eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Kłoda › \"Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy i punktu PSZOK.\"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 759232-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Urząd Gminy Dębowa Kłoda:

\"Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy i punktu PSZOK.\"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowa Kłoda, krajowy numer identyfikacyjny 53248700000000, Dębowa Kłoda, 21-211 Dębowa Kłoda, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 557 008
faks: 833 557 044
e-mail: ugdebowa.inwest@wp.pl
www: ugdebowa.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, ugdebowakloda.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, ugdebowakloda.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: \"Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy i punktu PSZOK.\"

Numer referencyjny: RI.GK.271.1.11.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda pochodzących z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie
zamieszkują mieszkańcy, a na których powstają odpady komunalne, a także z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dębowej Kłodzie oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania
Odpadów Komunalnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik Nr. 1 do SIWZ, oraz SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zamówienia od 1 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021 zgodnie z przedstawionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego Harmonogramem.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą spełniają warunki
udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 22 ust. la i lb ustawy ustala warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439).

b) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydane przez
właściwego Starostę na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów komunalnych z grupy 15 i 20, lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów

c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub zapewni gotowość
przyjęcia odpadów przez innego przedsiębiorcę wpisanego do tego rejestru.

d) wpis w rejestrze BDO w dziale VII kody odpadów obejmujące przedmiot zamówienia, o którym mowa w artykule 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.).


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: 2) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
a) opłaconą polisę, w przypadku jej braku lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) będzie dysponował bazą magazynowo - transportową spełniającą wymagania
Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych
wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z
2013 r., poz. 122);c) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swym rodzajem i
zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze i
zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o łącznej masie odebranych
odpadów w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy co najmniej 400 Mg. 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia wymaganych warunków zostaną wykluczeni z
postępowania. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty
zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli te podmioty zrealizują usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
1. Dokumenty składane wraz z ofertą:

1) W celu potwierdzenia spełnienia opisanych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:

a) Oświadczenie wstępne o spełnieniu warunków wynikających z treści art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór-zał nr 4 )


2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

a) Oświadczenie wstępne o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu wg
wzoru( wzór –zał nr 5).

3) Klauzula informacyjna RODO.
a) Załącznik Nr 10 do SIWZ- Klauzula informacyjna RODO

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 Pzp. oraz rozdz. V SIWZ:
) w zakresie wykazania spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków:

• kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439).
b) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydane przez
właściwego Starostę na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów
komunalnych z grupy 15 i 20, lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych
przepisów.
c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub zapewni gotowość
przyjęcia odpadów przez innego przedsiębiorcę wpisanego do tego rejestru.
d) wpis w rejestrze BDO w dziale VII kody odpadów obejmujące przedmiot zamówienia, o którym mowa w artykule 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.).• sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a) opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł.
• zdolności technicznej lub zawodowej
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami według załącznika nr 6 do SIWZ.
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę
odpowiadającą swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał co najmniej
jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości o łącznej masie odebranych odpadów w ciągu następujących po
sobie 12 miesięcy co najmniej 400 Mg wraz z podaniem daty wykonania i podmiotów, na
rzecz którego usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodów określających czy ta
usługa została wykonana należycie, przy czym dowodem tym są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonywana, a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert -(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę) według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 Pzp. oraz rozdz. V SIWZ:

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
w zakresie wykazania spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków:

• kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września
1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439).
b) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydane przez
właściwego Starostę na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), w tym odpadów niebezpiecznych wyłonionych ze strumienia odpadów
komunalnych z grupy 15 i 20, lub równoważne wydane na podstawie wcześniejszych
przepisów.
c) aktualny wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska lub zapewni gotowość
przyjęcia odpadów przez innego przedsiębiorcę wpisanego do tego rejestru.
d) wpis w rejestrze BDO w dziale VII kody odpadów obejmujące przedmiot zamówienia, o którym mowa w artykule 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2020, poz. 797 z późn. zm.).

• sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a) opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000 zł.
• zdolności technicznej lub zawodowej
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi
zasobami według załącznika nr 6 do SIWZ.
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę
odpowiadającą swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał co najmniej
jedną usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości o łącznej masie odebranych odpadów w ciągu następujących po
sobie 12 miesięcy co najmniej 400 Mg wraz z podaniem daty wykonania i podmiotów, na
rzecz którego usługa została wykonana oraz z załączeniem dowodów określających czy ta
usługa została wykonana należycie, przy czym dowodem tym są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonywana, a
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert -(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę) według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć
tysięcy złotych ).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299) ;
Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego Nr. 86 8042 0006 0260 1658 2000 0060 W tytule przelewu należy podać: Wadium w postępowaniu pn. „Odbieranie i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowa Kłoda .pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują
mieszkańcy, a powstają odpady komunalne i punktu PSZOK".
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień
i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.
Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem
godziny, do której powinny być złożone oferty.
Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje
jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Jako beneficjenta w dokumencie
gwarancji lub poręczenia należy wskazać Gminę Dębowa Kłoda z siedzibą w Dębowej Kłodzie.
Oferta Wykonawcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona, jeżeli wadium nie zostało wniesione
lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin płatności :40,00
Cena :60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
12. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ewentualna zmiana może być spowodowana ;
-dostosowaniem zamówienia do obowiązujących przepisów prawa w razie ich zmiany ,
- wystąpienia sytuacji o której mowa w § 7,

4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ewentualna zmiana może być spowodowana dostosowaniem zamówienia do wymogów prawnych związanych z planowanym wejściem w życie ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zmiany aktów prawa miejscowego obowiązujących na terenie Gminy Dębowa Kłoda. Wszelkie zmiany niniejszej umowy uzgodnione przez strony mogą nastąpić jedynie z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmianę osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje
przedmiot umowy- zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę
2) wykonanie usług w nowszej technologii (w tym zastosowaniem innego sprzętu niż
przewidzianego w ofercie) dla istniejących warunków, a pozwalającej na zaoszczędzenie czasu i
kosztów realizacji przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości usług;
3) zmianę wynagrodzenia związaną ze zmianą obowiązującej stawki VAT lub wystąpieniem sytuacji opisanej w § 7 zał. nr 3


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 08.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.