eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Legnicy i Filii PUP w Chojnowie realizowanych w ramach ProjektuInwestujmy w Kadry, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Legnica: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Legnicy i Filii PUP w Chojnowie realizowanych w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz realizowanych i finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 76096 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Andersa 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7225210, 7225217, faks 076 7225211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplegnica.pl; http://bip.pup.legnica.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Legnicy i Filii PUP w Chojnowie realizowanych w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz realizowanych i finansowanych ze środków Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Legnicy i Filii PUP w Chojnowie realizowanych w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz realizowanych i finansowanych ze środków Funduszu Pracy, w tym : 1.Kurs Inspiracji - 9 osób w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, 2.Równość szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL- 6 osób w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, 3.Psychologia obsługi klienta Powiatowego Urzędu Pracy- 13 osób w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, 4.Excel - od podstaw do stopnia zaawansowanego- 35 osób w ramach środków Funduszu Pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jako spełniający warunki, o których mowa w pkt 6.1.2 SIWZ zostanie uznany Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował lub wykonuje co najmniej 3 szkolenia (otwarte lub zamknięte) dla pracowników publicznych służb zatrudnienia o różnej tematyce Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty wymienione w pkt.7 SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jako spełniający warunki, o których mowa w pkt 6.1.3 SIWZ zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji wykwalifikowanej kadry dydaktycznej, tj.: -dot. części 1 zamówienia: Kurs Inspiracji - 1 wykładowcą posiadającym kwalifikacje zawodowych, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do szkolenia publicznych służb zatrudnienia z tego zakresu, -dot. części 2 zamówienia: Równość szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL- 1 wykładowcą posiadającym kwalifikacje zawodowych, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do szkolenia publicznych służb zatrudnienia z tego zakresu, -dot. części 3 zamówienia: Psychologia obsługi klienta Powiatowego Urzędu Pracy- 1 wykładowcą posiadającym kwalifikacje zawodowych, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do szkolenia publicznych służb zatrudnienia z tego zakresu, -dot. części 4 zamówienia:Excel - od podstaw do stopnia zaawansowanego - 2 wykładowcami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do szkolenia publicznych służb zatrudnienia z tego zakresu; jeden z wykładowców będzie prowadził szkolenie w PUP w Legnicy, ul. Andersa 2, a drugi w Filii PUP w Chojnowie, ul. Rynek 20 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty wymienione w pkt.7 SIWZ. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy wymaganych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Program szkolenia do Części 4: Excel - od podstaw do stopnia zaawansowanego na załączniku nr 6 do formularza Oferty. - Certyfikaty jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 45
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: -Zmiany zawarte w Wykazie wykwalifikowanej kadry, którą dysponuje lub może dysponować Wykonawca (załącznik nr 3 do formularza oferty) można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy. Ponadto osoby wyznaczone w ramach zmiany do realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie równe lub większe od wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby lub osób wyszczególnionych w ofercie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie osób realizujących szkolenie. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wskazać: a) przyczyny niedostępności osoby(ób) zastępowanej(ych), b) kogo będzie(ą) miała(y) ona(e) zastąpić, c) okres zastępstwa, a także zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu wypełniony załącznik nr 3 do Formularza oferty. Ponadto Wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonywania powierzonych im czynności. Powyższe zmiany nie wymagają aneksu do umowy. - Zmiany zawarte w pkt. 4 (miejsce odbywania zajęć ) w załączniku nr 1 do SIWZ (tj formularzu Oferty) można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy. Ponadto zajęcia muszą odbywać się w Legnicy. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie miejsca odbywania zajęć. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny zmiany miejsca i podać nowe miejsce odbywania zajęć na szkoleniu. Powyższe zmiany nie wymagają aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplegnica.pl; http://bip.pup.legnica.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Andersa 2 , 59-220 Legnica, I piętro, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Andersa 2 , 59-220 Legnica, I piętro, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Trzy spośród czterech szkoleń, tj.: Kurs Inspiracji,Równość szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL,Psychologia obsługi klienta Powiatowego Urzędu Pracy realizowane są w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs Inspiracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 9 osób w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Równość szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 6 osób w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Psychologia obsługi klienta Powiatowego Urzędu Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 13 osób w ramach Projektu: Inwestujmy w Kadry, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Excel - od podstaw do stopnia zaawansowanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dla 35 osób w ramach środków Funduszu Pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.