Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Tuplice: Dowozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Tuplice do Zespołu Szkół w Tuplicach w roku szkolnym 2007-2008r.
Numer ogłoszenia: 75945 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tuplicach, ul. Mickiewicza 27, 68-219 Tuplice, woj. lubuskie, tel. 068 3625720, fax 068 3625721.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Tuplice do Zespołu Szkół w Tuplicach w roku szkolnym 2007-2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja następującego zadania: Dowozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Tuplice do Zespołu Szkół w Tuplicach w roku szkolnym 2007-2008r. Usługi będą realizowane w okresie od 1 maja 2008r. do 31 grudnia 2008r. w dni nauki szkolnej. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy dzieci i młodzieży z terenu Gminy Tuplice do Zespołu Szkół w Tuplicach tj. 1.dowozy 4 dzieci na trasie Tuplice-Chlebice , liczącej 7 km i z powrotem 2.dowozy 9 dzieci na trasie Tuplice-Czerna , liczącej 5 km i z powrotem 3.dowozy 40 dzieci na trasie Tuplice -Cielmów, liczącej 2 km i z powrotem 4.dowozy 12 dzieci na trasie Tuplice-Matuszowice, liczącej 12 km. i z powrotem 5.dowozy 28 dzieci na trasie Tuplice- Grabów, liczaej 10 km i z powrotem 6.dowozy 28 dzieci trasie Tuplice-Dębinka, liczącej 8 km i z powrotem 7.dowozy 13 dzieci na trasie Tuplice -Rytwiny, liczącej 5 km i z powrotem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Pzp. oraz w SIWZ tj. 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,oraz prowadzą działalność odpowiadająca rodzajem treści niniejszego zamówienia przez okres nie krótszy niż 3 lata,posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. tj. : 1).wykonawca musi posiadać jeden autobus o ilości miejsc nie mniejszej niż 42 oraz jeden autobus awaryjny, pojazdy muszą mieć ważne polisy ubezpieczeniowe oc i nw oraz badania techniczne , 2).wykonawca musi dysponować ilością przynajmniej dwóch kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy musza posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji, lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , posiadają aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonania zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punktach SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki są przez wykonawce spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie,że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,bądź też zaświadczenie,że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 5.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac odpowiadających rodzajem treści niniejszego zamówienia w okresie nie krótszym niż trzy lata wstecz według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składnia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie; 6.Dokumenty zawierające wykaz posiadanego sprzętu i osób niezbędnych do wykonania zamówienia oraz kserokopie dokumentów potwierdzających badania techniczne i ubezpieczenie autobusów oraz praw jazdy i świadectw kwalifikacyjnych lub zaświadczeń kierowców 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuplice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mickiewicza 27 68-219 Tuplice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mickiewicza 27 68-219 Tuplice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Ornontowice do specjalistycznych placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz uczniów do przedszkola w Korczynie oraz szkół w Korczynie, Iskrzyni i Komborni, w roku szkolnym 2024/2025"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.