eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Zakup oleju napędowego ON oraz benzyny Pb 95 dla bezpośredniego tankowania na stacjach Wykonawcy pojazdów będących w dyspozycji Gminy Słomniki w roku 2021 r. o odpowiedniej jakości zgodnej z warunkami technicznymi i jakościowymi obowiązującymi na polskim rynku z podziałem na zadania: Zadanie I: zakup oleju napędowego ON Zadanie II : zakup benzyny Pb 95

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 759402-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Gmina Słomniki:

Zakup oleju napędowego ON oraz benzyny Pb 95 dla bezpośredniego tankowania na stacjach Wykonawcy pojazdów będących w dyspozycji Gminy Słomniki w roku 2021 r. o odpowiedniej jakości zgodnej z warunkami technicznymi i jakościowymi obowiązującymi na polskim rynku z podziałem na zadania: Zadanie I: zakup oleju napędowego ON Zadanie II : zakup benzyny Pb 95

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słomniki, krajowy numer identyfikacyjny 35155556500000, ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 123 881 102
faks: 123 882 102
e-mail: ochrona@slomniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,329262,2020.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,329262,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie w zamkniętej kopercie

Adres: Urząd Miejski w Słomnikach ul. Tadeusza Kościuszki 64, 32-090 Słomniki dziennik podawczy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego ON oraz benzyny Pb 95 dla bezpośredniego tankowania na stacjach Wykonawcy pojazdów będących w dyspozycji Gminy Słomniki w roku 2021 r. o odpowiedniej jakości zgodnej z warunkami technicznymi i jakościowymi obowiązującymi na polskim rynku z podziałem na zadania: Zadanie I: zakup oleju napędowego ON Zadanie II : zakup benzyny Pb 95

Numer referencyjny: RIiR.271.32.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oleju napędowego ON oraz benzyny Pb 95 dla bezpośredniego tankowania na stacjach Wykonawcy pojazdów będących w dyspozycji Gminy Słomniki w 2021 r. o odpowiedniej jakości zgodnej z warunkami technicznymi i jakościowymi obowiązującymi na polskim rynku z podziałem na zadania:
Zadanie I: olej napędowy w ilości około 33500 litrów
Zadanie II : benzyna Pb 95 w ilości około 3000 litrów

1. Paliwa muszą spełniać obowiązującą Polską Normę dotyczącą jakości paliw oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U . Nr 221 poz. 1441 z 2008 r. z poz zm).
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.)
3. Zapotrzebowanie na zamówione paliwo może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w czasie trwania umowy, jednakże ostateczna kwota wynagrodzenia nie może przekroczyć ogólnej wartości przedmiotu umowy. Ilość dostarczanego paliwa, wskazana powyżej, jest ilością orientacyjną, stąd w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego ilości zakupionego paliwa w stosunku do zamówionego, nie będzie to uznane przez Wykonawcę za odstąpienie od umowy i tym samym Wykonawca nie będzie miał prawa do dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania z tytułu zakupu mniejszej ilości paliwa.
4. Z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych stacja do tankowania nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego na więcej niż 7 km.
5. Zamawiający przedstawi wybranemu wykonawcy po podpisaniu umowy wykaz pojazdów przeznaczonych do tankowania. Niniejszy wykaz może ulec zmianie w ciągu roku 2020 o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie.
6. W/w paliwa będą zakupywane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadach tankowania do pojedynczych samochodów w stacjach paliw wybranego wykonawcy.
7. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o nowych pojazdach przeznaczonych do tankowania. Jednocześnie Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia Wykonawcy nowego wykazu pojazdów.
8. Cena
Cena oleju napędowego/benzyny w dniu dostawy będzie kalkulowana w następujący sposób:
Cn(zł/litr) = x (zł / litr) + n(zł/litr) gdzie:
Cn – cena netto sprzedaży oleju napędowego/benzyny wyrażona w złotych za jeden litr
X – aktualna w dniu sprzedaży cena oleju napędowego/benzyny u producenta ogłaszana na jego stronie internetowej, wyrażona w złotych za jeden litr
n – stała marża/ opust Wykonawcy zaoferowana w ofercie ( zł/ litr) .
Cena paliw do oferty, która ma być przyjęta do przetargu winna być określona na podstawie ceny producenta paliw na dzień ( 03.12.2020).
Wykonawca winien dołączyć do oferty wydruk z ceny producenta paliw na podstawie, której wyliczona jest cena paliwa.

9. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zła jakość paliwa była przyczyną awarii lub zniszczenia części, urządzeń -Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat, jakie z tego tytułu poniesie Zamawiający.
1) W takim przypadku przeprowadzona zostanie następująca procedura: Zamawiający pobierze z pojazdu lub sprzętu próbki paliwa do badania w obecności przedstawiciela Wykonawcy, zobowiązanego do niezwłocznego stawienia się na miejsce poboru próbek po uprzednim telefonicznym lub pisemnym powiadomieniu o poborze. Pobrane próbki zostaną zabezpieczone w sposób uzgodniony przez strony (zaplombowane, zabezpieczone taśmą z podpisami pieczątkami stron, itp.), a następnie w sposób uzgodniony przez strony przesłane lub przewiezione do laboratorium w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia ich pobrania. Jeżeli przedstawiciel Wykonawcy nie pojawi się na miejscu poboru próbek, uzna się, że Wykonawca wyraża zgodę na pobór próbek bez jego obecności i tym samym, że nie kwestionuje prawidłowości ich poboru oraz nie kwestionuje identyczności materiału oddanego do badania, z tym który został pobrany.
2) W przypadku gdy wyniki badań wykażą, że paliwo nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa koszty ich wykonania obciążą Wykonawcę, w przeciwnym wypadku koszty poniesie Zamawiający. W przypadku gdy zostanie stwierdzone, że paliwo nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia strat, jakie Zamawiający poniósł z tytułu awarii lub zniszczenia części, urządzeń, na co Zamawiający przedstawi odpowiednie kserokopie dowodów księgowych.
3) W celu potwierdzenia dostarczania przez Wykonawcę odpowiedniej jakości paliwa do pojazdów i sprzętu Zamawiającego, Zamawiający ma prawo w każdym czasie trwania umowy w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać poboru próbek paliwa do badania bezpośrednio ze stacji paliw, na której odbywa się tankowanie pojazdów i sprzętu. Procedura zabezpieczenia i oddania próbek do badania przebiegać będzie identycznie jak wyżej opisano.
10. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy dostarczenia charakterystyk dostarczanego Zamawiającemu paliwa.
11. Zakupy paliwa będą realizowane każdorazowo w siedzibie wybranego wykonawcy w formie bezgotówkowej,
12. Dopuszczalne jest również tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego przy użyciu elektronicznych kart paliwowych wystawianych na numer rejestracyjny samochodu lub imię i nazwisko kierowcy lub nazwę Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że każdorazowo wraz z fakturą Wykonawca ma obowiązek dostarczać dowody wydania paliwa w formie wydruku z systemu obsługującego karty paliwowe na stacjach paliw.
13. Wielkość i termin tankowania pojazdów i sprzętu Zamawiającego wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji paliw), w sytuacji, gdy nie będzie mógł świadczyć dostaw, z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji koszt realizacji zamówienia nie ulegnie zwiększeniu, a zastępcza stacja paliw nie będzie znajdować się w odległości większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego
15. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie będzie mógł realizować dostaw i nie wskaże innej stacji paliw, ani innego sposobu realizacji zamówienia w terminie max. do 3h od momentu zaistnienia okoliczności uniemożliwiających realizację dostaw, Zamawiający sam dokona wyboru zastępczej stacji paliw, z zastrzeżeniem że nie będzie się ona znajdować w odległości większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego. Koszty tankowania na zastępczej stacji paliw pozostaną zgodne z warunkami zawartymi w umowie i nie będą mogły ulec zwiększeniu. W przypadku wyższej ceny paliw na zastępczej stacji paliw, różnicą kosztów tankowania między ceną dnia na zastępczej stacji paliw, a ceną określoną w umowie, Zamawiający obciąży Wykonawcę umownego.
16. Faktury będą wystawiane osobno dla pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Miejskiego w Słomnikach, jednostek OSP i osobno dla pojazdów będących w dyspozycji COE (Centrum Obsługi Edukacji w Słomnikach).
17. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktur trzy razy w miesiącu (co 10 dni), po realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem ilości sprzedanego paliwa, daty sprzedaży oraz ceny producenta powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Dodatkowo do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy wydruk z cenami ze strony internetowej producenta potwierdzający zmianę cen.
18. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym nazwy Koncernu Naftowego, którego paliwa będzie dostarczał Zamawiającemu. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy Koncernu Naftowego, od którego paliwa będą dostarczane Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Do powiadomienia o zmianie Koncernu Naftowego Wykonawca załączy stosowne dokumenty potwierdzające powyższy fakt. W przypadku zmiany Koncernu Naftowego sposób obliczenia ceny (współczynnik n) nie ulegnie zmianie.

B. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

C. Nomenklatura wg CPV
09134100-8 Olej napędowy
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
D. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.

E. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji na obrót paliwami ciekłymi

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: zamawiający nie stawia warunku;

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem bazy zaopatrzeniowej (stacji paliw) znajdującej się w odległości nie większej niż 7 km od siedziby Zamawiającego

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
b) aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót paliwami ciekłymi
c) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
d) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. a-c.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 5 pkt a) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 PZP. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest podać adres stacji paliw oraz odległość od siedziby Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa - na całość zamówienia Zadznie I+Zadanie II:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
2. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne
i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. - pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy,
- zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy,
- sytuacja epidemiologiczna związana z występowaniem wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę o nazwie CIVID-19
1) zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) ilości zakupionego paliwa przy założeniu, że ostateczna kwota wynagrodzenia nie przekroczy ogólnej wartości przedmiotu umowy,
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
3) zmiany treści umowy konieczne do wprowadzenia w wyniku zmiany obowiązujących przepisów prawa,
4) Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj.
a. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie,
b. zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom,
c. konieczności wprowadzenia podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców lub nie wskazał że daną część zamierza zlecić podwykonawcom .
W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa maja zastosowania zapisy § 9 umowy.
5) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ,
6) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
7) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
8) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
9) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp,
10) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
11) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania dostaw,
12) rezygnacji z części dostaw przez Zamawiającego/ wprowadzenie robót zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
13) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego
14) Zmiany nazwy/ formy prawnej Wykonawcy/Zamawiającego. Wykonawca/Zamawiający jest zobowiązany do przedstawienia wszystkich dokumentów poświadczających zamianę.
15) Zmiany konieczne do wprowadzenia w przypadku otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania ze źródeł zewnętrznych.
16) Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej.
17) We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany.
18) Zmiany, o których mowa w ust.2 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawco !!!
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:
1. Po złożeniu oferty w postępowaniu bądź złożeniu zapytania do SIWZ administratorem Twoich danych osobowych w Urzędzie Miejskim z siedzibą w Słomnikach, ul. Tadeusza Kościuszki 64, będzie Burmistrz Gminy Słomniki, kontakt mailowy pod adresem: um@slomniki.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej ( adres mailowy daneosobowe@slomniki.pl)
1. Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
a) wykonania zawartej z Tobą umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) wykonania przez Administratora prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne,
c) zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń.
2. Administrator przetwarza następujące kategorie Twoich danych osobowych: nazwa obejmująca imię i nazwisko i nazwę działalności, adres obejmujący miasto, kod pocztowy, ulicę, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon.
3. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora, organy administracji publicznej oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
4. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5. Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w:
a) pkt 3 a) będą przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Tobą umowy,
b) pkt 3 b) będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych,
c) pkt 3 c) będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
6. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
7. Nie przysługuje Ci prawo do usunięcia, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
8. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zawartej umowy.
10. Przetwarzanie Twoich danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.