eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa codziennego sprzątania w Nowym Teatrze - nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16, w godzinach rannych oraz codziennego jednoosobowego serwisu sprzątającego w godzinach 14 - 20; zapewnienie dodatkowego serwisu sprzątającego w czasie wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr zależnie od potrzeb.



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 759306-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Nowy Teatr:

Usługa codziennego sprzątania w Nowym Teatrze - nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16, w godzinach rannych oraz codziennego jednoosobowego serwisu sprzątającego w godzinach 14 - 20; zapewnienie dodatkowego serwisu sprzątającego w czasie wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr zależnie od potrzeb.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowy Teatr, krajowy numer identyfikacyjny 14124532400000, ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 379 33 00
faks: 22 379 33 01
e-mail: sekretariat@nowyteatr.org
www: www.nowyteatr.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samorządowa Intytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://nowyteatr.org/pl/bip/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: oferty muszą być złożone w siedzibie zamawiającego (sekretariat)

Adres: ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa codziennego sprzątania w Nowym Teatrze - nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16, w godzinach rannych oraz codziennego jednoosobowego serwisu sprzątającego w godzinach 14 - 20; zapewnienie dodatkowego serwisu sprzątającego w czasie wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr zależnie od potrzeb.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi codziennego sprzątania w Nowym Teatrze - nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16, w godzinach rannych oraz codziennego jednoosobowego serwisu sprzątającego w godzinach 14 – 20; zapewnienie dodatkowego serwisu sprzątającego w czasie wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr w dowolnym czasie, również w dni ustawowo wolne od pracy i dni świąteczne, zależnie od potrzeb Zamawiającego. Usługa sprzątania obejmuje całą nieruchomość Nowego Teatru - z wyłączeniem części biurowej i baru z zapleczem – na którą w szczególności składają się:
- budynek hali teatralnej z foyer i zapleczem teatralnym z kuchnią pracowniczą oraz sanitariatami dla publiczności o łącznej powierzchni użytkowej 3250 m2,
- budynek świetlicy o łącznej powierzchni użytkowej 149 m2,
- budynek gospodarczy o łącznej powierzchni 30 m2 w tym wydzielone pomieszczenie na śmietnik,
- utwardzone powierzchnie na terenie nieruchomości 4130 m2,

W budynkach występują następujące rodzaje posadzek:
- lastryko (wejście główne i foyer), deski dębowe olejowane (sala teatralna, sala prób), parkiet dębowy t.zw. przemysłowy lakierowany (zaplecze garderobiane), posadzka betonowa (zaplecze techniczne, świetlica), posadzka żywiczna (sanitariaty).
W nieruchomości objętej Usługą znajdują się: mobilna widownia na maksymalnie 390 osób, 38 toalet, 10 pisuarów, 28 umywalek, 3 zlewy, 9 kabin natryskowych.


II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca :

- posiada ważne ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: - posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na codziennym sprzątaniu nieruchomości o powierzchni użytkowej budynku co najmniej 1000 m2, nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, a wartość każdej z tych usług nie była niższa niż 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) brutto.
Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 6 (słownie: sześcioma) osobami spełniającymi wymagania Zamawiającego do realizacji zamówienia, które będą odpowiedzialne za świadczenie usługi sprzątania.
Wymagania Zamawiającego dotyczące kwalifikacji osób przeznaczonych do wykonania zamówienia:
- minimum 6-miesięczne doświadczenie w świadczeniu usługi sprzątania w jednej firmie w okresie ostatnich 3 lat;
- odbyte przeszkolenia z zakresu BHP, PPOŻ;
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania usługi;
- brak ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, utrudniających lub uniemożliwiających wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia;
Wykonawca najpóźniej na 5 dni przed datą rozpoczęcia wykonania usługi przedstawi dla ww. osób na potwierdzenie spełnienia ww. wymagań:
- zaświadczenia o odbytych przeszkoleniach z zakresu BHP, PPOŻ,
- orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy,


