eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakładanie i pielęgnacja drzewostanu oraz terenów zieleni w 2012 roku na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - wszystkie administracje

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Warszawa: Zakładanie i pielęgnacja drzewostanu oraz terenów zieleni w 2012 roku na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - wszystkie administracje
Numer ogłoszenia: 75912 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy , ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakładanie i pielęgnacja drzewostanu oraz terenów zieleni w 2012 roku na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy - wszystkie administracje.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac na terenie wszystkich administracji obejmuje: 1) cięcia pielęgnacyjne drzew (w tym krzewów wysokich o formie drzewiastej np: lilak, sumak, powyżej 2,50 m wysokości) dla obwodów pni mierzonych na wysokości 130 cm lub bezpośrednio pod koroną drzewa, gdy wysokość pnia jest niższa niż 130 cm, z użyciem lin lub podnośnika i wywozem pozyskanej masy - obwód pnia w cm: a) do 30 cm - 150 szt., b) 31-60 cm - 140 szt., c) 61- 90 cm - 140 szt., d) 91-120 cm - 145 szt., e) 121-150 cm - 165 szt., f) 151-180 cm - 160 szt., g) 181-210 cm - 75 szt., h) 211-240 cm - 70 szt., i) 241-270 cm - 110 szt., j) 271-300 cm - 50 szt., k) powyżej 301 cm - 35 szt., 2) wycinanie drzew (w tym krzewów wysokich o formie drzewiastej np.: lilak, sumak, powyżej 2,50 m wysokości) dla obwodów pni mierzonych na wys. 130 cm lub bezpośrednio pod koroną drzewa, gdy wysokość pnia jest niższa niż 130 cm, z użyciem lin lub podnośnika, usunięciem karpy, zasypaniem dołu ziemią żyzną, posianiem trawy i wywozem pozyskanej masy - obwód pnia w cm: a) do 15 cm - 35 szt., b) 16-30 cm - 43 szt., c) 31-60 cm - 42 szt., d) 61-90 cm - 48 szt., e) 91-120 cm - 38 szt., f) 121-150 cm - 39 szt., g) 151-180 cm - 36 szt., h) 181-210 cm - 35 szt., i) 211-240 cm - 35 szt., j) 241-270 cm - 30 szt., k) 271-300 cm - 19 szt., l) powyżej 301 cm - 19 szt., 3) frezowanie karp drzew (nieujęte w poz. 2) na gł. 20 cm, z wyrównaniem terenu ziemią żyzną i wywozem pozyskanej masy - dla średnic pniaka po drzewie w miejscu cięcia w cm: a) do 30 cm - 19 szt., b) 31-80 - 22 szt., c) powyżej 81 cm - 27 szt., 4) usuwanie karp drzew (nieujęte w poz. 2) z zasypaniem dołu ziemią żyzną i wywozem pozyskanej masy dla średnic pniaka po drzewie w miejscu cięcia w cm: a) do 30 cm - 19 szt., b) 31- 80 cm - 23 szt., c) powyżej 81 - 31 szt., 5) pielęgnację drzew nowoposadzonych (po upływie gwarancji): a) cięcia korygujące koronę - 185 szt., b) palikowanie drzew - 60 kpl., c) wymianę zniszczonego palika - 58 szt., d) wymianę zniszczonej poprzeczki - 63 szt., e) wymianę zniszczonego wiązania - 43 szt., f) demontaż opalikowania - 140 kpl., g) ściółkowanie korą z drzew iglastych warstwą 5 cm, z dowozem - 110 szt., h) podlewanie (20 dcm3) z dowozem wody - 135 szt. x 5 = 675 szt., i) odtworzenie mis z pieleniem i wywozem - 135 szt., j) nawożenie drzew nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi - 120 szt., 6) przesadzenie drzew nopwoposadzonych o obwodzie pni 12-18 cm - 36 szt., 7) przesadzenie krzewów - 80 m2, 8) cięcie żywopłotów oraz krzewów niskich (do 2,50 m wysokości), rosnących indywidualnie lub w grupie wraz z wywozem urobku - 59 339,66 m2 x 2 = 118 679,32 m2, 9) nasadzenie drzew (wraz z kosztem sadzonki) obwód pnia 12-18 cm, forma naturalna na terenie płaskim w gr. kat. III w doły o wymiarach 1,0 x 0,7, z wywozem urobku, z uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem (nieujętym w poz. 5h) - obwód pnia w cm (zgodny z parametrami szkółkarskimi): a) 12-14 cm - 31 szt., b) 14-16 cm - 125 szt., c) 16-18 - 32 szt., 10) nasadzenie krzewów indywidualnie lub w grupach wraz z kosztem materiału, sadzonka w pojemniku, na terenie płaskim w gr. kat. III w doły o szerokości 50 cm, z wywozem urobku, z całkowitym uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem i korowaniem - 95 