eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Miasta Kraśnik - dzielnica Fabryczna Kraśnika



Ogłoszenie z dnia 2012-04-03

Kraśnik: Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Miasta Kraśnik - dzielnica Fabryczna Kraśnika
Numer ogłoszenia: 75891 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Miasta Kraśnik - dzielnica Fabryczna Kraśnika.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zarządzania jest działanie polegające na podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymywania budynków i lokali w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy zarządzanie powierzonym zasobem, a jest to: I. Obsługa administracyjna budynków i lokali oraz ich najemców 1. Dokonywanie naliczeń opłat czynszowych i za świadczenia oraz bieżące i niezwłoczne dokonywanie zmian w naliczeniach stosownie do zaistniałych okoliczności /np. zmiana ilości osób zamieszkujących w lokalu/. 2. Potwierdzanie uprawnień do przebywania w lokalu mieszkalnym. 3. Wydawanie zaświadczeń związanych z najmem lokali itp. 4. Nadzorowanie robót remontowych wykonanych przez przyszłego najemcę zgodnie z zawartą umową o wykonanie remontu w zamian za odstąpienie od pobrania kaucji zabezpieczającej i protokolarny odbiór tych robót. 5. Zawieranie z najemcami umów o rozliczanie zużytej wody i odprowadzanych ścieków w przypadkach zainstalowania w ich lokalach oplombowanych wodomierzy oraz dokonywanie właściwych rozliczeń od dnia zainstalowania i oplombowania wodomierza w lokalu. 6. Wykonywanie odczytów wodomierzy w lokalach i przechowywanie ich w aktach lokalu oraz informowanie Miasta Kraśnik o stanach wodomierzy wody zimnej i ciepłej w lokalach: na koniec każdego półrocza, w wypadku zmiany ceny wody, na żądanie Miasta Kraśnik. 7. Bieżąca analiza dokonywanych odczytów stanu wodomierzy w lokalach i informowanie Miasta Kraśnik o przyczynach braku zmian, nadmiernym lub zaniżonym zużyciu wody w stosunku do okresów poprzednich. Poinformowanie Miasta Kraśnik w IV kwartale o ustalonych normach zużycia wody i ścieków w lokalach nieopomiarowanych. 8. Zbieranie od najemców raz w roku /w I kwartale/ oświadczeń o ilości osób zamieszkałych w lokalu. 9. Sprawdzanie realizacji przez najemców obowiązków wynikających z aktualnych przepisów, poprzez przeprowadzanie w lokalach przeglądów prawidłowego użytkowania instalacji elektrycznej, gazowej i wodociągowo-kanalizacyjnej, stanu podłóg, posadzek, ścian, sufitów, stolarski okiennej i drzwiowej itp. Wydawanie w tym zakresie zaleceń, kontrolowanie ich wykonania, informowanie Miasta Kraśnik o nie wywiązywaniu się z umów najmu. Czynności te winny być wykonywane w przypadku stwierdzenia nadmiernego zużycia energii elektrycznej i wody, interwencji lokatorów i w przypadku kwalifikacji robót na wniosek najemcy. 10. Prowadzenie czynności związanych z odbiorem lokali oraz pisemne rozliczanie z tytułu zużycia elementów wyposażenia technicznego byłego najemcy opuszczającego lokal /sporządzone w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy/. 11. Skuteczne, przy dołożeniu należytej staranności doręczanie najemcom korespondencji związanej z naliczeniem czynszu i opłat niezależnych. Jako staranne działanie strony ustalają kilkakrotną próbę osobistego doręczenia i dokonanie stosownych adnotacji, przeprowadzenie wywiadu środowiskowego i wysłanie korespondencji listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru. 12. Informowanie Miasta Kraśnik o podjętych czynnościach windykacyjnych /w stosunku do osób zalegających z opłatami z tytułu czynszu za lokale mieszkalne i socjalne oraz opłatami niezależnymi/ wraz z określeniem wykazu zaległości, kwoty, okresu za jaki powstała. Informacje winny być przekazywane Zamawiającemu w okresach kwartalnych, do 15-go dnia miesiąca następnego kwartału. 13. Niezwłoczne powiadamianie Wydziału Gospodarki Mieniem - Referatu Gospodarki Lokalowej Urzędu Miasta Kraśnik o zwalnianych bądź samowolnie zajętych wolnych lokalach mieszkalnych i socjalnych oraz wolnych lokalach użytkowych. 14. Sprawowanie dozoru pustostanów /plombowanie, przechowywanie kluczy, udostępnianie lokali do wglądu osobom kierowanym do zawarcia umowy najmu/. Zgłoszenia wolnych lokali do Miasta Kraśnik powinny nastąpić w terminie 7 dni od ich zwolnienia oraz winny zwierać opis techniczny lokalu. 15. Wykonanie na wniosek Zamawiającego kosztorysu koniecznych prac remontowych i dostarczenie go Zamawiającemu terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku w siedzibie Wykonawcy. Kosztorys powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku (Dz. U. 04.130.1389). 