eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Krościenko nad Dunajcem: Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r
Numer ogłoszenia: 75824 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pieniński Park Narodowy , ul. Jagiellońska 107, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 2625601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r., obejmujące w szczególności: - codzienną sprzedaż biletów wstępu: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 - 16.00 b) w październiku w godz. 9.30 - 15.00 Godziny określone w podpunktach a, b są minimalnym czasem sprzedaży kart wstępu - udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, - utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przewozu w Szczawnicy - po szczyt Sokolicy lub szlaku zielonego od Krasu po szczyt Sokolicy, (w zależności od ustaleń z PPN) wraz z punktem wypoczynkowym, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów, - występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, - prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę. B) prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Trzech Koron w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r., obejmujące w szczególności: - codzienną sprzedaż biletów wstępu: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 - 16.00 b) w październiku w godz. 9.30 - 15.00 Godziny określone w podpunktach a, b są minimalnym czasem sprzedaży kart wstępu - udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, - utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przełęcz Szopka (wraz ze znajdującym się tam punktem wypoczynku) - po Trzy Korony wraz z poczekalnią, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów, - występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, - prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.53.00.00-5, 90.60.00.00-3, 63.51.30.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 800 zł (słownie: osiemset złotych) winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 16.03.2012 r. Wadium oferenta wygrywającego przetarg zostanie zaliczone w poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określonego w pkt. 17 SIWZ. Jeżeli oferent wygrał przetarg na obsługę zwiedzających na obu galeriach, a następnie odstąpił od podpisania umowy w którejś części zamówienia, wadium ulega przepadkowi w całości. W przypadku nie podpisania umowy zlecenia przez oferenta, który wygrał przetarg w terminie 10 dni od ogłoszenia wyników, wadium ulega przepadkowi

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieninypn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pieniński Park Narodowy 34-450 Krościenko n.D. ul. Jagiellońska 107 b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Pieniński Park Narodowy 34-450 Krościenko n.D. ul. Jagiellońska 107 b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r., obejmujące w szczególności: - codzienną sprzedaż biletów wstępu: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 - 16.00 b) w październiku w godz. 9.30 - 15.00 Godziny określone w podpunktach a, b są minimalnym czasem sprzedaży kart wstępu - udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, - utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przewozu w Szczawnicy - po szczyt Sokolicy lub szlaku zielonego od Krasu po szczyt Sokolicy, (w zależności od ustaleń z PPN) wraz z punktem wypoczynkowym, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów, - występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, - prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.53.00.00-5, 90.60.00.00-3, 63.51.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Trzech Koron w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Trzech Koron w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2012 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2013 r., obejmujące w szczególności: - codzienną sprzedaż biletów wstępu: a) w okresie od 20 kwietnia do 30 września w godz. 9.30 - 16.00 b) w październiku w godz. 9.30 - 15.00 Godziny określone w podpunktach a, b są minimalnym czasem sprzedaży kart wstępu - udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, - utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przełęcz Szopka (wraz ze znajdującym się tam punktem wypoczynku) - po Trzy Korony wraz z poczekalnią, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów, - występowanie w zielonym stroju z emblematem PPN oraz noszenie wystawionego przez Park identyfikatora ze zdjęciem, - prowadzenie ewidencji zwiedzających wg zasad ustalonych przez zleceniodawcę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.53.00.00-5, 90.60.00.00-3, 63.51.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.