eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 760144-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu:

Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, krajowy numer identyfikacyjny 87155241700000, ul. Curie-Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 56 4512034
e-mail: mpgn@mpgn.pl
www: www.mpgn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę jej wpływu do siedziby Zamawiającego.

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Numer referencyjny: BZP/122/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części
Część 1: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 1). czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 1 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku,
czynność 3 – wydawanie opinii oraz ekspertyz w zakresie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
czynność 4 - Wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb takich jak odgruzowywanie, odkawczanie, filmowanie wskazanych przewodów, mechaniczne czyszczenie , montaż wyczystek wraz z robotami towarzyszącymi.
Część 2:Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 2). czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy,
czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 1 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku,
czynność 3 – wydawanie opinii oraz ekspertyz w zakresie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
czynność 4 - Wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb takich jak odgruzowywanie, odkawczanie, filmowanie wskazanych przewodów, mechaniczne czyszczenie , montaż wyczystek wraz z robotami towarzyszącymi. Część 3:
Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 3). czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy,
czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 1 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku,
czynność 3 – wydawanie opinii oraz ekspertyz w zakresie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
czynność 4 - Wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb takich jak odgruzowywanie, odkawczanie, filmowanie wskazanych przewodów, mechaniczne czyszczenie , montaż wyczystek wraz z robotami towarzyszącymi.
Zakres rzeczowy: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach zlokalizowanych
na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:
1) Czyszczenie wraz z usuwaniem sadzy z przewodów kominowych dymowych w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w terminach wynikających
z obowiązujących przepisów – Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2019r. poz. 67). Częstotliwość czyszczenia i usuwania sadzy z przewodów kominowych:
- dymowe – co najmniej raz na 3 miesiące
- spalinowe – co najmniej raz na 6 miesięcy
- wentylacyjne – co najmniej raz w roku. Po każdorazowym czyszczeniu przewodów kominowych w budynku należy dokonać pisemnego potwierdzenia wykonania usługi (wpis do księgi kominiarskiej lub protokół).
2) Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach:
- roczny przegląd stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane (Dz. U. 2019r. poz. 1186 z późn. zmianami) wraz z wykonaniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku. Z każdej kontroli należy sporządzić pokontrolny protokół. W protokołach kontroli
należy wpisywać pomiar ciągu przewodów wentylacyjnych w danym lokalu. Dokonujący kontroli ma obowiązek porównać badanie istniejące przewody kominowe w lokalu
z zinwentaryzowanymi przewodami kominowymi, które są w posiadaniu poszczególnych administracji. W kosztach sprawdzenia przewodów kominowych w odniesieniu do lokalu należy uwzględnić koszty sprawdzenia przewodów w częściach wspólnych budynku (pomieszczenia pralni, strychach itp.) i czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku.
3) Wykonanie bieżących usług kominiarskich polegających na ustaleniu przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo – kominowych, opiniowanie podłączeń nowych urządzeń oraz sprawdzenia drożności przewodów przed i po przemurowaniu kominów. 4) Odgruzowywanie przewodów kominowych oraz usuwanie gniazd ptasich wraz
z wykonaniem otworów pomocniczych. Mechaniczne czyszczenie przewodów kominowych, usuwanie sadzy szklistej
z przewodów dymowych. Badanie miejsca niedrożności przewodu kominowego za pomocą detektora kominiarskiego. Badanie nieszczelności przewodów kominowych za pomocą kamery inspekcyjnej.
Osadzenie drzwiczek rewizyjnych w ścianach kominowych i drzwiczek spadowych
w podstawach kominów wraz z robotami towarzyszącymi. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego niezwłocznie przybyć na miejsce zdarzenia typu pożar, podtrucie itp. (dotyczy to także dni wolnych od pracy i świąt). W sytuacji wystawienia zlecenia kominiarskiego podczas wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niniejsze zalecenie do Biura Obsługi Mieszkańców niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty wystawienia dokumentu. W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania zakresu usług kominiarskich, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z udostępnieniem lokalu.


