eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa Gminy Łomianki poprzez kompleksową przebudowę ul. Podróżnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-08

Łomianki: Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa Gminy Łomianki poprzez kompleksową przebudowę ul. Podróżnej
Numer ogłoszenia: 75907 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14470 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa Gminy Łomianki poprzez kompleksową przebudowę ul. Podróżnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ul. Podróżnej w zakresie wykonania nawierzchni jezdni, chodnika, odwodnienia oraz budowy oświetlenia ulicznego. Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projektach budowlano - wykonawczych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, niesłużący do obliczania ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest: Zastosować materiały oraz urządzenia posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie ( aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności), zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w przedmiarach robót pod warunkiem, że produkty te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca ma obowiązek wykazać, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączyć kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnych ze stosownymi przepisami. Przed złożeniem oferty na realizację przedmiotu zamówienia zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, w celu zapoznania się z warunkami w terenie w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy, który będzie miał zastosowanie na etapie wykonania przedmiotu umowy w sytuacji przerwania realizacji zamówienia i wystąpienia okoliczności polegających np. na wypłaceniu wynagrodzenia z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia lub okoliczności wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót oraz harmonogram rzeczowo-finansowy. Warunki gwarancji. 1. 36 miesięcy od daty bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. 2. W przypadku wystąpienia w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek wad stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad przywrócić przedmiot zamówienia do stanu z dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. 3. Jeżeli termin usunięcia wad jest niewystarczający, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie, o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu usunięcia wad do 30 dni od dnia zawiadomienia o konieczności usunięcia wad, z podaniem uzasadnienia. Termin płatności wynagrodzenia. 1. 80% wartości wynagrodzenia brutto - po zakończeniu robót budowlanych i przekazaniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia zakończenia budowy i zamiaru przystąpienia do jego użytkowania, 2. 20% wynagrodzenia brutto - po upływie 21 dni od złożenia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania. Pod warunkiem, ze w terminie 21 dni od daty zawiadomienia organ nie wyrazi sprzeciwu. W przypadku sprzeciwu przez organ z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w terminie 14 dni kalendarzowych, 3. Termin płatności wynagrodzenia - 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wystawionej na podstawie bezusterkowych protokołów odbioru robót. Termin realizacji zamówienia. Roboty należy rozpocząć nie później niż w dniu 1 kwietnia 2011 r. Wykonawca zobowiązany jest zakończyć roboty budowlane wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia zakończenia budowy i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania do dnia 31 lipca 2011 r. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zakończenia budowy i zamiaru przystąpienia do użytkowania wszystkim wymaganym prawem organom w sposób i terminie, który umożliwi podpisanie do dnia 30 września 2011 r. protokołu końcowego, zawierającego w swojej treści miedzy innymi stwierdzenie ze na dzień jego podpisania upłynął 21 dniowy termin przysługujący do złożenia sprzeciwu co oznacza zgodę na jego użytkowanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu - Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3976198,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1795800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1795800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2447314,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.