eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 760149-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach:

Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 26026928400000, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 36 76 720
faks: 41 36 76 917
e-mail: m.klusakiewicz@mzb.kielce.pl
www: www.mzb.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.mzb.kielce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.mzb.kielce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w sekretariacie MZB w Kielcach, lok. 202.

Adres: Miejski Zarząd budynków w Kielcach, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja lokali mieszkalnych - Zasób w Kielcach

Numer referencyjny: MZB/M.l.m. – II / 2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na:
Modernizacji lokali mieszkalnych w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz wewnętrznych instalacji
sanitarnych i elektrycznych wraz z robotami porządkowymi. Zakres prac obejmuje m.in. roboty: tynkarskie, stolarskie, podłogowe, posadzkarskie, okładzinowe, malarskie, szklarskie, zduńskie, instalacyjne sanitarne tj.: wodno- kanalizacyjne, gazowe, centralnego ogrzewania, wentylacyjne wraz z konieczną wymianą osprzętu, instalacyjne elektryczne z konieczną wymianą osprzętu i zabezpieczeń w lokalu mieszkalnym oraz roboty związane z usunięciem z placu budowy gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu oraz śmieci i odpadów wraz z ich wywiezieniem i przekazaniem tego materiału do utylizacji i uprzątnięciem terenu budowy.
Przedmiot zamówienia obejmuje również usunięcie sadzy i neutralizację zapachów powstałych na
skutek pożarów w lokalach mieszkalnych oraz dezynsekcję lokali o powierzchni do 30 m2
(usunięcie insektów: pluskwy, prusaki, pchły itp.)
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą przedmiaru robót, który stanowi
Załącznik nr 10 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego
zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub
jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku
bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi
przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z
2019 r. poz. 1186 ze zm.).
Dezynsekcję, usunięcie sadzy i neutralizację zapachów po pożarach w lokalach mieszkalnych należy
wykonywać wyłącznie środkami zarejestrowanymi, mającymi zezwolenie na stosowanie na terenie RP
oraz posiadającymi atest i Karty Charakterystyki Produktu. .
W przypadku, gdy w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej
załącznikach tj. przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie
materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem
zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych.
Oznacza to, że przewidziane przez Wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i
urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie
powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe
odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał
(wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na
Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty
opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany
materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście
równoważne oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich
zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi
przepisami lub SIWZ, Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub
odstąpić od umowy z winy Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące
przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancyjny
rozpoczyna bieg od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Na podstawie art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga, aby co najmniej 6 osób wykonujących czynności w
zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj.: w szczególności 2 osoby wykonujące prace ogólnobudowlane,
2 osoby wykonujące prace sanitarne oraz 2 osoby wykonujące prace elektryczne. Wyżej wskazane
osoby mają być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały robotami
objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych
stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykonawca wskaże osoby w Załączniku nr 1 do
umowy, które będą realizować zamówienie w zakresie o którym mowa w niniejszym punkcie powyżej
przed przystąpieniem do wykonywania robót ( tj. przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia)
oraz będzie zobowiązany do złożenia w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o
których mowa powyżej, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę
wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone
we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
Zamówienie będzie realizowane na terenie Miasta Kielce.
Lokale będą przekazywane Wykonawcy do modernizacji sukcesywnie, w miarę ich pozyskiwania.
W związku z powyższym Wykonawca musi być przygotowany na ewentualne prowadzenie prac
równocześnie w kilku lokalach.
Z dniem przekazania lokalu do modernizacji Wykonawca otrzyma uzgodniony zakres robót do
wykonania i książkę obmiarów oraz będzie zobowiązany do uzgadniania z Inspektorami Nadzoru
szczegółów dotyczących zakresu prac i innych spraw związanych z jakością wykonywanych robót.
Zakres wykonanych prac każdorazowo będzie rozliczany przez Zamawiającego na podstawie
kosztorysu powykonawczego, sporządzonego w oparciu o uzgodnione ceny jednostkowe zawarte w
kosztorysie ofertowym Wykonawcy i ilości rzeczywiście wykonanych robót, dla każdego lokalu
oddzielnie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w
kosztorysie ofertowym, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości maksymalnego wynagrodzenia
Wykonawcy.
W przypadku gdy Zamawiający zleci Wykonawcy mniejszy zakres remontów niż zostało określone w
kosztorysie ofertowym, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość robót.
Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz
odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określają: przedmiar robót (kosztorys ślepy),
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wzór umowy, stanowiące załączniki do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w
okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót
budowlanych, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem
zamówienia podstawowego do kwoty netto : 462 960,49 zł Zamówienie, o którym mowa powyżej może
dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego i będzie udzielone na zasadach określonych w umowie
podstawowej w różnych lokalizacjach Kielc, w pustostanach objętych zarządem Zamawiającego. Zamówienie
to będzie udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z zastrzeżeniem, że wartość robót w nowych
lokalizacjach zostanie ustalona na podstawie przyjętych w umowie podstawowej składników cenotwórczych.
Dopuszcza się jedynie zmianę stawki roboczogodziny po upływie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego o max. 5%, a po upływie 24 miesięcy o max. 10 %, pozostałe składniki cenotwórcze nie
ulegną zmianie.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał:
co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000, 00 zł brutto, polegającą na
modernizacji /remoncie/przebudowie lokali mieszkalnych lub użytkowych ( robota powinna być
realizowana w ramach jednego zamówienia, które zostało zakończone), przy czym zakres rzeczowy
tych robót musi obejmować roboty w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej
sanitarnej , z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których
roboty te zostały wykonane – (wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ) wraz z załączeniem
dowodów (referencji lub innych dokumentów) określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informujących o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi
i posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra
Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane
wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, tj.:
1) co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne
zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
2) co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót , posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa,
3) co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót , posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne
zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – (wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ)