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem,
2) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, obejmujący co najmniej trzy usługi sprzątania, z których każda polegała na codziennym sprzątaniu nieruchomości o powierzchni użytkowej budynku co najmniej 1000 m2, nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, a wartość każdej z tych usług nie była niższa niż 75.000,00 zł brutto wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego;
4) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu,
5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł wraz z dowodem opłaty;
6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 50.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
8) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego urzędującego członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- zaświadczenia o odbytych przeszkoleniach z zakresu BHP, PPOŻ pracowników przeznaczonych do wykonywania usługi sprzątania;
- orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy pracowników przeznaczonych do wykonywania usługi sprzątania;
- kopie umów o pracę zawartych z pracownikami przeznaczonymi do wykonywania usługi sprzątania, wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony);
- w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę cudzoziemców, ważne i obowiązujące zezwolenie na pracę pracowników przeznaczonych do wykonywania usługi sprzątania.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena za jedną godzinę codziennego i dodatkowego serwisu sprzątającego:20,00
Cena za jednorazowe sprzątnięcie nieruchomości :40,00
Szybkość reagowania przy nagłym wezwaniu serwisu sprzątającego :20,00
Termin płatności :5,00
Liczba osób spełniających wymagania Zamawiającego do realizacji zamówienia :15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w przypadku:
1) zmiany sposobu realizacji usługi, z zastrzeżeniem, że nie spowoduje ona zmiany wynagrodzenia - odpowiednio do tego, jaki wpływ na postanowienia Umowy będzie miała zmiana;
2) zmiany stawki podatku VAT: cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę,
3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego,
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przepisów miejscowych lub obowiązujących Zamawiającego wytycznych organów administracji publicznej: w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian lub wydaniem wytycznych;
5) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień,
6) w przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okazało się niezgodne z prawem, nieważne, nieskuteczne lub niemożliwe do wyegzekwowania, fakt ten nie będzie miał wpływu na legalność, ważność i możliwość egzekwowania pozostałych postanowień umowy, a Strony umowy zobowiązują się do wspólnego zastąpienia niezgodnego z prawem, unieważnionego lub niemożliwego do wyegzekwowania postanowienia, wzajemnie uzgodnioną, ważną i możliwą do wyegzekwowania klauzulą, możliwie najbliższą w interpretacji wobec klauzuli niezgodnej z prawem, nieskutecznej lub niemożliwej do wyegzekwowania,
7) zmiany warunków i sposobu płatności wynagrodzenia bez zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy;
8) zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku gdy jest to zmiana korzystna dla Zamawiającego lub wynika z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (których nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na realizację Przedmiotu Umowy) - odpowiednio do tego, jaki wpływ na postanowienia Umowy będzie miała zmiana;
9) zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy z uwagi na zmiany organizacyjne Zamawiającego - odpowiednio do tego, jaki wpływ na postanowienia Umowy będzie miała zmiana;
10) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu - odpowiednio do tego, jaki wpływ na postanowienia Umowy będzie miała zmiana;
11) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, z uwagi na zmiany innych umów, których stroną jest Zamawiający, a które wykazują związek z Umową lub mają wpływ na jej realizację lub ze względu Umowy na potrzeby Zamawiającego - odpowiednio do tego, jaki wpływ na postanowienia Umowy będzie miała zmiana;
12) zmiany postanowień umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej, przy czym pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki, stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii i związane z nimi obostrzenia prawne - odpowiednio do tego, jaki wpływ na postanowienia Umowy będzie miała zmiana; jednocześnie Zamawiający zastrzega, że przedmiot zamówienia opisany w OPZ (Załącznik nr 1 do SIWZ) obejmuje usługi odpowiadające swoim zakresem i wymiarem zakresowi normalnej działalności Zamawiającego, w sytuacji, w której nie obowiązują obostrzenia ograniczające jego działalność; natomiast w sytuacji, w której w dniu podpisania umowy (albo w okresie jej obowiązywania) będą obowiązywały takie obostrzenia, które ograniczają działalność Zamawiającego, a co za tym idzie – zapotrzebowanie Zamawiającego na świadczone usługi, Strony niezwłocznie, nie później niż w dniu pierwszego dnia świadczenia usług (albo nie później niż w dniu wprowadzenia obostrzeń, jeżeli wprowadzono je w okresie obowiązywania umowy), zmienią postanowienia umowy określające zakres lub wymiar świadczonych usług odpowiednio do tego, jaki wpływ na działalność Zamawiającego lub postanowienia umowy będą miały obowiązujące lub wprowadzone obostrzenia (np. ograniczą czas świadczenia usług każdego dnia codziennego sprzątania, zmniejszą częstotliwość codziennego sprzątania lub liczbę osób świadczących usługi itd.);
13) zmiany postanowień Umowy stanowiące następstw ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia - odpowiednio do tego, jaki wpływ na postanowienia Umowy będzie miała zmiana.

Zamawiający jest ponadto uprawniony do dokonania zmian postanowień Umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2-6 ustawy Pzp


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.