eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › -USŁUGI - Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w podziale na dwie części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 760934-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Zarząd Powiatu Nowotarskiego:

-USŁUGI - Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w podziale na dwie części.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, krajowy numer identyfikacyjny 49189333900000, Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 18 26 61 300,
faks: 18 26 61 344
e-mail: przetarg@nowotarski.pl,
www: www.nowotarski.pl/bip/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.nowotarski.pl/bip/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.nowotarski.pl/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu ul. Bolesława Wstydliwego 14,34-400 Nowy Targ

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: -USŁUGI - Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w podziale na dwie części.

Numer referencyjny: ZA.272.46.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są usługi: Świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego
w powiatowych przewozach pasażerskich.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część nr 1
1.Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Podsarnie – Harkabuz – Bukowina Osiedle – Harkabuz – Raba Wyżna – Rokiciny Podhalańskie – Chabówka – Rabka-Zdrój.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 27 635,20 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1.
1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944).
1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z:
- wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ.
1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 75 767,44 PLN.
1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się:
- maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 61 767,44 PLN;
- maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 14 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty.
2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,2351 PLN za jeden wozokilometr.
Na rekompensatę składają się:
- część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 2,0258 PLN za jeden wozokilometr;
- część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,2093 PLN za jeden wozokilometr.
3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca:
- będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
- będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie.
- uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy.
- Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone
w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.

Część nr 2
1. Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Szczawnica – Krościenko nad Dunajcem – Tylmanowa – Ochotnica Dolna – Ochotnica Górna – Knurów – Harklowa – Łopuszna – Ostrowsko – Waksmund – Nowy Targ.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 133 449,40 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1.
1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944).
1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z:
- wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ.
1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 277 293,64 PLN.
1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się:
- maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 276 293,64 PLN;
- maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 1 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty.
2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,0704 PLN za jeden wozokilometr.
Na rekompensatę składają się:
- część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 1,9495 PLN za jeden wozokilometr;
- część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,1209 PLN za jeden wozokilometr.
3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca:
- będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
- będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie.
- uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy.
- Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone
w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.


II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie winno być zrealizowane w terminach:
Część nr 1 i 2 - od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że posiada ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, lub ważną licencję na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu osób autokarem lub autobusem, lub ważną licencję wspólnotową, wydaną na podstawie art. 4 ust. 1 albo art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2003 r. Nr 211, poz. 2050, z późn. zm.).

Informacje dodatkowe: Określenie warunków udziału w postępowaniu - kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dotyczy części 1 i części 2

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do siwz. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Inne dokumenty wskazane w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm:20,00
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi:20,00
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla stron postanowienia umowy, zgodnie z którymi realizowane będzie niniejsze zamówienie publiczne, zawiera załącznik nr 5 do niniejszej siwz –projekt umowy dla części 1 i 2
2.Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany umowy przewidziane zostały w załączniku nr 5 do SIWZ tj. w projekcie umowy dla części 1 i 2 – w szczególności w § 20 przedmiotowej umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 10.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: jęyk polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do siwz. 2. Zamawiający nie stosuje zagadnień, o których mowa w art. 41 ust. 12-14 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp.
8.Wymagania Zamawiającego określone w art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.:
1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności:
kierowców pojazdów
2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3)W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody
w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności
w trakcie realizacji zamówienia:
•oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego.
Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:
-dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
-datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób,
-rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
•poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę
i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
•zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
•poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4)Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: 1. Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Podsarnie – Harkabuz – Bukowina Osiedle – Harkabuz – Raba Wyżna – Rokiciny Podhalańskie – Chabówka – Rabka-Zdrój.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 27 635,20 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1.
1.2 Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944).
1.3 Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z:
- wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
- wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ.
1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 75 767,44 PLN.
1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się:
- maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 61 767,44 PLN;
- maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 14 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty.
2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,2351 PLN za jeden wozokilometr.
Na rekompensatę składają się:
- część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 2,0258 PLN za jeden wozokilometr;
- część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,2093 PLN za jeden wozokilometr.
3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca:
- będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
- będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie.
- uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy.
- Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone
w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 75767,44 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm:20,00
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi:20,00
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Świadczenia usługi publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich w ramach linii komunikacyjnej Szczawnica – Krościenko nad Dunajcem – Tylmanowa – Ochotnica Dolna – Ochotnica Górna – Knurów – Harklowa – Łopuszna – Ostrowsko – Waksmund – Nowy Targ.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przewozów o charakterze użyteczności publicznej w transporcie drogowym w powiatowych przewozach pasażerskich na terenie Powiatu Nowotarskiego, w maksymalnej wielkości pracy eksploatacyjnej wynoszącej 133 449,40 wozokilometrów, w ramach linii komunikacyjnej określonej w punkcie 1.
1.2Podstawę do zawarcia umowy o świadczenie usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego stanowić będzie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1944).
1.3Wykonanie usługi, o której mowa w punkcie 1.1., nastąpi zgodnie z:
-wymaganymi warunkami technicznymi oraz parametrami techniczno–użytkowymi autobusów, które określa załącznik nr 4 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
-charakterystyką usług przewozowych, którą określa załącznik nr 1 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ;
-wymaganiami w zakresie jakości usług przewozowych oraz regulaminem przewozów, które określają załączniki nr 2 i 3 do wzoru umowy, określonego w załączniku do SIWZ.
1.4. Maksymalną wartość zamówienia oszacowano na 277 293,64 PLN.
1.5. Na oszacowaną wartość zamówienia składają się:
-maksymalna wartość wynagrodzenia w wysokości 276 293,64 PLN;
-maksymalna kwota rekompensaty z tytułu utraconych przychodów w związku ze stosowaniem ustawowych uprawnień do ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym w wysokości 1 000,00 PLN – kwota ta nie stanowi kryterium wyboru oferty.
2. Z tytułu wykonania usługi przysługuje prawo do rekompensaty z tytułu poniesionych kosztów w związku ze świadczeniem przedmiotowej usługi w kwocie nie wyższej niż 2,0704 PLN za jeden wozokilometr.
Na rekompensatę składają się:
- część obejmująca dopłatę do deficytu wygenerowanego w ramach wykonywania przedmiotowej usługi w wysokości nie wyższej niż 1,9495 PLN za jeden wozokilometr;
- część obejmująca „rozsądny zysk”, o którym mowa w załączniku do Rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007, str. 1) w wysokości nie wyższej niż 0,1209 PLN za jeden wozokilometr.
3. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia rzeczowej realizacji usługi Wykonawca:
- będzie dysponował co najmniej 2 (dwoma) autobusami, spełniającymi warunki techniczne oraz parametry techniczno–użytkowe, określone w załączniku nr 4 do wzoru umowy.
- będzie dysponował kierowcami (wliczając Wykonawcę osobiście wykonującego przewozy), którzy będą realizowali zadanie.
- uruchomi w przeznaczonych do obsługi linii autobusach system monitorujący GPS, na warunkach i w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- będzie posiadał zgody właścicieli lub zarządców na korzystanie z przystanków określonych w projektowanym rozkładzie jazdy.
- Wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone
w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 277293,64 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena - maksymalna wartość dopłaty do deficytu w odniesieniu do 1 wzkm:60,00
cena- maksymalna wartość "rozsądnego zysku" w odniesieniu do 1 wzkm:20,00
średnia wieku taboru w momencie rozpoczęcia wykonywania usługi:20,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.