eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zaprojektowanie i wykonanie "Zacisza rekreacyjno-edukacyjnego" w osiedlu Lipniak wraz z o¶wietleniem ulicznym w pasie drogowym ul. Skubiszewskiego, ul. Kar³owicza, ul. Klepackiego w Lublinie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-01-13

Og³oszenie nr 7596 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie "Zacisza rekreacyjno-edukacyjnego" w osiedlu Lipniak wraz z o¶wietleniem ulicznym w pasie drogowym ul. Skubiszewskiego, ul. Kar³owicza, ul. Klepackiego w Lublinie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000, ul. Pl. Króla W³adys³awa £okietka  1, 20109   Lublin, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 814 663 000, e-mail zamowienia@um.lublin.pl, faks 814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): www.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
http://bip.lublin.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Urz±d Miasta Lublin, Biuro Zamówieñ Publicznych
Adres:
Urz±d Miasta Lublin, Pl. Litewski 1, poój nr 3, 20-080 Lublin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zaprojektowanie i wykonanie "Zacisza rekreacyjno-edukacyjnego" w osiedlu Lipniak wraz z o¶wietleniem ulicznym w pasie drogowym ul. Skubiszewskiego, ul. Kar³owicza, ul. Klepackiego w Lublinie.
Numer referencyjny: ZP-P-I.271.1.77.2016
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1) wykonanie, na podstawie programu funkcjonalno - u¿ytkowego, kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie "Zacisza rekreacyjno - edukacyjnego" w osiedlu Lipniak wraz z o¶wietleniem ulicznym w pasie drogowym ul. Skubiszewskiego, ul. Kar³owicza, ul. Klepackiego w Lublinie, 2) wykonanie robót budowlanych, na podstawie dokumentacji, o której mowa w pkt 1).

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:71240000-2, 45112723-9, 37535200-9, 77310000-6, 45316100-6, 45316110-9,
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 31/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia - do dnia 31 pa¼dziernika 2017 r., w tym: 1dokumentacja projektowa w terminie do dnia 30 kwietnia 2017 r. 2roboty budowlane w terminie do dnia 31 pa¼dziernika 2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1.wykonanie minimum 2 robót budowlanych o warto¶ci co najmniej 200 000,00 PLN brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych brutto) ka¿da z robót budowlanych (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 200 000,00 PLN brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów) obejmuj±cych budowê lub przebudowê placu zabaw lub si³owni na ¶wie¿ym powietrzu lub terenów rekreacyjnych na ¶wie¿ym powietrzu w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. 2.1.1.1.1.dysponowanie osob±/ami posiadaj±c±/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci: a) budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, (podstawa prawna: art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo Budowlane (Dz. U. 2016.290 - j.t.),
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, potwierdzaj±cy wykonanie minimum 2 robót budowlanych o warto¶ci co najmniej 200 000,00 PLN brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych brutto) ka¿da z robót budowlanych (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach ni¿ PLN równowarto¶æ co najmniej 200 000,00 PLN brutto wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umów) obejmuj±cych budowê lub przebudowê placu zabaw lub si³owni na ¶wie¿ym powietrzu lub terenów rekreacyjnych na ¶wie¿ym powietrzu z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. 2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzaj±cy dysponowanie osob±/ami posiadaj±c±/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalno¶ci: a) budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Formularz ofertowy - w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 2.W przypadku zaoferowania zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty oraz o¶wiadczenia 2.1. Opis "rozwi±zañ równowa¿nych" potwierdzaj±cy równowa¿no¶æ oferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w stosunku do rozwi±zañ opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2 Dowody dotycz±ce oferowanych "rozwi±zañ równowa¿nych" potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ oferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w stosunku do rozwi±zañ opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.W przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom - O¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców. 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) - Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy,. 5.W przypadku gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie bêdzie wynikaæ odpowiednio z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej - Pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu wykonawcy 6.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, dokument, musi okre¶laæ w szczególno¶ci: 6.1.zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 6.2.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.3.zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.4.czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Sk³adaj±cy ofertê winien wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci 9 200,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy dwie¶cie z³otych )


