eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Zakup wraz z dostarczeniem licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej oraz obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej. Zakup wraz dostarczeniem sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Ruda Śląska: Zakup wraz z dostarczeniem licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej oraz obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej. Zakup wraz dostarczeniem sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 75904 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostarczeniem licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej oraz obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej. Zakup wraz dostarczeniem sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostarczeniem licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej oraz obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej. Zakup wraz dostarczeniem sprzętu komputerowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0, 48.73.00.00-4, 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 37.45.33.00-1, 30.21.61.10-0, 30.21.33.00-8, 30.23.61.11-3, 30.23.72.00-1, 48.31.00.00-4, 30.23.72.80-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latch przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 2 porównywalne dostawy polegające na: dla zadania nr 1- dostawie oraz instalacji systemów ochrony sieci typu CheckPoint (co najmniej 1 instalacja); - dostawie oraz instalacji systemów antywirusowych rodziny Trend Micro (co najmniej 1 instalacja), dla zadania nr 2 - dostawie sprzętu komputerowego o łącznej wartości 30.000,- zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w zakresie instalacji systemu CheckPoint (co najmniej 3 instalacje), odzyskiwania, konfiguracji ww. systemów ochrony sieci komputerowej oraz instalacji, konfiguracji systemów antywirusowych typu Trend Micro (co najmniej 3 instalacje w sieciach kompterowych powyżej 300 stanowisk) - dotyczy tylko zadania 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląskja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z uwagi na opis dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający nie wymaga podania wykształcenia w wykazie osób, o którym mowa w sekcji III.4.1 2.Terminy wykonania zamówienia podane w sekcji II.2 oraz w załączniku I jest nastepujący :Zadanie 1: Zakup wraz z dostarczeniem licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej - zamówienie należy zrealizować w terminie 14 dni od zawarcia umowy (dostarczenie licencji). Obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej - Wykonawca świadczyć będzie obsługę serwisową i pomoc techniczną na zainstalowane wersje oprogramowania CheckPoint od dnia 01.05.2012 do dnia 01.05.2014 oraz na oprogramowanie Trend Micro od dnia 15.04.2012 do dnia 14.04.2014 Zadanie 2: Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu komputerowego - zamówienie należy zrealizować w terminie 21 dni od zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostarczeniem licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej oraz obsługa serwisowa systemów ochrony sieci komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie licencji na oprogramowanie ochrony sieci komputerowej. Obsługa serwisowa systemówe ochrony sieci komputerowej.1. Upgrade oprogramowania Check Point: Dostawa, instalacja i opieka serwisowa oprogramowania CheckPoint UTM-1: Przedmiotem usługi jest zmiana funkcjonalności obecnie eksploatowanego oprogramowania do wersji UTM-1 R70.20 w trybie licencjonowania Blade. Dostarczony system musi zapewniać obsługę 500 użytkowników, zarządzanie dla 3 bram internetowych oraz pracować z wykorzystaniem minimum 2 rdzeni procesora. Dodatkowo należy zapewnić 2-letnie wsparcie producenta Collaborative Enterprise Support Standard oraz 2-letnią subskrypcję dla : - sygnatur antywirusowych, - sygnatur antyspamowych, - filtrowania treści Internetowej (Webfiltering) - sygnatur ataków Internetowych (IPS). 2. Kontynuacja subskrypcji programu antywirusowego Trend Micro Przedmiotem dostawy jest kontynuacja abonamentu oprogramowania antywirusowego Trend Micro w wersji Enterprise Security for Endpoints Light v10. Obecnie zamawiający posiada licencję dla obsługi 375 użytkowników. Dodatkowo należy zapewnić 2-letnie wsparcie producenta w zakresie wdrożonego dostarczonego produktu oraz 2-letni dostęp do aktualizacji rozpoczynając od 14 kwietnia 2012: - sygnatur antywirusowych, - sygnatur ataków Internetowych, - poprawek oprogramowania - nowych wersji produktu, również jeśli ulega zmianie główny numer wersji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0, 48.73.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.05.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz dostarczeniem sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaku wraz z dostarczeniem sprzętu komputerowego: - Tablet multimedialny - 1 sztuka. - Komputery przenośne - 5 sztuk. - Torba do komputera przenośnego. - Skaner optyczny - sztuk 5. - Dyski twarde - 3 sztuki. - Pamięć do serwera. - Komputer biurkowy - 1 sztuka - Monitor LCD - 1 sztuka . - Oprogramowanie biurowe - 1 sztuka. - Zasilacze sieciowe - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 37.45.33.00-1, 30.21.61.10-0, 30.21.33.00-8, 30.23.61.11-3, 30.23.72.00-1, 48.31.00.00-4, 30.23.72.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.