eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 759935-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu:

ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Zawodowo i profesjonalnie”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu, krajowy numer identyfikacyjny 23091344900000, Al. Kombatantów 2, 59-830 Lubań, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 756 455 340
faks: 756 455 340
e-mail: sekretariatpce@interia.pl
www: www.pceluban.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.pceluban.bip.net.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.pceluban.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu "Zawodowo i profesjonalnie". Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Numer referencyjny: PCE.341.22.ZiP.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną lub dwie części).
Część I. KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW

1. Organizacja kursu:
1.1 Liczba uczestników szkolenia: 12 uczniów (1 grupa). Uczestnikami kursu będą uczniowie technikum z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu.
1.2 Liczba godzin szkolenia: 16 godz., w tym śr. 4 dni szkolenia po 4 godziny zegarowe.
1.3 Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 12 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika.
1.4 Planowany termin realizacji kursu: grupa (12 uczniów) – w terminie: styczeń 2021 – luty 2021 r.
1.5 Materiały: Zamawiający zapewni na potrzeby ćwiczeń praktycznych następujące pomoce dydaktyczne:
1. aparat fotograficzny marki Nikon D5600 z 3 obiektywami:
 obiektyw Nikon NIKKOR AF-P DX,
 Obiektyw Nikon AF-P DX NIKKOR,
 Obiektyw Nikon AF-S.
2. kamerę cyfrową ORDRO HDR-AC3 UHD 4K z 2 statywami:
 statyw naramienny SPIDER RIG,
 WF-650H- Statyw video 190cm z głowicą olejową
1.6 Program kursu: realizowany dla 12- osobowej grupy i i powinien uwzględniać aspekty teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne, m.in.:
a) zasady prawidłowego naświetlenia zdjęć, zależności pomiędzy czasem, przysłoną i ISO;
b) sposoby ustawiania balansu bieli w zależności od panujących warunków oświetleniowych, głębia ostrości i sposoby efektywnego wykorzystywania jej podczas wykonywania zdjęć;
c) poznanie zasad kompozycji i kadrowania zdjęć oraz rodzajów planów fotograficznych;
d) naukę wykonywania zdjęć czytelnych, prostych i dobrze skomponowanych oraz wykorzystania wieloplanowości, głębi ostrości i światła;
e) zapoznanie się z podstawami fotografii reklamowej oraz filmu reklamowego.

Program kursu może zostać dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczestników.

2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy
2.1 Przeprowadzenie kursu fotograficznego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia.
2.2 Przeprowadzenie 16 godzinnego szkolenia i opracowanie harmonogramu zajęć dla każdej grupy, wg opracowanego wzoru.
2.3 Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty.
2.4 Zajęcia będą realizowane w trybie ustalonym przez wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć).
2.5 Opracowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu.
2.6 Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników.
2.7 Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy).
2.8 Wystawienie uczestnikom Certyfikatów ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim.
2.9 Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego osób, które uzyskały Certyfikaty.
2.10 Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich praw autorskich do opracowanego
programu kursu. Wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie praw autorskich należy wliczyć w kwotę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia.

3. Warunki udziału wykonawcy

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który:
3.1. prowadzi działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami).
3.2. prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do przeprowadzania szkoleń i kursów fotograficznych, a po ich zakończeniu do wystawiania certyfikatów w języku polskim i angielskim.
3.3. posiada doświadczenia w zakresie przeprowadzenia min. dwóch kursów fotograficznych trwających po min. 10 h każdy, wskazane w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego.
3.4. posiada odpowiednie akcesoria, niezbędne do prowadzenia kursu fotograficznego.
3.5. zapewni, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez osoby posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia kursu fotograficznego (w tym ukończone kursy, szkolenia, wykonywanie pracy zawodowej w tym zakresie, itd.).
3.6. przeprowadzi kurs fotograficzny w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu.

4. Miejsce przeprowadzenia usługi:
Sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu, ul. Mikołaja Kopernika 31, 59-800 Lubań.

Część II. KURS OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA 50 UCZNIÓW

1. Organizacja kursu:
1.1. Liczba uczestników szkolenia: organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego dotyczy 50 osób / uczniów: z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu (25 os.), Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu (15 os.) i Zespołu Szkół Elektryczno – Mechanicznych w Lubaniu (10 os.).
1.2. Liczba godzin szkolenia: 50 godz./ 1 osoba, w tym: 40 godz. zajęć teoretycznych, 10 godz. zajęć praktycznych; kurs dla 50 osób; Zajęcia teoretyczne w grupach 10-osobowych; Zajęcia praktyczne w grupach max. 5 osób.
1.3. Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 50 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika, potwierdzającego ukończenie szkolenia.
1.4. Planowany termin realizacji kursu:
• 20 osób – w terminie styczeń 2021 r.– marzec 2021 r.
• 30 osób – w terminie luty 2021 r. – maj 2021 r.
1.5 Program kursu: podzielony na dwie części: teoretyczna i praktyczną. Podczas części teoretycznej uczestnicy dowiedzą się wszystkiego na temat budowy wózków widłowych, zasad ich prawidłowego funkcjonowania, zasad BHP, obowiązujących wszystkich pracowników mających styczność z wózkami widłowymi a także szczegółowych instrukcji i przepisów prawa dotyczących obsługi tych pojazdów. Część praktyczna poświęcona jest nauce płynnej jazdy i obsłudze wózków widłowych w naturalnym środowisku. W tej części kursu przyszli operatorzy uczą się posługiwać prawidłowo widłami - podnosząc i transportując przedmioty oraz wymieniać butlę gazową.