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Strony przewiduj± w szczególno¶ci nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1)zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, 2)zmiana materia³ów budowlanych, urz±dzeñ lub technologii wykonania, w przypadku: a)niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej, lub wycofania z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ, b)pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów wykonania przedmiotu umowy, c) pojawienia siê nowszej technologii wykonania, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji lub kosztów wykonania przedmiotu umowy, d)konieczno¶ci zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych wcze¶niej rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e)podyktowane to bêdzie usprawnieniem procesu budowy lub zwiêkszeniem bezpieczeñstwa na budowie lub zmian± przepisów prawa, 3)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a)gdy zachowanie pierwotnie okre¶lonego terminu nie le¿y w interesie publicznym, b)dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie, c) konieczno¶ci zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym, d)konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, e)konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, f) konieczno¶ci zmiany finansowania, g)zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót zgodnie z przyjêt± technologi± i wymogami opisanymi w STWiORB, udokumentowanych w dzienniku budowy i potwierdzonych wyci±giem z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, h)wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów lub urz±dzeñ niezale¿nych od Wykonawcy, i)b³êdów w dokumentacji projektowej skutkuj±cych wstrzymaniem robót w celu uzgodnienia i wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, j)realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub robót na podstawie odrêbnej umowy wymuszaj±cych koordynacjê tych robót z robotami realizowanymi na podstawie niniejszej umowy, 4)zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w ppkt 1), 5)zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany materia³ów budowlanych, urz±dzeñ lub technologii w sytuacji, o której mowa w ppkt 2) lub w sytuacji zmiany stawki podatku VAT, 6)zmiana stawki i kwoty podatku VAT. 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt 1 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: ad ppkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, ad ppkt 2) - zamiana na inne materia³y, urz±dzenia, technologie posiadaj±ce co najmniej takie same parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jak te, które stanowi³y podstawê wyboru oferty Wykonawcy, z ewentualna zmian± wynagrodzenia( zmniejszeniem lub zwiêkszeniem), pod warunkiem, ¿e zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty realizacji zamówienia, z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cemu bêdzie przys³ugiwaæ prawo do dalszych wyja¶nieñ ze strony Wykonawcy uzasadniaj±cej zmianê wynagrodzenia, ad ppkt. 3) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: lit. a) - o okres umo¿liwiaj±cy osi±gniêcie uzasadnionego interesu publicznego, lit. b) - o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, lit. c) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. d) - o okres niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ, lit. e) - o okres niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, lit. f) - w zakresie wynikaj±cym ze zmian w planie finansowym Zamawiaj±cego (bud¿etu Miasta), lit. g) - o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, lit. h) - o okres wyd³u¿enia terminu dostaw materia³ów lub urz±dzeñ, lit. i) - o okres niezbêdny na uzgodnienia i wprowadzenia zmian przez projektanta oraz okres na realizacjê robót realizowanych wskutek zmian projektowych, lit. j) - o okres niezbêdny na wykonanie robót na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub robót na podstawie odrêbnej umowy, ad ppkt 4) - wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie odpowiednio zmniejszone na podstawie wyliczenia warto¶ci zmniejszonego zakresu, ad ppkt 5) - zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi niniejsz± umow±, po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug; warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a stawka i kwota podatku VAT oraz warto¶æ wynagrodzenia brutto ulegn± zmianie odpowiednio do nowych przepisów; wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, winien zawieraæ pe³ne uzasadnienie obejmuj±ce wyliczenie ca³kowitej kwoty, o jak± wynagrodzenie powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od której nast±pi³a b±d¼ nast±pi zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania zamówienia uzasadniaj±ca zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, ad ppkt 6) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê. 3. Poza przypadkami, o których mowa w pkt 1 i 2, dopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2, pkt 3, pkt 4 lit. b) - c), pkt 5 i 6 oraz w ust. 1a - 1e.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 30/01/2017, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osobami upowa¿nionymi do kontaktowania siê z wykonawcami w zakresie procedury: p. Ma³gorzata Kubiczek - Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.