eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na lata 2021-2022

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-02



Ogłoszenie nr 760804-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.

Urząd Miejski w Pszczynie:

Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na lata 2021-2022

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Tak

Zamawiający, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz osoby do kontaktów: Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna 1.2. Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Basztowa 4, 43-200 Pszczyna 1.3. Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Sznelowiec 12, 43-241 Łąka 1.4. Przedszkole nr 1 w Pszczynie, ul Jana Kupca 1, 43-200 Pszczyna 1.5. Przedszkole nr 2 im. Juliana Tuwima w Pszczynie, ul. Zamenhofa 12, 43-200 Pszczyna 1.6. Przedszkole nr 4 w Pszczynie, ul. Narcyzów 30, 43-200 Pszczyna 1.7. Przedszkole nr 5 w Pszczynie, ul. Marii Skłodowskiej–Curie 3a, 43-200 Pszczyna 1.8. Przedszkole nr 6 z Oddziałami Specjalnymi im. Misia Puchatka w Pszczynie, ul. Księżycowa 27, 43-200 Pszczyna 1.9. Przedszkole w Ćwiklicach, ul. Aleksandra Zawadzkiego 5, 43-229 Ćwiklice 1.10. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Książąt Pszczyńskich w Pszczynie, ul. ks. Bp. Bogedaina 1, 43-200 Pszczyna 1.11. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jadwigi Śląskiej w Pszczynie, ul. Katowicka 47, 43-200 Pszczyna 1.12. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Józefa Pukowca w Pszczynie, ul. Marii Konopnickiej 44, 43-200 Pszczyna 1.13. Szkoła Podstawowa nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 43-200 Pszczyna 1.14. Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy Września w Ćwiklicach, ul. Męczenników Oświęcimskich 71, 43-229 Ćwiklice 1.15. Szkoła Podstawowa im. Józefa Weszki Rudołtowicach, ul. Anieli Krzywoń 5, 43-229 Rudołtowice 1.16. Szkoła Podstawowa w Porębie, ul. Szkolna 8, 43-200 Poręba 1.17. Szkoła Podstawowa w Wiśle Małej, ul. Sokola 10, 43-243 Wisła Mała 1.18. Szkoła Podstawowa w Brzeźcach, ul. Pokoju 2, 43-200 Brzeźce 1.19. Zespół Szkół nr 1, ul. Kazimierza Wielkiego 5, 43-200 Pszczyna 1.20. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pszczynie, ul. Staromiejska 41, 43-200 Pszczyna 1.21. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Czarkowie, ul. Powstańców Śląskich 25, 43-211 Czarków 1.22. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łące, ul. Fitelberga 1, 43-241 Łąka 1.23. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piasku, ul. Szkolna 4, 43-211 Piasek 1.24. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Studzionce, ul. Henryka Jordana 3, 43-245 Studzionka 1.25. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wiśle Wielkiej, ul. Hodowców 38, 43-243 Wisła Wielka 1.26. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jankowicach, ul. Baziowa 17, 43-215 Jankowice 1.27. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Studzienicach, ul. św. Jana Pawła II 74, 43-215 Studzienice 2. Miejsko – Powiatowa Biblioteka Publiczna w Pszczynie, ul. Piastowska 1, 43-200 Pszczyna. 3. Miejski Zakład Zieleni, ul Francuska 16, 43-200 Pszczyna. 4. Żłobek Miejski, ul. Kazimierza Wielkiego 5, 43-200 Pszczyna. 5. Pszczyńskie Centrum Kultury, ul. Piastowska 1, 43-200 Pszczyna. 6. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kilińskiego 43-200 Pszczyna. 7. Pszczyński Zarząd Edukacji, ul. Zdrojowa 4, 43-200 Pszczyna

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny 52364300000000, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 324 493 900
faks: 324 493 955
e-mail: pszczyna@pszczyna.pl
www: www.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.pszczyna.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Forma pisemna

Adres: Urząd Miejski w PSzczynie, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na lata 2021-2022

Numer referencyjny: IZP.271.1.0061.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczeniowych na rzecz Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na lata 2021-2022.

Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia wydziela 4 zadania:

Zadanie 1: Usługa w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej, obejmuje:
- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

Zadanie 2: Usługa zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, obejmuje:
- obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych,
- ubezpieczenie autocasco,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów,
- ubezpieczenie assistance.

Zadanie 3: Usługa w zakresie ubezpieczenia sprzętu pływającego, obejmuje:
- ubezpieczenie jacht-casco,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej użytkownika sprzętu pływającego,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenie rzeczy osobistych.

Zadanie 4: Usługa w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych, obejmuje:
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.

Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66510000-8 – usługi ubezpieczeniowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- dla zadania 1 - załącznik do SIWZ nr 7 i dodatek nr 1, 2 do załącznika 7
- dla zadania 2 - załącznik do SIWZ nr 8 i dodatek nr 1 do załącznika 8
- dla zadania 3 - załącznik do SIWZ nr 9 i dodatek nr 1 do załącznika 9
- dla zadania 4 - załącznik do SIWZ nr 10


II.5) Główny kod CPV: 66.51.60.00

Dodatkowe kody CPV:
66.51.61.00
66.51.63.00
66.51.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
2.Zakres przewidywanych usług do udzielenia: usługi polegające na dodatkowym ubezpieczeniu stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
3.Warunki, na jakich zostaną udzielone ww. zamówienia:
- na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż zaoferowane przez Wykonawcę
w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen i warunków płatności) – sposób rozliczenia opisano w opisie przedmiotu zamówienia.
4.Udzielenie usług podobnych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje się
w szczególności, w następujących przypadkach:
a. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów, sum ubezpieczenia/gwarancyjnych,
b. wzrostu wartości ubezpieczonego majątku,
c. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone,
d. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
e. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
f. przedłużenia okresu ubezpieczenia,
g. zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków,
h. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,
i. w przypadku konieczności udzielenia usług podobnych dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zastaną odpowiednie aneksy do umów określające szczegółowo przedmiot, zakres, cenę i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia 01.01.2021r. do dnia 31.12.2022r., z zastrzeżeniem, że daty początku ubezpieczenia poszczególnych umów w Zadaniu 2, Zadaniu 3 zawierają się w okresie 01.01.2021r. – 31.12.2022r. (okresy ubezpieczenia zostaną wskazane w opisie przedmiotu zamówienia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem; wykonawca winien posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2015 poz. 1844 z późniejszymi zmianami) w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub jego częścią (w przypadku złożenia oferty na daną część zamówienia) lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie - inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub jego częścią (w przypadku złożenia oferty na daną część zamówienia).

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa:80,00
Klauzule fakultatywne:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawierają załączone do niniejszej SIWZ załączniki nr:
- 11 – wzór umowy dla Zadania 1,
- 12 – wzór umowy dla Zadania 2,
- 13 – wzór umowy dla Zadania 3,
- 14 – wzór umowy dla Zadania 4.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiących załączniki nr 11, 12, 13, 14 do SIWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.
5. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
6. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
7. Zmiany do umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publiczny


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Usługa w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1: Usługa w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej, obejmuje:
- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa:80,00
Klauzule fakultatywne:20,00
Część nr: 2
Nazwa: Usługa zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 2: Usługa zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, obejmuje:
- obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych,
- ubezpieczenie autocasco,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów,
- ubezpieczenie assistance.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516100-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Klauzule fakultatywne:20,00
Cena ofertowa:80,00
Część nr: 3
Nazwa: Usługa w zakresie ubezpieczenia sprzętu pływającego

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 3: Usługa w zakresie ubezpieczenia sprzętu pływającego, obejmuje:
- ubezpieczenie jacht-casco,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej użytkownika sprzętu pływającego,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenie rzeczy osobistych.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516300-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Klauzule fakultatywne:20,00
Cena ofertowa:80,00
Część nr: 4
Nazwa: Usługa w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 4: Usługa w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych, obejmuje:
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa:80,00
Klauzule fakultatywne:20,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.