II.5) Główny kod CPV: 90.91.50.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna:posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: czyszczenia i udrażniania przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, sprawdzenia oraz przeglądy przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, inwentaryzacje przewodów dymowych na łączną kwotę 70 000,00 zł brutto na każdą część zamówienia oddzielnie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi lub roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług i dowodów.
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna: Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym
do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:  sprzęt mechaniczny (lina, kula, balast) na każdą część zamówienia oddzielnie,  sprzęt do pomiaru przepływu powietrza na każdą część zamówienia oddzielnie,
 sprzęt fotograficzny do rejestracji niezgodności krytycznych w lokalach użytkowników na każdą część zamówienia oddzielnie,  sprzęt video do kontroli i rejestracji obrazów z przewodów od wewnątrz  podnośnik o wysokości podnoszenia min. 18m (dopuszcza się formę wynajmu). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna:
 do kierowania pracami – osoba posiadająca uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) mistrza kominiarskiego,
 do bezpośredniego wykonawstwa zamówienia – oddzielne ekipy na każdą część przedmiotu zamówienia z dwoma osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadającymi kwalifikacje mistrza lub czeladnika w zawodzie kominiarza albo przyuczonymi do zawodu i posiadającymi min. 2-letni staż pracy przy wykonywaniu usług kominiarskich stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 Ustawy.Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - 3.7 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albojeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wrazz podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów wystarczające jest oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwydane
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ). 3.3 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ).
3.4 Wykaz narzędzi, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 6 do SIWZ).
3.5 Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
w pkt. V ppkt.2.3


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.2 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1do SIWZ ; 1.3 Dowód wniesienia wadium – kserokopia.
1.4 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań
w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości:
Część 1 przedmiotu zamówienia – 2 000,00 zł
Część 2 przedmiotu zamówienia – 2 000,00 zł
Część 3 przedmiotu zamówienia – 2 000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1. Zmiana zakresu zamówienia:
a) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, a w szczególności:
 przyjęcie nieruchomości w administrowanie,
 zbycie nieruchomości,
2. Zmiana wartości zamówienia w przypadku:
a) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub też wysokości stawki składki na którekolwiek z tych ubezpieczeń.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 1).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1:
Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 1).
czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w budynkach administrowanych przez MPGN
Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy,
czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 1 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku,
czynność 3 – wydawanie opinii oraz ekspertyz w zakresie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
czynność 4 - Wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb takich jak odgruzowywanie, odkawczanie, filmowanie wskazanych przewodów, mechaniczne czyszczenie , montaż wyczystek wraz z robotami towarzyszącymi.
3.3 Zakres rzeczowy:
Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach zlokalizowanych
na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3.4 Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:
1) Czyszczenie wraz z usuwaniem sadzy z przewodów kominowych dymowych
w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w terminach wynikających
z obowiązujących przepisów – Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2019r. poz. 67). Częstotliwość czyszczenia
i usuwania sadzy z przewodów kominowych:
- dymowe – co najmniej raz na 3 miesiące
- spalinowe – co najmniej raz na 6 miesięcy
- wentylacyjne – co najmniej raz w roku

Po każdorazowym czyszczeniu przewodów kominowych w budynku należy dokonać pisemnego potwierdzenia wykonania usługi (wpis do księgi kominiarskiej lub protokół).

2) Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach:
- roczny przegląd stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane (Dz. U. 2019r. poz. 1186 z późn. zmianami) wraz z wykonaniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku.
Z każdej kontroli należy sporządzić pokontrolny protokół. W protokołach kontroli
należy wpisywać pomiar ciągu przewodów wentylacyjnych w danym lokalu. Dokonujący kontroli ma obowiązek porównać badanie istniejące przewody kominowe w lokalu
z zinwentaryzowanymi przewodami kominowymi, które są w posiadaniu poszczególnych administracji.
W kosztach sprawdzenia przewodów kominowych w odniesieniu do lokalu należy uwzględnić koszty sprawdzenia przewodów w częściach wspólnych budynku (pomieszczenia pralni, strychach itp.) i czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku.
3) Wykonanie bieżących usług kominiarskich polegających na ustaleniu przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo – kominowych, opiniowanie podłączeń nowych urządzeń oraz sprawdzenia drożności przewodów przed i po przemurowaniu kominów.
4) Odgruzowywanie przewodów kominowych oraz usuwanie gniazd ptasich wraz
z wykonaniem otworów pomocniczych.
Mechaniczne czyszczenie przewodów kominowych, usuwanie sadzy szklistej
z przewodów dymowych.
Badanie miejsca niedrożności przewodu kominowego za pomocą detektora kominiarskiego. Badanie nieszczelności przewodów kominowych za pomocą kamery inspekcyjnej.
Osadzenie drzwiczek rewizyjnych w ścianach kominowych i drzwiczek spadowych w podstawach kominów wraz z robotami towarzyszącymi. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego niezwłocznie przybyć na miejsce zdarzenia typu pożar, podtrucie itp. (dotyczy to także dni wolnych od pracy i świąt). W sytuacji wystawienia zlecenia kominiarskiego podczas wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niniejsze zalecenie do Biura Obsługi Mieszkańców niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty wystawienia dokumentu. W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania zakresu usług kominiarskich, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z udostępnieniem lokalu.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
2.4 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: daneosobowe ujawnione
w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych dooferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach ioświadczeniach składanych na podstawie art.26 Ustawy PZP. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego
i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku
z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody
na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (pkt. 9 formularza ofertowego, Załącznik Nr 1 do SIWZ).
Część nr: 2
Nazwa: Część 2: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 2).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 2).

czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w budynkach administrowanych przez MPGN
Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy,
czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 1 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku,
czynność 3 – wydawanie opinii oraz ekspertyz w zakresie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
czynność 4 - Wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb takich jak odgruzowywanie, odkawczanie, filmowanie wskazanych przewodów, mechaniczne czyszczenie , montaż wyczystek wraz z robotami towarzyszącymi.

3.3 Zakres rzeczowy:
Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach zlokalizowanych
na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3.4 Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:
1) Czyszczenie wraz z usuwaniem sadzy z przewodów kominowych dymowych
w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w terminach wynikających
z obowiązujących przepisów – Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2019r. poz. 67). Częstotliwość czyszczenia
i usuwania sadzy z przewodów kominowych:
- dymowe – co najmniej raz na 3 miesiące
- spalinowe – co najmniej raz na 6 miesięcy
- wentylacyjne – co najmniej raz w roku

Po każdorazowym czyszczeniu przewodów kominowych w budynku należy dokonać pisemnego potwierdzenia wykonania usługi (wpis do księgi kominiarskiej lub protokół).

2) Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach:
- roczny przegląd stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane (Dz. U. 2019r. poz. 1186 z późn. zmianami) wraz z wykonaniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku.

Z każdej kontroli należy sporządzić pokontrolny protokół. W protokołach kontroli
należy wpisywać pomiar ciągu przewodów wentylacyjnych w danym lokalu. Dokonujący kontroli ma obowiązek porównać badanie istniejące przewody kominowe w lokalu
z zinwentaryzowanymi przewodami kominowymi, które są w posiadaniu poszczególnych administracji.

W kosztach sprawdzenia przewodów kominowych w odniesieniu do lokalu należy uwzględnić koszty sprawdzenia przewodów w częściach wspólnych budynku (pomieszczenia pralni, strychach itp.) i czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku.

3) Wykonanie bieżących usług kominiarskich polegających na ustaleniu przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo – kominowych, opiniowanie podłączeń nowych urządzeń oraz sprawdzenia drożności przewodów przed i po przemurowaniu kominów.

4) Odgruzowywanie przewodów kominowych oraz usuwanie gniazd ptasich wraz
z wykonaniem otworów pomocniczych.
Mechaniczne czyszczenie przewodów kominowych, usuwanie sadzy szklistej
z przewodów dymowych.
Badanie miejsca niedrożności przewodu kominowego za pomocą detektora kominiarskiego. Badanie nieszczelności przewodów kominowych za pomocą kamery inspekcyjnej.
Osadzenie drzwiczek rewizyjnych w ścianach kominowych i drzwiczek spadowych
w podstawach kominów wraz z robotami towarzyszącymi.

Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego niezwłocznie przybyć na miejsce zdarzenia typu pożar, podtrucie itp. (dotyczy to także dni wolnych od pracy i świąt). W sytuacji wystawienia zlecenia kominiarskiego podczas wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niniejsze zalecenie do Biura Obsługi Mieszkańców niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty wystawienia dokumentu. W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania zakresu usług kominiarskich, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z udostępnieniem lokalu.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
2.4 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: daneosobowe ujawnione
w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych dooferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach ioświadczeniach składanych na podstawie art.26 Ustawy PZP. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego
i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku
z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody
na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (pkt. 9 formularza ofertowego, Załącznik Nr 1 do SIWZ).
Część nr: 3
Nazwa: Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 3).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 3).

czynność 1 - czyszczenie przewodów kominowych (dymowe co najmniej raz na 3 miesiące, spalinowe co najmniej raz na 6 miesięcy) w budynkach administrowanych przez MPGN
Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy,
czynność 2 - roczny przegląd - sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. zgodnie z wykazem budynków z ilością lokali stanowiącym załącznik nr 1 do umowy wraz przeprowadzeniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych raz w roku,
czynność 3 – wydawanie opinii oraz ekspertyz w zakresie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb.
czynność 4 - Wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców zlecanych sukcesywnie w miarę potrzeb takich jak odgruzowywanie, odkawczanie, filmowanie wskazanych przewodów, mechaniczne czyszczenie , montaż wyczystek wraz z robotami towarzyszącymi.
3.3 Zakres rzeczowy:
Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach zlokalizowanych
na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3.4 Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:
1) Czyszczenie wraz z usuwaniem sadzy z przewodów kominowych dymowych
w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w terminach wynikających
z obowiązujących przepisów – Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2019r. poz. 67). Częstotliwość czyszczenia
i usuwania sadzy z przewodów kominowych:
- dymowe – co najmniej raz na 3 miesiące
- spalinowe – co najmniej raz na 6 miesięcy
- wentylacyjne – co najmniej raz w roku

Po każdorazowym czyszczeniu przewodów kominowych w budynku należy dokonać pisemnego potwierdzenia wykonania usługi (wpis do księgi kominiarskiej lub protokół).

2) Sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych w budynkach:
- roczny przegląd stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku. Prawo budowlane (Dz. U. 2019r. poz. 1186 z późn. zmianami) wraz z wykonaniem czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku.

Z każdej kontroli należy sporządzić pokontrolny protokół. W protokołach kontroli
należy wpisywać pomiar ciągu przewodów wentylacyjnych w danym lokalu. Dokonujący kontroli ma obowiązek porównać badanie istniejące przewody kominowe w lokalu
z zinwentaryzowanymi przewodami kominowymi, które są w posiadaniu poszczególnych administracji.

W kosztach sprawdzenia przewodów kominowych w odniesieniu do lokalu należy uwzględnić koszty sprawdzenia przewodów w częściach wspólnych budynku (pomieszczenia pralni, strychach itp.) i czyszczenia przewodów wentylacyjnych co najmniej raz w roku.

3) Wykonanie bieżących usług kominiarskich polegających na ustaleniu przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo – kominowych, opiniowanie podłączeń nowych urządzeń oraz sprawdzenia drożności przewodów przed i po przemurowaniu kominów.

4) Odgruzowywanie przewodów kominowych oraz usuwanie gniazd ptasich wraz
z wykonaniem otworów pomocniczych.
Mechaniczne czyszczenie przewodów kominowych, usuwanie sadzy szklistej
z przewodów dymowych.
Badanie miejsca niedrożności przewodu kominowego za pomocą detektora kominiarskiego. Badanie nieszczelności przewodów kominowych za pomocą kamery inspekcyjnej.
Osadzenie drzwiczek rewizyjnych w ścianach kominowych i drzwiczek spadowych
w podstawach kominów wraz z robotami towarzyszącymi.

Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego niezwłocznie przybyć na miejsce zdarzenia typu pożar, podtrucie itp. (dotyczy to także dni wolnych od pracy i świąt). W sytuacji wystawienia zlecenia kominiarskiego podczas wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niniejsze zalecenie do Biura Obsługi Mieszkańców niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty wystawienia dokumentu. W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania zakresu usług kominiarskich, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z udostępnieniem lokalu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90915000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2022

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
2.4 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: daneosobowe ujawnione
w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych dooferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach ioświadczeniach składanych na podstawie art.26 Ustawy PZP. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (pkt. 9 formularza ofertowego, Załącznik Nr 1 do SIWZ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.