eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Bieżące utrzymanie drzew w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Tczew: Bieżące utrzymanie drzew w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego
Numer ogłoszenia: 7593 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie , ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie drzew w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Opis Bieżące utrzymanie drzew w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego. Szczegółowy zakres usług planowanych do wykonania określa formularz cenowy (Załącznik nr 2). 2.2 Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem następujących warunków: - W celu porównania ofert w formularzu cenowym przedstawiono orientacyjne ilości planowanych do zlecenia usług. Natomiast fizycznie zabiegi będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego i rozliczane będą w/g zaoferowanych stawek jednostkowych - w ramach posiadanych środków w planie finansowym Zamawiającego; Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnych wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego; - Przy kalkulacji dosadzania drzew należy przyjąć drzewka o obwodzie pnia od 8 do 10 cm i wysokości minimum 150 cm wraz z opalikowaniem (dwa paliki do każdego drzewka). Planowane gatunki - klon polny (acer campestre), klon jesionolistny (acer negundo); - Przed przystąpieniem do pierwszego zlecenia Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania wzorcowego projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi zostać pozytywnie zaopiniowany przez PZD Tczew, KP Policji oraz zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe Wydz. Komunikacji; Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za prawidłowe oznakowanie robót; - Zabiegi będą wykonywane przez Wykonawcę na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego; Wykonawca jest obowiązany przystąpić do realizacji w terminie nie dłuższym niż 2 dni od dnia otrzymania zlecenia (1 dzień w przypadku prac polegających na usuwaniu uszkodzonych w wyniku porywów wiatru gałęzi); Wykonawca w miarę możliwości przystąpi do robót w dniu otrzymania zlecenia; - Rozliczanie następować będzie fakturami wystawionymi po wykonaniu zakresu z danego zlecenia w oparciu o sprawdzoną wcześniej przez Zamawiającego ewidencję wykonanych usług oraz protokoły odbioru; - Wykonawca jest zobowiązany wkalkulować w zaproponowaną cenę ofertową koszt przetransportowania drewna pozyskanego z wycinki do Domu Pomocy Społecznej w Damaszce - pnie i konary o średnicy powyżej 20 cm należy przetransportować do DPS Damaszka, natomiast pozostałe gałęzie i liście należy traktować jako odpad przeznaczony do utylizacji przez Wykonawcę; Zamawiający nie precyzuje sposobu pocięcia drewna podlegającego przekazaniu do DPS; - Drewno należy przetransportować bezpośrednio po wycince; Drewno przygotowane do wywiezienia musi być składowane poza poboczem; Wykonawca odpowiada za pozostawione w przy drodze drewno; - Czas trwania prac zależeć będzie od stopnia trudności i zakresu robót; Zakres i czas wykonania usług ustali każdorazowo Zamawiający z Wykonawcą przy zlecaniu danego zakresu z następującymi terminami maksymalnymi: czas na wycięcie do 5.000 m2 krzewów - nieprzekraczalnie 30 dni od dnia zlecenia; - Po wykonaniu usługi należy oczyścić teren z wszelkich pozostałości po przeprowadzonych pracach (np. wycięte krzaki, gałęzie); Zamawiający nie wyznacza odległości i miejsca wywozu odpadów - parametry te ustala Wykonawca indywidualnie, we własnym zakresie; - Przy świadczeniu usług nie dopuszcza się pozostawiania nieczystości w pasie drogowym na okres nocy; Wykonawca jest obowiązany na bieżąco usuwać i wywozić zgromadzone nieczystości; - Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi; - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wobec osób trzecich, do których dojdzie podczas świadczenia usług; - W formularzu oferty Wykonawca winien zadeklarować ilość samodzielnych ekip, które zapewni do dyspozycji Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy; Ilość ekip wskazana w ofercie będzie miała wpływ na ilość uzyskanych punktów przy ocenie i porównaniu ofert (pkt 13 SIWZ). 2.3 Usługi muszą być prowadzone przy zachowaniu następujących zasad: Wszystkie zabiegi i cięcia pielęgnacyjne (korekcyjne), techniczne drzew i krzewów należy wykonywać zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. Wszelkie cięcia w koronach drzew należy prowadzić w sposób profesjonalny, aby nie dopuścić do zniszczenia drzew. