eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek znajdujących się w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie- ZP/OG/2/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-22

Warszawa: Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek znajdujących się w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie- ZP/OG/2/13
Numer ogłoszenia: 75890 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39888 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów i konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek znajdujących się w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie- ZP/OG/2/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek znajdujących się w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie. 2)Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: a)część nr I -wykonanie okresowej konserwacji, przeglądów technicznych, wymiany materiałów eksploatacyjnych, napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek Canon znajdujących się w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie, b)część nr II - wykonanie okresowej konserwacji, przeglądów technicznych, wymiany materiałów eksploatacyjnych, napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek Konica Minolta, znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4)Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie okresowej konserwacji, przeglądów technicznych, wymiany materiałów eksploatacyjnych, napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek Canon znajdujących się w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERKATOR Sp. z o.o., ul. Dzielna 11A, 01-023 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140220,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie okresowej konserwacji, przeglądów technicznych, wymiany materiałów eksploatacyjnych, napraw bieżących i awaryjnych kserokopiarek Konica Minolta, znajdujących się w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIGITAL SOLUTIONS DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o., ul. Szyszkowa 43, 02-285 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20959,20

  • Oferta z najniższą ceną: 20959,20 / Oferta z najwyższą ceną: 43542,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.