Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 760993-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Spacerowej, w rejonie ul. Grodzkiej oraz w rejonie ul. Zgrzebnioka w Tarnowskich Górach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 32 3933600
faks: 32 3933602
e-mail: bzp@um.tgory.pl
www: https://bip.tarnowskiegory.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.tarnowskiegory.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera.
Adres: Urząd Miejski, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry - Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BZP.27.50.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca:
Część nr 1.
Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Spacerowej oraz w rejonie ul. Grodzkiej w Tarnowskich Górach.
Zadanie nr 1 – Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Spacerowej w Tarnowskich Górach.
Zakres robót obejmuje:
a) sieć kanalizacyjną sanitarną KS Ø 200 x 5,9 mm PVC: ok. 462,0 m,
b) przyłącza kanalizacji sanitarnej Ø 160 x 4,7 mm: ok. 29,5 m,
c) studzienki rewizyjne betonowe Ø 1200 [mm]: 15 szt.,
d) studzienki tworzywowe Ø 425 [mm]: 5 szt.,
e) zaślepki Ø 160 [mm]: 5 szt.
Zadanie nr 2 – Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Grodzkiej w Tarnowskich Górach.
Zakres robót obejmuje:
a) sieć kanalizacyjną sanitarną: Dn 200 PVC: ok. 153 m,
b) przyłącza kanalizacji sanitarnej Dn 160: 2 szt. ok. 23,5 m,
c) studzienki rewizyjne betonowe Ø 1000: 7 szt.,
d) studzienki tworzywowe Dn 425: 2 szt. Część nr 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Zgrzebnioka w Tarnowskich Górach.
Zakres robót obejmuje:
a) studzienki rewizyjne betonowe Ø 1200: 7 szt.,
b) siec kanalizacyjna sanitarna: Dn 200 PVC: ok. 342,0 m,
c) studzienki tworzywowe Dn 425: 2 szt.
UWAGA! Zamawiający zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe części zamówienia tj. roboty budowlano-montażowe kanalizacji sanitarnej w zakresie montażu przewodów i budowy studni kanalizacyjnych.
Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną Załącznik nr 7, 7a i 7b do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 250
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 250 dni licząc od dnia zawarcia umowy (Część nr 1 i 2).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: dwie roboty budowlane, które obejmowały budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej i/lub ogólnospławnej i/lub deszczowej o długości minimum 300 m każda. Uwaga! Przy składaniu oferty na dwie części zamówienia wystarczającym będzie jednokrotne wykazanie ww. warunku. 2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia tj.
• kierownikiem budowy - osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych
oraz
posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie gospodarki wodno-ściekowej przy co najmniej dwóch robotach budowlanych obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej, z których jedna była o długości co najmniej 500 m;
• kierownikiem robót – osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
oraz posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności. UWAGA! Zamawiający będzie liczył doświadczenie zawodowe od dnia uzyskania uprawnień. UWAGA! Przy składaniu oferty na dwie części zamówienia wystarczającym będzie wykazanie po jednej osobie posiadającej ww. uprawnienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia): a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, zakresu, daty, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – Załącznik nr 5 do SIWZ. b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część nr 1: 12.000,00 zł, Część nr 2: 8.000,00 zł. Uwaga! Wykonawca składający ofertę na dwie części wnosi wadium wynikające z sumy kwoty wadium na dane części.
2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – Santander Bank Polska S.A. 37 1090 1825 0000 0001 4381 6475 z dopiskiem „Wadium – Kanalizacja Część …….”. 4) Zamawiający dopuszcza także możliwość wniesienia elektronicznego dokumentu wadium niepieniężnego (plik np. w formacie pdf). Taki dokument winien być oryginalnym dokumentem wadialnym - podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę tego dokumentu. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu. Za datę przekazania dokumentu (wniesienia wadium) przyjmuje się datę przekazania go na ePUAP za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/portal. 5) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
zwiększenie wysokości kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy: | 10,00 |
wydłużenie okresu rękojmi: | 30,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy (Załącznik nr 8, 8a i 8b do SIWZ - § 21 umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Spacerowej oraz w rejonie ul. Grodzkiej w Tarnowskich Górach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część nr 1.
Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Spacerowej oraz w rejonie ul. Grodzkiej w Tarnowskich Górach.
Zadanie nr 1 – Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Spacerowej w Tarnowskich Górach. Zakres robót obejmuje:
a) sieć kanalizacyjną sanitarną KS Ø 200 x 5,9 mm PVC: ok. 462,0 m,
b) przyłącza kanalizacji sanitarnej Ø 160 x 4,7 mm: ok. 29,5 m,
c) studzienki rewizyjne betonowe Ø 1200 [mm]: 15 szt.,
d) studzienki tworzywowe Ø 425 [mm]: 5 szt.,
e) zaślepki Ø 160 [mm]: 5 szt.
UWAGA! Zamawiający zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe części zamówienia tj. roboty budowlano-montażowe kanalizacji sanitarnej w zakresie montażu przewodów i budowy studni kanalizacyjnych.
Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną Załącznik nr 7, 7a do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 575068,41 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
wydłużenie okresu rękojmi: | 30,00 |
cena: | 60,00 |
zwiększenie wysokości kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy: | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: 250 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Zgrzebnioka w Tarnowskich Górach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Zgrzebnioka w Tarnowskich Górach.
Zakres robót obejmuje:
a) studzienki rewizyjne betonowe Ø 1200: 7 szt.,
b) siec kanalizacyjna sanitarna: Dn 200 PVC: ok. 342,0 m,
c) studzienki tworzywowe Dn 425: 2 szt. UWAGA! Zamawiający zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowe części zamówienia tj. roboty budowlano-montażowe kanalizacji sanitarnej w zakresie montażu przewodów i budowy studni kanalizacyjnych.
Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną Załącznik nr 7b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 281930,60 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
wydłużenie okresu rękojmi: | 30,00 |
zwiększenie wysokości kary umownej za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy: | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: 250 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Krupski Młyn budżet partycypacyjny"
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
- Rozbiórka budynków gospodarczych na terenie DPS w Łubiu - etap I
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic Wajdy, Stalmacha, Łukowej i Opolskiej w Tarnowskich Górach"
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą - II Postępowanie
- "Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Lipnica"
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.