eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Adaptacja akustyczna Sali Koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Krzysztofa Komedy w Lubaczowie wraz z modernizacją budynku istniejącego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Lubaczów: Adaptacja akustyczna Sali Koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Krzysztofa Komedy w Lubaczowie wraz z modernizacją budynku istniejącego
Numer ogłoszenia: 76102 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Krzysztofa Komedy w Lubaczowie, ul. Rynek 24, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321855, fax 016 6321855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmlubaczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja akustyczna Sali Koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Krzysztofa Komedy w Lubaczowie wraz z modernizacją budynku istniejącego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Specjalistyczne roboty budowlane związane z adaptacją akustyczną Sali Koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Krzysztofa Komedy w Lubaczowie wraz z modernizacją budynku istniejącego polegające na wykonaniu: - modernizacji budynku istniejącego w okresie czerwiec - sierpień 2008, - robót budowlanych budynku, - specjalistycznego akustycznego oświetlenia, nagłośnienia, audio-video, sygnalizacji ppoż., instalacji elektrycznej, - robót wykończeniowych specjalistycznych w zakresie akustyki. Przedmiot zamówienia musi bezwzględnie spełnić poniższe parametry akustyczne: - czas pogłosu dla funkcji koncertowej - T opt (500Hz - 1000Hz) = 1.2s (widownia i estrada puste), - wyrównana charakterystyka czasu pogłosu w funkcji częstotliwości w zakresie 125Hz - 4000Hz, z dopuszczalnym odchyleniem +/- 25% od charakterystyki prostoliniowej, - zakres wskaźnika czytelności dźwięku muzyki - - 4 < C80 < +2 (dla wszystkich typów koncertów muzycznych), - optymalny wskaźnik czytelności mowy _ C50 > 0 (w przekazie bezpośrednim i ze wspomaganiem elektroakustycznym), - wskaźnik zrozumiałości mowy Rasti = min. 0.6 (w przekazie bezpośrednim i ze wspomaganiem elektroakustycznym), - dopuszczalny poziom dźwięku A hałasu w sali od wszystkich źródeł zakłóceń w budynku i poza nim (włącznie z hałasem pochodzącym od pracującej instalacji klimatyzacyjnej ) - LAdop - 35 dB (wg krzywej NC 25).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 36.11.14.30 - Siedziska teatralne Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.12.00 - Siedziska teatralne Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów Oryginalny kod CPV: 20.30.00.00 - Drewniane wyroby stolarskie i ciesielskie dla budownictwa Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.00.00 - Stolarka budowlana Oryginalny kod CPV: 45.32.30.00 - Izolacja dźwiękoszczelna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.30.00 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 40 000 zł, słownie: czterdzieści tysięcy zł Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu na konto zamawiającego: NBP o/o Rzeszów 77 1010 1528 0021 6313 9120 0000 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Sposób przekazania: oryginał dokumentu złożyć w kasie szkoły przed upływem terminu składania ofert, a kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność, załączona do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, - posiadają potencjał osobowy tj. stałe zatrudnienie min. 15 montażystów oraz odpowiedni potencjał sprzętowy, a w szczególności zgodne z przepisami BHP specjalistyczne pomosty montażowe i rusztowanie, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) znajdują się w sytuacji finansowej jak niżej: - posiadają obroty firmy za ostatnie 3 lata - min. 10 000 000,00 zł - posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową do kwoty min. 700 000,00 zł, popartą zaświadczeniem banku prowadzącego bieżący rachunek firmy, 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość odpowiednią do wielkości zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, lecz o wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł, 3) posiadają certyfikat - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub dokumenty (zaświadczenia) równoważne, potwierdzające iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie wykonawstwa akustyki i wystroju wnętrz oraz zabezpieczeń przeciwhałasowych, będących przedmiotem zamówienia. 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z doświadczeniem zawodowym (stałe zatrudnienie min. 15 montażystów), 5) posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do sprzętu niezbędnego do wykonania robót (w szczególności zgodne z przepisami BHP specjalistyczne pomosty montażowe i rusztowanie), 6) posiadają doświadczenie w realizacji tego typu robót: - wykonanie wnętrza co najmniej czterech sal koncertowych o min. kubaturze 2.500 m3 każda, poparte referencjami i zdjęciami z realizacji, 7) wykonają siłami własnymi co najmniej 70 % robót, 8) udzielą gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy, - dowód wniesienia wadium, - kosztorys ofertowy szczegółowy , - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie wykonawstwa akustyki i wystroju wnętrz oraz zabezpieczeń przeciwhałasowych usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia, - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe, - formularz cenowy, - harmonogram rzeczowo - finansowy robót zamówienia, - kluczowy personel przewidziany do zatrudnienia w ramach umowy, - zaakceptowany i parafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmlubaczow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Krzysztofa Komedy ul. Rynek 24, 37-600 Lubaczów Godziny pracy: 8.00 - 16.00 tel./fax. (0-16) 632-18-55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Krzysztofa Komedy ul. Rynek 24, 37-600 Lubaczów Godziny pracy: 8.00 - 16.00 tel./fax. (0-16) 632-18-55.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek wykonania prac modernizacyjnych budynku istniejącego o dużym stopniu uciążliwości (np. wymiana drzwi wewnętrznych) w taki sposób, aby zniszczeniu nie uległy sale lekcyjne, pomieszczenia szkolne oraz instrumenty i sprzęt biurowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.