eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onka › Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2021 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2020-12-01



Og³oszenie nr 759847-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once:

Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2021 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Tak

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie

Informacje dodatkowe: 1. Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once oraz jednostki wymienione w za³. nr 8 do SIWZ zawr± odrêbne umowy wynikaj±ce z niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA SUKCESYWNE DOSTAWY LEKKIEGO OLEJU OPA£OWEGO W ROKU 2021 DLA POTRZEB SZKÓ£ GMINY JAB£ONKA.
2. Zamawiaj±cy, dzia³a w imieniu w³asnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego), w imieniu jednostek wymienionych w pkt 2 (wskazane zosta³y w za³. nr 8 do SIWZ).
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once, krajowy numer identyfikacyjny 49054801400000, ul. Piusa Jab³oñskiego 4, 34-480 Jab³onka, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska

telefon: 18 26 523 10
faks: 18 26 523 10
e-mail: SPJablonkanr1@poczta.fm
www: https://spjablonka.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w trwale zamkniêtej kopercie lub opakowaniu, za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub z po¶rednictwem pos³añca.

Adres: SZKO£A PODSTAWOWA NR 1 W JAB£ONCE ul. Piusa Jab³oñskiego 4, 34-480 Jab³onka, sekretariat szko³y

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w roku 2021 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka

Numer referencyjny: SP1J.26.1.2.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy lekkiego oleju opa³owego w ilo¶ci szacunkowej 232000 litrów w roku 2021 dla potrzeb szkó³ Gminy Jab³onka,
2. Przedmiot umowy powinien odpowiadaæ parametrom zgodnym z normami i przepisami obowi±zuj±cymi przy zakupie oleju opa³owego Wykonawca zobowi±zuje siê na dostarczenie przedmiotu zamówienia w³asnym transportem i na swój koszt do nastêpuj±cych szkó³, tj.:
1) Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once,
2) Szko³y Podstawowej Nr 1 w Lipnicy Ma³ej,
3) Szko³a Podstawowa nr 3 w Lipnicy Ma³ej,
4) Szko³a Podstawowa w Orawce,
5) Szko³y Podstawowej Nr 1 w Podwilku,
6) Szko³a Podstawowa nr 2 w Podwilku,
7) Szko³a Podstawowa w Zubrzycy Dolnej,
8) Szko³a Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej
9) Szko³a Podstawowa nr 2 w Zubrzycy Górnej
3. Szko³a Podstawowa nr 1 w Jab³once oraz jednostki wymienione w za³. nr 8 do SIWZ zawr± odrêbne umowy wynikaj±ce z niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA SUKCESYWNE DOSTAWY LEKKIEGO OLEJU OPA£OWEGO W ROKU 2021 DLA POTRZEB SZKÓ£ GMINY JAB£ONKA.
4. Zamawiaj±cy, dzia³a w imieniu w³asnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego), w imieniu jednostek wymienionych w pkt 2 (wskazane zosta³y w za³. nr 8 do SIWZ).
5. Pocz±tek rozpoczêcia dostawy okre¶la siê na nie wcze¶niej ni¿ 2 stycznia 2021 roku
6. Umowy dostawy oleju opa³owego zawarte na okres do dnia 31 grudnia 2021 roku.
7. Lekki olej opa³owy musi charakteryzowaæ siê nastêpuj±cymi parametrami fizyko-chemicznymi:
 gêsto¶æ w temperaturze 15 C, nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml
 temperatura zap³onu, nie ni¿sza ni¿ 56 o C
 lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC, nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s
 sk³ad frakcyjny:
- do 250oC destyluje nie wiêcej ni¿ 65%/V/V
- do 350oC destyluje nie mniej ni¿ 85%/V/V
 zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10%/m/m
 pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci
destylacyjnej, nie wiêksza ni¿ 0,3%/m/m
 pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01%/m/m
 zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
 zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg]
 warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
 temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ -20oC

8. G³ówny przedmiot
- CPV-09135100-5 Olej opa³owy


II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczêcia: 02.01.2021
data zakoñczenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin koñcowy realizacji zamówienia okre¶lonego w §1 dostawy sukcesywne - od 02.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania zakresu umowy przed tym terminem.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy w zakresie warunku okre¶la nastêpuj±ce minimalne poziomy zdolno¶ci. Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e: posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energi± zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1829 z pó¼n. zm.) , o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2017r., poz.220 z pó¼n. zm.) na obrót olejem opa³owym bez ograniczeñ

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w ramach tego warunku szczegó³owych wymagañ. Ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie o¶wiadczenia za³±czonego do oferty.

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w ramach tego warunku szczegó³owych wymagañ. Ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie o¶wiadczenia za³±czonego do oferty.