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wyciętych gałęzi w dniu wykonywania prac. Zakres robót: - Cięcia pielęgnacyjne (sanitarne) w koronach drzew - usunięcie pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych; - Cięcia pielęgnacyjne (korygujące) - niwelujące wady korony, poprawiające statykę drzewa lub zapobiegające rozłamaniom, (np. w koronach topól), które przeprowadza się w celu zlikwidowania zagrożeń dla mieszkańców; Polegają one m. in.: na obniżeniu wysokości drzew, odciążeniu konarów, korekcie statyki poprzez odciążenie części korony, usunięciu gałęzi nieprawidłowych oraz nadmiernie zagęszczających koronę; Maksymalnie do 30 % masy korony; - Cięcia pielęgnacyjne prześwietlające - cięcia rozluźniające zbyt zagęszczoną koronę, wykonywane w celu lepszego wykorzystania przez drzewo światła oraz lepszego przewietrzania korony, a tym samym dla poprawy warunków życia i rozwoju drzewa; Cięcia techniczne w koronach drzew mają na celu dostosowanie istniejącego drzewostanu do warunków zabudowy, dopuszczenie światła dziennego do mieszkań, zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom tras komunikacyjnych zgodnie z ich przeznaczeniem, utrzymanie w należytym stanie urządzeń energetycznych i telekomunikacyjnych; Maksymalnie do 30 % masy korony; - Zabezpieczenie ran drzewa środkami grzybobójczymi w kolorze zielonym lub brązowym; - Usunięcie i utylizacja gałęzi z uprzątnięciem terenu. Zamawiający będzie miał prawo do wnoszenia uwag do prowadzonych prac. Wykonawca będzie zobowiązany stosować się do zaleceń Zamawiającego na każdym etapie realizacji zlecenia. W protokole odbioru niezbędne będzie szczegółowe określenie lokalizacji przyciętych drzew. Jeżeli w wyniku nieprawidłowo przeprowadzonych zabiegów zostanie nałożona kara administracyjna, Zamawiający będzie prawem regresu dochodził jej od Wykonawcy, który będzie zobowiązany do jej zwrotu na rzecz Zamawiającego. W przypadku wykonywania usług z naruszeniem zasad zawartych w niniejszej umowie lub SIWZ Zamawiającemu przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy oraz naliczenia kary umownej (zgodnie z § 5 ust 2 oraz § 7 umowy). Powyższe uprawnienie do wypowiedzenia umowy przysługuje Zamawiającemu także w przypadku, gdy okaże się, że złożone przez Wykonawcę oświadczenia w postępowaniu przetargowym są nieprawdziwe..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy - w przypadku zwiększenia posiadanych środków w planie finansowym Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia konieczności zwiększenia ilości wykonywanych usług (tj. powtórzenie tego samego rodzaju zabiegów). Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego na daną część zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże że wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi, których głównym przedmiotem była wycinka lub cięcia pielęgnacyjne drzew na kwotę brutto nie mniejszą niż 50.000,00 zł łącznie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi wykształcenie zgodne z kierunkiem zamówienia, które będą wykonywać lub nadzorować zlecone usługi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w wykazie (sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1D do SIWZ),że wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi, których głównym przedmiotem była wycinka lub cięcia pielęgnacyjne drzew na kwotę brutto nie mniejszą niż 50.000,00 zł łącznie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1.5 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu oceny, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów (przedstawione w oryginale) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje itp.), w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę itp.). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dysponowanie samodzielnymi ekipami - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa będzie mogła zostać zmieniona jedynie w następującym zakresie: a) możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac; b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy; c) możliwa jest zmiana wynagrodzenia w przypadku konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów podatkowych dotyczących obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.