eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › świadczenie usług w zakresie diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-05

POZYCJA 760

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: świadczenie usług w zakresie diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, do kontaktów: Małgorzata Pietrzak, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716471 w. 208, fax 032 2733036, e-mail: ss zabrze@wp.pl, www.klinika-zabrze.med.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 25. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Świadczenie usług w zakresie diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Przedmiot obejmuje w szczególności: 1)przyjęcie obowiązku udzielania świadczeń zdrowotnych w zakresie badań diagnostyki laboratoryjnej i mikrobiologii 2) prowadzenie punktu dystrybucji krwi dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu 3) wynajem pomieszczeń i dzierżawa urządzeń od udzielającego zamówienia przeznaczonych na wykonywanie badań objętych udzielanym zamówieniem. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 25. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zgodnie z SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium: 12.000,00 zł; zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 5% ceny całkowitej oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatności 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) w celu realizacji przedmiotu zamówienia zapewnią osoby posiadające uprawnienia wymagane ustawą z 27.07.2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (ze zm.) oraz innymi mającymi zastosowanie przepisami prawa powszechnego; 2) z dniem zawarcia umowy przejmą, zgodnie z art. 231 Kodeksu Pracy 15 pracowników Zamawiającego zatrudnionych dotychczas przy wykonywaniu świadczeń objętych zamówieniem, tworzących dotychczas oddzielną komórkę - zgodnie z zapisami § 7 projektu umowy na usługę świadczenia badań laboratoryjnych i mikrobiologicznych dla pacjentów Szpitala - Załącznik nr 3 do SIWZ 3) zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego, w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy, planem remontu, przeprowadzą na własny koszt remont pomieszczeń Laboratorium za kwotę nie niższą niż 69.000,00 zł brutto w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty zawarcia umowy i udokumentuje ten fakt fakturami oraz kosztorysem powykonawczym - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 4) wydzierżawią urządzenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ za cenę 500 ,00 zł netto/m-c 5) wynajmą pomieszczenia laboratorium i płacić będą czynsz najmu w wysokości 1.100,00 zł/m-c netto (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczenia usług diagnostyki laboratoryjnej, w wysokości nie niższej niż wynikająca z rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 listopada 1998 r. w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przyjmującego zamówienie na świadczenia zdrowotne za szkody wyrządzane przy udzielaniu tych świadczeń (Dz. U. Nr 143, poz. 921), 7) dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu 3 ostatnich lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi w zakresie diagnostyki laboratoryjnej i mikrobiologicznej (z uwzględnieniem w szczególności zakładów opieki zdrowotnej z ilością roczną minimum 6.000 pacjentów) 8) aby urządzenia pomiarowe i analizatory oraz odczynniki wykorzystywane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia spełniały wymagania ustawy z 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz. 896) 9) termin płatności za realizację usługi w zakresie diagnostyki laboratoryjnej: 30 dni. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) formularz cenowy - załącznik nr 4 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wpis do Rejestru Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Wojewodę (na podstawie art. 20 Ustawy z dnia 27.07.2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (ze zm.), art. 12 Ustawy z dnia 30.08.1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (ze zm.), 5) wpis do ewidencji Laboratoriów prowadzony przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych (na podstawie art. 19 Ustawy z dnia 27.07.2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (ze zm.)), 6) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (w przypadku osób mających miejsce zamieszkania w Polsce) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 11) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 10 16) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie - nie wymienione w pkt 15), posiadają wymagane uprawnienia: dokumenty określone ustawą z dnia 27.07.2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (ze zm.) oraz innymi mającymi zastosowanie przepisami prawa powszechnego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczenia usług diagnostyki laboratoryjnej,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 12) wykaz (co najmniej 1) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o przedmiocie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (z uwzględnieniem w szczególności zakładów opieki zdrowotnej w ilości rocznej minimum 6.000 pacjentów) - Załącznik nr 9 14) specyfikację programu do obsługi laboratorium który będzie używany do zrealizowania zamówienia na podstawie wzoru - Załącznik nr 6 15) Wykaz osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 11 (jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część realizacji zadania podwykonawcom). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 27.07.2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (ze zm.) Ustawa z dnia 30.08.2001 r. o zoz. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 85% metodyka wykonywania badań - 10% Udokumentowane wdrożenie systemów zarządzania jakością - np. akredytacja, ISO lub inne - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EO/316A/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.01.2006, cena - 30,5 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Zamawiającego 30,50 zł lub za Zaliczeniem pocztowym 42,70 zł. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.01.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: wszyscy zainteresowani. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.01.2006, godzina 12:00, Szpital Specjalistyczny w Zabrzu; ul. M. Skłodowskiej-Curie 10; 41-800 Zabrze: pokój nr 2 /budynek dyrekcji/.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.