16. Przekazywanie lokali w najem oraz odbieranie lokali od najemców po zakończonym najmie lub egzekucji przy udziale Miasta Kraśnik. 17. Zabezpieczenie lokalu po eksmisji, włamaniu, pożarze i innych klęskach żywiołowych. 18. Czuwanie nad realizacją umów o dostawę do budynków stanowiących własność Miasta Kraśnik gazu, energii elektrycznej i cieplnej, wody i odbioru ścieków kanalizacyjnych, wywozu śmieci i innych zanieczyszczeń, świadczenia usług kominiarskich, pogotowia technicznego itp. 19. Zgłaszanie do podmiotów odpowiedzialnych za konserwację instalacji oraz węzłów c.o. interwencji lokatorów w związku z występującymi w lokalach niedogrzewaniami oraz uczestniczenie wspólnie z konserwatorem w dokonywaniu pomiarów temperatury. Informowanie Miasta Kraśnik o przyczynach niedogrzewań. 20. Informowanie najemców o terminach wszelkich przeglądów oraz dochowanie wszelkiej staranności w egzekwowaniu od najemców nie reagujących na ogłoszenie o udostępnianiu ich lokali w celu dokonania okresowego przeglądu /za pisemnym potwierdzeniem/. 21. Bieżące informowanie Miasta Kraśnik o potrzebie przeprowadzenia remontów koniecznych obiektów. Remonty konieczne obiektów przeprowadzone zostaną po uzyskaniu zgody i zapewnieniu źródeł finansowania przez Zamawiającego. 22. Informacje winny być sporządzone w oparciu o okresową kontrolę stanu technicznego obiektów stwierdzonego przez Wykonawcę w toku realizacji przedmiotu umowy. Remonty konieczne obiektów przeprowadzone zostaną po uzyskaniu zgody i zapewnieniu źródeł finansowania przez Zamawiającego. 23. Przyjmowanie zgłoszeń awarii lub potrzeb napraw bieżących w lokalach mieszkalnych obowiązujących Miasto Kraśnik jako wynajmującego, ich rejestrowanie, dokonywanie oceny stanu technicznego, podejmowanie stosownych działań wynikających z dokonanych ustaleń. 24. Uczestniczenie we wprowadzeniu innego wykonawcy na obiekt i w odbiorach wykonanych robót /dotyczy to także instalacji wodomierzy w lokalach/. 25. Informowanie na 3 miesiące wcześniej Zamawiającego oraz najemcy o zbliżającym się terminie końca legalizacji wodomierza. 26. Sprawdzanie i określanie szkód powstałych w następstwie awarii i zdarzeń losowych wraz z ustaleniem odpowiedzialnego za powstałą szkodę oraz potwierdzanie tych zdarzeń przy realizacji odszkodowań. 27. Bieżące przyjmowanie, ewidencjonowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków użytkowników lokali mieszkalnych oraz załatwianie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 28. Prowadzenie korespondencji i niezbędnej sprawozdawczości wynikającej z obowiązujących przepisów. 29. Bieżące prowadzenie książek obiektu budowlanego w budynkach stanowiących własność Miasta Kraśnik. 30. Bieżące prowadzenie książki prac konserwacyjnych wykonanych na budynku Zamawiającego. 31. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja akt lokali użytkowych, w tym przedkładanie Zamawiającemu raz w miesiącu, w terminie składania sprawozdań następujących wykazów: wykaz lokali zajętych w poszczególnych budynkach, oraz wykaz lokali wolnych tak aby cała powierzchnia budynku była rozliczona, formę umowy (dzierżawy, użyczenia, najmu) i czas trwania umowy, wykaz planowanych wpływów za lokale użytkowe na podstawie zawartych umów (z podziałem wpływy z tytułu czynszów, wpływy z tytułu mediów), wykaz rzeczywistych wpływów, wykaz dłużników, oraz podjęte działania celem windykacji, 32. Przekazywanie na wniosek zamawiającego innych dokumentów świadczących o należytym i rzetelnym wykonywaniu obowiązków przez zarządcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AS DOM Sp. z o. o., ul. Jutrzenki 14/34, 20-538 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19568,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19245,16

  • Oferta z najniższą ceną: 19245,16 / Oferta z najwyższą ceną: 19245,16

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówenie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zamówienie uzupełniające udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego wiąże się z trwającą procedurą o udzielenie zamówienia publicznego prowadzoną w trybie przetargu nieograniczonego na zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Gminy Miasto Kraśnik, natomiast bieżące umowy wygasają w dniu 31.03.2012 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.