eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Sali gimnastycznej ZS nr 24 przy ul. Ks. Janusza 45/47 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Warszawa: Modernizacja Sali gimnastycznej ZS nr 24 przy ul. Ks. Janusza 45/47 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 75806 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Sali gimnastycznej ZS nr 24 przy ul. Ks. Janusza 45/47 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Sali gimnastycznej ZS nr 24 przy ul. Ks. Janusza 45/47 w Warszawie obejmującą: 1)Roboty przygotowawcze: a)rozbiórki i wyburzenia b)wywiezienie gruzu 2)Roboty budowlane: a)roboty murarskie, tynkarskie, malarskie b)montaż okien z PVC z pakietem szklenia P4, U = 1,1 W/m2k dla szyby, U = 1,3 W/m2k - dla okna c)roboty poinstalacyjne d)roboty posadzkarskie e)roboty stolarskie i ślusarskie f)montaż drzwi drewnianych g)roboty ociepleniowe h)wykonanie pokryć dachowych i)montaż rynien i rur spustowych 3)Instalacje c.o. a)roboty demontażowe b)montaż instalacji c)montaż grzejników d)płukanie instalacji e)próby szczelności instalacji 4)Instalacja wod-kan. a)roboty demontażowe b)montaż rurociągów kanalizacyjnych c)montaż rurociągów z tworzyw sztucznych d)montaż osprzętu e)płukanie instalacji f)próby szczelności g)montaż otulin termoizolacyjnych 5)Instalacje elektryczne a)roboty demontażowe b)wykonanie bruzd i przebić c)ułożenie rur winidurowych d)ułożenie przewodów e)instalacja gniazd i oświetlenia f)montaż osprzętu i opraw g)wykonanie tablic rozdzielczych h)przewody uziemiające i wyrównawcze i)badania i pomiary 6)Wentylacja mechaniczna a)przebicia w murze b)montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej c)czerpnie ścienne d)zestaw nawiewny z nagrzewnicą elektryczną, tłumikiem i automatyką e)montaż wentylatorów dachowych f)podłączenie elektryczne i uruchomienie wentylacji g)regulacja i pomiary.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - 26.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Wniosą wadium (na zasadach określonych w Części VI SIWZ) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Potencjał Kadrowy: Wymagane jest wykazanie osób (kadry kierowniczej i pracowników) niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadających odpowiednie uprawnienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia: kierownik budowy, musi posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa. kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami (w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia): - elektrycznymi, - sanitarnymi oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Niezbędna wiedza i doświadczenie Wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie prace modernizacyjne obiektów publicznych. Każda z wykazanych robót budowlanych obejmująca ww. zakres powinna być o wartości brutto minimum 1.000.000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3)Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: a)Kierownik budowy, musi posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależeć oraz przynależącego do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami (w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia): - elektrycznymi, - sanitarnymi oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. c)Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 4)Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w załączniku nr 3 wymaganych uprawnień oraz ważnych na dzień składania ofert kopii zaświadczeń o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa. 5)Wykaz wykonania co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 6)Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wykazanych w załączniku nr 4 do SIWZ. 7)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualna na dzień składania ofert polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1.500.000,00zł Wykaz innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego: 1)Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami, stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. Ceny jednostkowe i wszystkie wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3)Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4)Potwierdzenie wniesienia wadium. a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona -za zgodność z oryginałem- kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 60,00 zł.) można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok. Nr 219 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 14:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Urząd Dzielnicy Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.