przywożeni do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Korytnikach na godz. 7.50. Odjazd z Warsztatu w Korytnikach do miejsc zamieszkania uczestników odbywać się będzie od godz. 14.50. Godziny przyjazdu i odjazdu mogą w niektóre dni ulegać zmianie. Planowane zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane z Wykonawcą. Trasa : Przemyśl (Lipowica) - Kosienice - Wola Maćkowska – Maćkowice – Orzechowce - Żurawica Górna - Żurawica Dolna – Bolestraszyce – Buszkowiczki - Przemyśl ulice: Borelowskiego, Wilsona, Plac Konstytucji, ul. Grunwaldzka – Ostrów- Kuńkowce – Łętownia – Wapowce – Korytniki - i z powrotem

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 230

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii:20,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Świadczenie usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych osób dorosłych z miejsca ich zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Przemyślu, ul. Sobótki 23 oraz odwóz z warsztatu do miejscowości ich zamieszkania

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi świadczone będą w okresie 11 miesięcy w 2021 r. – liczba dni - 230 (sierpień jest miesiącem urlopowym) przez 5 dni roboczych w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Ilość kilometrów dla trasy: – dziennie 2 x 65 km = 130 km. Wymagana ilość miejsc : 21 osób + 1 miejsce dla osoby na wózku. Pojazd o standardzie odpowiednim do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wygodne fotele, drzwi rozsuwane sterowane przez kierowcę, wyposażony w ogrzewanie i klimatyzację. Rok produkcji pojazdu(ów) do przewozu uczestników warsztatu - nie wcześniej niż 2016. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojazd(y) zastępczy o równorzędnym standardzie. Uczestnicy winni być przywożeni do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Przemyślu, ul. Sobótki 23 na godz. 7.45. Odjazd z Warsztatu w Przemyślu, ul. Sobótki 23 do miejsc zamieszkania uczestników odbywać się będzie od godz. 14.45. Godziny przyjazdu i odjazdu mogą w niektóre dni ulegać zmianie. Planowane zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane z Wykonawcą. Trasa: - z Przemyśla- Kosienice nr.70 – Maćkowice – Ujkowice – Żurawica Centrum, DPS Lipowica, Przemyśl ul. 3 Maja, ul. Borelowskiego, DPS Albertów, ul. Słowackiego- ul. Sobótki 23- i z powrotem.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 230

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii:20,00
Cena:60,00
Termin płatności faktury:20,00
Część nr: 3
Nazwa: Świadczenie usług z zakresu przewozu niepełnosprawnych dzieci (od lat 2 i 6 miesięcy do lat 9) z miejsca ich zamieszkania do Przedszkola „Nad Jaworem” w Przemyślu, ul. Sobótki 23 oraz odwóz z przedszkola do miejscowości ich zamieszkania

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi świadczone będą w okresie 11 miesięcy w 2021 r. – liczba dni - 230 (sierpień jest miesiącem urlopowym) przez 5 dni roboczych w tygodniu (od poniedziałku do piątku). Ilość kilometrów dla trasy (2 kursy): – dziennie 2 x 65 km = 130 km. Wymagana ilość miejsc siedzących : 7 dzieci + opiekun. Pojazd(y) o standardzie odpowiednim do przewozu dzieci od lat 2 i 6 miesięcy do lat 9 tj. drzwi rozsuwane sterowane przez kierowcę, wyposażony(e) w ogrzewanie i klimatyzację. Rok produkcji pojazdu (ów) do przewozu uczestników warsztatu - nie wcześniej niż 2016. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojazd(y) zastępczy o równorzędnym standardzie. Uczestnicy winni być przywożeni do Niepublicznego Przedszkola „Nad Jaworem” przy ul. Sobótki 23 na godz. 8.00. Odjazd z Przedszkola ul. Sobótki 23 do miejsc zamieszkania uczestników odbywać się będzie od godz. 14.45. Godziny przyjazdu i odjazdu oraz trasa mogą w niektóre dni ulegać zmianie. Planowane zmiany dni tygodnia, godzin przyjazdu i odjazdu z warsztatu oraz zmiana trasy będą wcześniej uzgadniane z Wykonawcą. Trasa: - z Przemyśla- -Kuńkowce- Ostrów Przemyśl, ul. Borelowskiego –Koźmiana -Opalińskiego – Glazera- Grunwaldzka- Słowackiego- Herburtów- Nehrybka - ul. Sobótki 23- i z powrotem. Harmonogram trasy: Trasa przewozu dzieci z Przedszkola w Przemyślu, ul. Sobótki 23 – kurs I : Przemyśl - Przemyśl, ul. Borelowskiego - ul. Koźmiana- Kuńkowce- Ostrów- ul. Grunwaldzka- ul. Glazera- ul. Słowackiego- Przemyśl, ul. Sobótki 23 . Kurs II - Przedszkole- Słowackiego- Mickiewicza- Nehrybka- Herburtów



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 230

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności faktury:20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii:20,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.