szt., 11) nasadzenie krzewów (żywopłotów) na goły korzeń wraz z kosztem materiału, na terenie płaskim w gr. kat. III w rowy o szerokości 30-50 cm, z wywozem urobku, z całkowitym uzupełnieniem mieszanką ziemi żyznej wraz z podlewaniem i korowaniem - 5250 szt., 12) wycinkę krzewów niskich (żywopłotów, rosnących indywidualnie lub w grupie) z usunięciem systemu korzeniowego (pomiar-płaszczyzna rzutu korony) - 500,00 m2, 13) zakładanie i renowację trawników wraz z podlewaniem - 4 200,00 m2, 14) opryski żywopłotów, różanek przeciw np.: mszycy środkiem grzybobójczym lub owadobójczym - 580,00 m2, 15) dostawę ziemi w celu np.: niwelacji terenu przed zagospodarowaniem zielenią, zmiany sposobu wykorzystania piaskownicy na klomb itp. - 170,00 m3, 16) wywóz gałęzi, konarów (nieujętych w poz. 1, 2, 5a, 7, 11) - 215,00 m3, 17) niezwłoczne usuwanie zagrożeń (np.: wiatrołomy, pęknięte konary itp.) zgłoszonych przez Kierownika Administracji lub osobę przez niego wskazaną bez konieczności wystawiania zlecenia, o każdej porze doby wraz z wywozem urobku oraz usunięciem karpy - 46 szt. 18) zakup i posadzenie kwiatów ozdobnych np.: pelargonia, werbena, chryzantema itp. (różne kolory), otoczenie siedziby administracji ZGN Wola - 190 szt., 19) zakup i posadzenie kwiatów ozdobnych typu np. bratek, aksamitka itp. (różne kolory) - 190 szt., 20) sporządzenie ekspertyzy dendrologicznej - 4 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy - Prawo zamówień publicznych, przedmiotem których będą usługi polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień objętych zamówieniem podstawowym, nieprzekraczające łącznie 48,7% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wpłata wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawcy wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartość brutto min. 250 tys. zł każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej: - 1 osobą przewidzianą do kierowania pracami, posiadającą co najmniej wykształcenie wyższe kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub architekta krajobrazu i co najmniej 4 lata praktyki przy utrzymaniu i urządzaniu zieleni, - 1 osobą pełniącą funkcję brygadzisty, posiadającą co najmniej wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni i co najmniej 3 lata praktyki przy utrzymaniu i urządzaniu zieleni, - 5 osobami przewidzianymi do prowadzenia prac o charakterze technicznym, posiadającymi co najmniej wykształcenie średnie lub zawodowe kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni i co najmniej 2 lata praktyki przy utrzymaniu i urządzaniu zieleni. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane warunki mogą spełniać łącznie, tzn. warunek dotyczący wymaganego doświadczenia, dysponowania niezbędnym potencjałem lub sytuacji ekonomicznej i finansowej musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sutuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 150 tys.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) możliwość zmiany obmiaru prac w ramach zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia oraz w ramach wynagrodzenia, b) możliwość zmiany miejsca (adresu) wykonywania zakresu umowy w ramach wynagrodzenia, c) możliwość zmian osób biorących udział w realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że nowo wskazane osoby posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, d) możliwość zmiany podwykonawcy, w przypadku rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacji lub nienależytej staranności przy realizacji robót stwierdzonej przez Zamawiającego, pod warunkiem wykazania przez nowego podwykonawcę spełniania warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca, wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W termi. 5 dni w siedz. Zam. pok. 19, pon-pt. 12:00-14:00, po dok. przelewu należnej opłaty na konto Zam. 25103050800000005550882019, za zal. poczt. lub w kasie Zakładu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy Warszawa, ul. Bema 70 pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.