2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy

2.1. Przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia.
2.2. Przeprowadzenie 50 godzin kursu operatora wózka widłowego wraz z bezpieczna wymianą butli gazowej, w tym:
a) 40 godzin zajęć teoretycznych (godziny lekcyjne po 45 min.), w tym zajęcia z udzielania pierwszej pomocy,
b) 10 godzin zajęć praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym
(godziny zegarowe po 60 min).
2.3. Przygotowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu.
2.4. Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników.
2.5. Zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) dostosowanej dla osób
z niepełnosprawnościami.
2.6. Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne zorganizowane w dniach nauki szkolnej nie kolidowały ze szkolnym planem lekcji uczestników/uczestniczek kursu.
2.7. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty
2.8. Zajęcia teoretyczne będą realizowane w trybie ustalonym przez Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć).
2.9. Zajęcia praktyczne będą ustalane indywidualnie z uczestnikiem/uczestniczką kursu.
2.10. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu.
2.11. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego praktycznego i przedstawienie otrzymanych wyników Zamawiającemu.
2.12. Przedłożenie Zamawiającemu wyników egzaminu wewnętrznego praktycznego i teoretycznego w formie kopii wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu.
2.13. Zapewnienie przez Wykonawcę badań lekarskich wraz z zaświadczeniem o zdolności do pracy dla każdego uczestnika kursu operatora wózka widłowego.
2.14. Zapewnienie przez Wykonawcę badania psychotechnicznego dla każdego uczestnika kursu operatora wózka widłowego.
2.15. Ubezpieczenie każdego z uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
2.16. Zgłoszenie uczestnika na egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) przed komisją UDT oraz dokonanie wszelkich formalności związanych z egzaminem.
2.17. Dokonanie opłaty za uczestników na egzamin państwowy UDT (egzamin teoretyczny i praktyczny – całość).
2.18. Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego, wyników egzaminu państwowego potwierdzających uzyskanie państwowych uprawnień UDT na wózki widłowe przez uczestników.
2.19. Zapewnienie uzyskania przez uczestników kursu, którzy pozytywnie zdali egzamin w UDT, uprawnień w języku polskim.
2.20. Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy).

2 Warunki udziału wykonawcy

3.1 Prowadzenie działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami).
3.2 Posiadanie działalności gospodarczej uprawniającej do prowadzenia kursu operatora wózka widłowego
3.3 Posiadanie infrastruktury odpowiedniej do zakresu prowadzonego szkolenia, tj:
a) zapewnienie sali dydaktycznej (szkoleniowej) wyposażonej w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, zlokalizowanej na terenie miasta Lubań,
b) zapewnienie placu manewrowego spełniającego wymogi szkoleniowo-egzaminacyjne, zlokalizowanego na terenie miasta Lubań,
c) pojazdu przeznaczonego do nauki jazdy i obsługi wózków widłowych, który musi spełniać wymagania dozoru technicznego i wymagania bhp oraz bezpiecznej pracy i musi posiadać ważne badania techniczne,
d) przeprowadzenie kursu operatora wózka widłowego w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
3.4 Zapewnienie, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez wykładowców/instruktorów posiadających wiedzę teoretyczną z zakresu szkolenia oraz prowadzących zajęcia praktyczne, posiadających kwalifikacje potwierdzone prze UDT zaświadczeniem kwalifikacyjnym w grupie, kategorii i zakresie- rodzaju urządzenia odpowiedniego dla zakresu szkolenia.
3.5 Zapewnienie, że wykładowca/instruktor posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzenia minimum 2 kursów na operatora wózków widłowych oraz udokumentowaną minimum 2-letnią praktyką w przeprowadzaniu szkoleń dla kandydatów na operatorów wózków widłowych, wskazaną w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by każdy z instruktorów uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia posiadał wymagane uprawnienia oraz spełniał wszystkie wymogi opisane w niniejszym SIWZ.
3.7 Posiadanie w miejscu szkolenia niezbędnych pomocy dydaktycznych, właściwych ze względu na rodzaj prowadzonego szkolenia, w tym dotyczące pierwszej pomocy.

