To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 75964 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Sulechów: Modernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku - etap I - termomodernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej w Sulechowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Modernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku - Etap I - Termomodernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej" oś priorytetowa 3 Gosodarka Niskoemisyjna, działanie 3.2 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.3 Efektywność energetyczna - ZIT Zielona Góraa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44916-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny
52676500000, ul.
Plac Ratuszowy
6,
66100
Sulechów, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 851 120, faks
683 854 686, e-mail
bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku - etap I - termomodernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej w Sulechowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. "Modernizacja kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej wraz z budową amfiteatru i zagospodarowaniem parku" w zakresie termomodernizacji kompleksu budynków SDK przy Al. Wielkopolskiej w Sulechowie. Przedmiot umowy obejmuje m. in. wykonanie: 1) robót rozbiórkowych, 2) wzmocnienia konstrukcji dachu, 3) docieplenia podłóg na gruncie, 4) docieplenia stropu nad piwnicą, 5) docieplenia stropodachu, 6) pokrycia dachu, 7) podłóg parteru, 8) podłóg poddasza, 9) tynków i okładzin ścian wewnętrznych, 10) robót malarskich, 11) częściowej wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, 12) docieplenia ścian zewnętrznych, 13) tynków i okładzin zewnętrznych, 14) częściowej wymiany instalacji centralnego ogrzewania, 15) instalacji solarnej, 16) wewnętrznej instalacji oświetlenia i gniazd, 17) instalacji odgromowej, 18) robót ziemnych przy fundamentach, 19) izolacji i ocieplenia fundamentów. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt architektoniczno-budowlany, a także projekty wykonawcze oraz przedmiary robót, opracowane przez MAGENTA ARCHITEKCI Aleksandra Gałecka z siedzibą w Legnickim Polu przy ul. Książąt Śląskich 13a, zatwierdzone decyzją nr 357/16 Starosty Zielonogórskiego z dnia 28.06.2016 r., które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 4. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, 3) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 4) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 5) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 6) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 7) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 8) zorganizowanie we własnym zakresie terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. 5. Z zakresu robót, pomimo uwzględnienia ich w projekcie architektoniczno-budowlanym, wyłącza się przebudowę amfiteatru, przebudowę budynku garażu, budowę muru oporowego, budynku gospodarczego oraz wykonanie dróg wewnętrznych i ścieżek parkowych, ogrodzenia, instalacji oświetlenia terenu, kanalizacji deszczowej z instalacją rozsączającą, elementów małej architektury zagospodarowania terenu z placem zabaw oraz część robót remontowych nie związanych bezpośrednio z termomodernizacją obiektu. Zakres wyłączonych z realizacji na podstawie niniejszej umowy robót został również pominięty w przedmiarach robót. 6. Wykonawca musi przewidzieć realizację robót etapami, uzgodnionymi z inspektorem nadzoru, uwzględniającymi możliwość funkcjonowania Sulechowskiego Domu Kultury. 7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 8. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 7 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 7 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 7 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 7 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45230000-7,
45320000-6,
45262500-6,
45432100-5,
45410000-4,
45442100-8,
45421000-4,
45332000-3,
45310000-3,
45331100-7,
45443000-4,
45232100-2,
45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1119431.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1208743.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.