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

Informacje dodatkowe: 1.W razie konieczności, jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości
Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
2. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej
specjalności – dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo
budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65).
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub jego części,
zgodnie z art. 22a ust. 1 Pzp, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, podpisane przez osobę
uprawnioną do działania w imieniu podmiotu.
Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu
się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, w szczególności wskazywać:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których
wskazane zdolności dotyczą.
W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym,
niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w
wykonanie zamówienia ( tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) – taki dokument powinien
zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia jako
podwykonawca. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępniania zasobów, za szkodę poniesioną
przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie
zasobów nie ponosi winy.
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe
lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 Pzp i pkt 8.4. SIWZ.
6.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym
mowa w pkt. 8.2.1., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub
zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie
określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności
techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 8.2. ppkt 2)
i 3) SIWZ.
7.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w
rozdziale IX pkt 9.3. ppkt 1.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
2. oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt
23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgonie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie ich uzyskać - inne dokumenty –
potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. 8.2. ppkt 3) lit. a) SIWZ (wg wzoru określonego w
Załączniku nr 7 do SIWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
– wykaz ten składa przynajmniej jeden z wykonawców.

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt. 8.2. ppkt 3) lit. b)
SIWZ (wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ).
3)dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w celu
wykazania spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca przedstawi
dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (np. polisa ubezpieczeniowa), a w przypadku jego
braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – potwierdzający spełnienie
warunku opisanego w pkt. 8.2. ppkt 2 SIWZ.
4. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości
Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Kosztorys ofertowy opracowany zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej – (wg wzoru Załącznik nr 3 do
SIWZ) – wraz ze wskazaniem na stronie tytułowej kosztorysu: stawki roboczogodziny (Rg) i narzutów
procentowych kosztów pośrednich (Kp) i zysku (Z), które zostały przyjęte do wyceny robót oraz
zestawieniem cen Robocizny, Materiałów i Sprzętu
2) Dokument, z którego wynika uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy przystępującego do
postępowania, w szczególności:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający
uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeżeli z dokumentów
rejestrowych to uprawnienie nie wynika ( w formie - oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem) - albo wskazanie dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod
adresem internetowym, zgodnie z pkt. 6 Formularza ofertowego.

3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z opisem rozdział XII niniejszej SIWZ).

4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów niezbędnych
do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku gdy
Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub
finansowej tych podmiotów.
5) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a
umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych.
6) Pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania pełnomocnika tj. do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
7) W przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach
technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą:
a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie
wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ;
b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych.
8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np.
konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na
dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załączonego
wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
(wg załączonego wzoru Załącznik nr 4 do SIWZ) - w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

9) Zgodnie z art. 25a ust. 3 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim
powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 9.1. ppkt 1 i 2 SIWZ tj. Załącznik nr 5 i Załącznik nr 4 do SIWZ,
podając ich firmę (pełna nazwa, imię, nazwisko).

10) Zgodnie z art. 25a ust. 5 Pzp , Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z
udziału w postępowaniu – zamieścił informację o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa
w pkt 9.1. ppkt 1 SIWZ tj. Załącznik nr 5 do SIWZ podając ich firmę ( pełna nazwa, imię, nazwisko).
11) Dokumenty podmiotów zagranicznych zgodnie z zapisami w rozdziale IX pkt 9.6 SIWZ
12) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego
informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt
23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysiecy
złotych).
Informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w rozdziale XII SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa rozdział XXI pkt 21.6 SIWZ oraz paragraf 19 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9 SIWZ

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. z 2019r.
poz. 1010 z późn. zm.), Wykonawca winien – w terminie składania ofert – zastrzec, że nie mogą one być
udostępniane oraz jednocześnie wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości
publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu
zachowania ich poufności.
Informacje takie należy umieścić w oddzielnej wewnętrznej kopercie z dopiskiem: Tajemnica
przedsiębiorstwa – tylko do wglądu członków komisji przetargowej. Stosowne zastrzeżenie
Wykonawca winien wnieść na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na
życzenie każdego uczestnika postępowania.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że w sytuacji kiedy Wykonawca zastrzegł w ofercie informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa ale nie załączył jednocześnie dowodów to potwierdzających, wówczas
Zamawiający uzna, że zastrzeżenie w tym zakresie jest „nieskuteczne” i nie będzie wzywał Wykonawcy
do składania dodatkowych wyjaśnień, a informacje te jako „błędnie zastrzeżone” zostaną ujawnione.


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.