4. Miejsce przeprowadzenia usługi:
Zajęcia teoretyczne – Lubań
Zajęcia praktyczne – Lubań


II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp,
1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz
w ust. 1b w zakresie:
a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie,
b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków
w tym zakresie,
c) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków
w tym zakresie,
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp.
3. Oferta Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu zostaje odrzucona.
4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
4.1. jest niezgodna z ustawą,
4.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,
4.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4.4. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4.5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
4.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu,
4.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp,
4.8. wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą,
4.9. przyjęcie oferty naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób,
4.10. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postepowaniu

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w trakcie postępowania:
A Lp. Wymagany dokument Forma złożenia
1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale
2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale
3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
B Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży bez wezwania Zamawiającego poniższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy.
4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 złoży zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
doświadczenie wykładowców/ instruktorów:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 13:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW: FOTOGRAFICZNEGO I OPERATORA WÓZKA WIDŁOWEGO DLA UCZNIÓW TECHNIKUM, na potrzeby projektu „Zawodowo i profesjonalnie”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną lub dwie części).
Część I. KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW

1. Organizacja kursu:
1.1 Liczba uczestników szkolenia: 12 uczniów (1 grupa). Uczestnikami kursu będą uczniowie technikum z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu.
1.2 Liczba godzin szkolenia: 16 godz., w tym śr. 4 dni szkolenia po 4 godziny zegarowe.
1.3 Cele: szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 12 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika.
1.4 Planowany termin realizacji kursu: grupa (12 uczniów) – w terminie: styczeń 2021 – luty 2021 r.
1.5 Materiały: Zamawiający zapewni na potrzeby ćwiczeń praktycznych następujące pomoce dydaktyczne:
1. aparat fotograficzny marki Nikon D5600 z 3 obiektywami:
 obiektyw Nikon NIKKOR AF-P DX,
 Obiektyw Nikon AF-P DX NIKKOR,
 Obiektyw Nikon AF-S.
2. kamerę cyfrową ORDRO HDR-AC3 UHD 4K z 2 statywami:
 statyw naramienny SPIDER RIG,
 WF-650H- Statyw video 190cm z głowicą olejową
1.6 Program kursu: realizowany dla 12- osobowej grupy i i powinien uwzględniać aspekty teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne, m.in.:
a) zasady prawidłowego naświetlenia zdjęć, zależności pomiędzy czasem, przysłoną i ISO;
b) sposoby ustawiania balansu bieli w zależności od panujących warunków oświetleniowych, głębia ostrości i sposoby efektywnego wykorzystywania jej podczas wykonywania zdjęć;
c) poznanie zasad kompozycji i kadrowania zdjęć oraz rodzajów planów fotograficznych;
d) naukę wykonywania zdjęć czytelnych, prostych i dobrze skomponowanych oraz wykorzystania wieloplanowości, głębi ostrości i światła;
e) zapoznanie się z podstawami fotografii reklamowej oraz filmu reklamowego.

Program kursu może zostać dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb uczestników.

2. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy
2.1 Przeprowadzenie kursu fotograficznego – wyłącznie dla uczniów (uczestników projektu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grupy uczniów (uczestników szkolenia) z innymi osobami, nieobjętymi przedmiotem zamówienia.
2.2 Przeprowadzenie 16 godzinnego szkolenia i opracowanie harmonogramu zajęć dla każdej grupy, wg opracowanego wzoru.
2.3 Zamawiający wymaga, aby zajęcia były zorganizowane w dni powszednie po zakończonych lekcjach lub w soboty.
2.4 Zajęcia będą realizowane w trybie ustalonym przez wykonawcę, zgodnie z harmonogramem (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Dziennika zajęć).
2.5 Opracowanie programu i harmonogramu zajęć, oraz przedłożenie go Zamawiającemu.
2.6 Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego z uczestników.
2.7 Prowadzenie dokumentacji kursu w formie Dziennika zajęć (wzór przekazany wyłonionemu Wykonawcy jako załącznik do Umowy).
2.8 Wystawienie uczestnikom Certyfikatów ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim.
2.9 Przedłożenie Zamawiającemu zestawienia zbiorczego osób, które uzyskały Certyfikaty.
2.10 Przeniesienie na Zamawiającego wszelkich praw autorskich do opracowanego
programu kursu. Wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie praw autorskich należy wliczyć w kwotę wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia.

3. Warunki udziału wykonawcy

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który:
3.1. prowadzi działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zmianami).
3.2. prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do przeprowadzania szkoleń i kursów fotograficznych, a po ich zakończeniu do wystawiania certyfikatów w języku polskim i angielskim.
3.3. posiada doświadczenia w zakresie przeprowadzenia min. dwóch kursów fotograficznych trwających po min. 10 h każdy, wskazane w Wykazie wykładowców/instruktorów stanowiącym zał. Nr 1 do formularza ofertowego.
3.4. posiada odpowiednie akcesoria, niezbędne do prowadzenia kursu fotograficznego.
3.5. zapewni, by przedmiot zamówienia był realizowany wyłącznie przez osoby posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia kursu fotograficznego (w tym ukończone kursy, szkolenia, wykonywanie pracy zawodowej w tym zakresie, itd.).
3.6. przeprowadzi kurs fotograficzny w bezpiecznych i higienicznych warunkach, z zastosowaniem właściwego reżimu sanitarnego w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu.

4. Miejsce przeprowadzenia usługi:
Sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu, ul. Mikołaja Kopernika 31, 59-800 Lubań.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28.02.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
doświadczanie wykładowców/instruktorów:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.