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1/ odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
1) na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp w stosunku do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1505 z po¼n. zm.) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2016 r. poz.2171 z pó¼n. zm.); Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016.1126 z pó¼n. zm.). 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w Rozdziale 11 ust 3 pkt 3.2, ppkt 1 niniejszej SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego zrejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych wpañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, wktórym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty przetargowej (wed³ug Za³±cznika nr 1 do SIWZ). 1a). Orygina³ dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz 2) Wraz z ofert± wykonawca winien z³o¿yæ O¶wiadczenie aktualne na dzieñ sk³adania ofert o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia – Za³±cznik nr 2 i Za³±cznik nr 3 do SIWZ. 3) Pe³nomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik wraz z ofert± winno byæ z³o¿one pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pe³nomocnictwa winny byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub urzêdowo po¶wiadczonego odpisu pe³nomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1794 z pó¼niejszymi zmianami). 4) Zobowi±zanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (wed³ug wzoru Za³±cznika nr 5 do SIWZ). Zamawiaj±cy wymaga aby dokument, z którego bêdzie wynikaæ zobowi±zanie podmiotu trzeciego wyra¿a³ w sposób wyra¼ny i jednoznaczn± wolê udzielenia Wykonawcy ubiegaj±cemu siê o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywaæ: a) jaki jest zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) w jaki sposób zostan± wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia; c) jakiego charakteru stosunki bêd± ³±czyæ Wykonawcê z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot bêdzie bra³ udzia³ przy wykonywaniu zamówienia Dokument ma byæ z³o¿ony wraz z ofert± (je¿eli dotyczy) 5) O¶wiadczenia, które ma z³o¿yæ ka¿dy Wykonawca w terminie 3 dni od daty upublicznienia na stronie internetowej wykazu z³o¿onych ofert: 2.1 O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy zaznacza, i¿ podziela rekomendacjê opublikowan± na stronie internetowej UZP o nastêpuj±cej tre¶ci: „(…) O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej z³o¿one wraz z ofert±, niezale¿nie od ilo¶ci ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, równie¿ potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Nale¿y jednak w tym przypadku pamiêtaæ, ¿e jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postêpowania (w³±czenie do grupy kapita³owej) bêdzie powodowa³a obowi±zek aktualizacji takiego o¶wiadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego te¿, Zamawiaj±cy podkre¶la, i¿ Wykonawca który nie nale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w o¶wiadczeniu), mo¿e z³o¿yæ takie o¶wiadczenie wraz z ofert±. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej wraz w informacj± z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Uwaga: wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 3 pkt. 3.1 i pkt. 3.2, je¿eli (art. 26 ust 6 ustawy Pzp) 1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególno¶ci informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r o Krajowym Rejestrze S±dowym (tj. Dz.U. z 2007 r Nr 168, poz. 1186) oraz wydruków Z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz. U. z 2015r, poz. 584 z pó¼n. zm.) 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 3) Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 niniejszej SIWZ, o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta wykonawcy podlega³aby odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania (art. 26 ust 3, 4 ustawy Pzp). 3a) Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta wykonawcy podlega³aby odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania (art. 26 ust 3a ustawy Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy (Kt):40,00
Cena (Kc):60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
- zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmian± przepisów prawa podatkowego maj±ca wp³yw na wysoko¶æ podatku VAT lub podatku akcyzowego. Je¶li w trakcie realizacji umowy nast±pi³a urzêdowa zmiana stawki podatku VAT, maj±ca wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia - Wykonawca skoryguje odpowiednio wynagrodzenie uwzglêdniaj±c now± stawkê podatku VAT, zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. W przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego ceny jednostkowe bêd± mog³y byæ skorygowane tylko i wy³±cznie o kwotê, wynikaj±c± z ww. zmiany. Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT i/lub stawki podatku akcyzowego jeszcze nie dokonano;
- zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy;
- si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego.
- zmiany ceny w trakcie obowi±zywania umowy bêd± nastêpowaæ w przypadku wzrostu lub spadku ceny jednostkowej 1000 litrów oleju opa³owego u producenta, u którego zaopatruje siê Wykonawca
- niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego
- si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego.
- zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej prze w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania umowy, wynikaj±cej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i us³ug oraz o podatku akcyzowym
- zmiana zapotrzebowania ilo¶ciowego na olej stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego
- Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo¶ci na oleju kruszywa, w szczególno¶ci jego ograniczenia o nie wiêcej ni¿ 50%.
- wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzeb wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia.
-gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia
-w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego dotycz±cych zakresu ¶wiadczonych dostaw
- gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze tron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków
- okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy oraz warto¶æ i zakres rzeczowy umowy;
-zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy
-dzia³anie osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron
-w razie zmian bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, których tre¶æ oddzia³uje po¶rednio lub bezpo¶rednio na postanowienia umowy - poprzez dostosowanie tre¶ci umowy do tych zmian
- pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Jêzyk polski

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego, ul. Piusa Jab³oñskiego 4, 34-480 Jab³onka, Gabinet Dyrektora dnia 09-12-2020 roku, godz. 10.05.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.