eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Rzeszów: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Numer ogłoszenia: 75788 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w okresie 3 lat od daty zawarcia umowy remontów cząstkowych nawierzchni na drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na obszarze działania Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad -w okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada: * rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 * wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 * wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) - w okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 Zadanie nr 1 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Rzeszowie Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Żurawicy Zadanie nr 3 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku Zadanie nr 4 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Lesku Zadanie nr 5 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Krośnie Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała wykonanie całego zakresu remontów na terenie danego Rejonu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 54 100 PLN, w tym: Zadanie nr 1 - 3 600,00 PLN [słownie złotych: trzy tysiące sześćset złotych] Zadanie nr 2 - 4 200,00 PLN [słownie złotych: cztery tysiące dwieście złotych] Zadanie nr 3 - 6 800,00 PLN [słownie złotych: sześć tysięcy osiemset złotych] Zadanie nr 4 - 12 300,00 PLN [słownie złotych: dwanaście tysięcy trzysta złotych] Zadanie nr 5 - 27 200,00 PLN [słownie złotych: dwadzieścia siedem tysięcy dwieście].

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2. Wymagania określone w pkt. 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. PLN 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na równowartość co najmniej 1000 tys. PLN 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1). warunek określony w pkt 2.1.1) i 2) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt. 3.2.3 ogłoszenia. 1) Kierownik budowy/robót (min. 1 osoba) - minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót: 2 lata; Minimalne doświadczenie na wymienionym stanowisku: min. 2 lata 2) Majster (dla każdej ze zmian w systemie dwuzmianowym) - min. 2 osoby - minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót: 2 lata. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy przy budowie, przebudowie, remoncie dróg. Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy realizacji zadań polegających na realizacji podobnych robót. 2.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej: - dla zad. nr 1, 2 - sprzęt z części A, pkt. 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, oraz z B: pkt. 1 - dla zad. nr 3, 4, 5 - sprzęt z części A: pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 oraz z B: pkt. 1 A. Sprzęt: 1. Równiarka- min. 1 szt. 2. Frezarka- min. 1 szt. 3. Przecinarka do asfaltu- min. 1 szt. 4. wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych- min. 1 szt. 5. szczotki mechaniczne do czyszczenia- min. 1 szt. 6. walec wibracyjny lekki- min. 1 szt. 7. Walec statyczny samojezdny- min. 1 szt. 8. Walec statyczny samojezdny ogumiony- min. 1 szt. 9. Skrapiarka samochodowa 5000dm3- min. 1 szt. 10. Rozścielacz mas bitumicznych- min. 1 szt. 11. Maszyna do podgrzewania mieszanki min.-asf. typu BAGELLA- min. 1 szt. 12. Remonter- min. 1 szt. B. Środki transportu: 1. Samochód samowyładowawczy 5-10 t - min. 1 szt. 2.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował jako główny wykonawca na drogach publicznych klasy G i GP, zakres remontów cząstkowych łącznie we wszystkich asortymentach na 5 tys. m2, potwierdzony referencjami od zarządców dróg. 2.4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4. 2.5. Podwykonawstwo Dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zaoferowanych robót dla każdego z zadań. Podwykonawca nie może zlecić robót innemu podwykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 3.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1. ogłoszenia, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2 ogłoszenia, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 3.2.1. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 2.1.1) ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2.2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1.2) ogłoszenia. 3.2.3. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.2.4. Informację o sprzęcie i środkach transportu będącym(ch) w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym(ch) dla realizacji przedmiotu zamówienia, Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. ogłoszenia. 3.2.5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji robotyzostały wykonane należycie. 3.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 3.1.2., 3.1.4. i 3.1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 3.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp 3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.3. i 3.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 3.1.2. - 3.1.5. 3.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 3.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 3.1.2. - 3.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 3.3. i 3.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3.2. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Technologia - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiajacego, można nabyć w siedzibie - pok. nr 25 lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto: 8,21zł. plus koszty wysyłki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Rzeszowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada: * rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 * wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 * wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) W okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca: * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Technologia - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Jarosławiu z/s w Żurawicy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada: * rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 * wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 * wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) W okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca: * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Technologia - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Nisku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada: * rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 * wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 * wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) W okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca: * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Technologia - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Lesku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada: * rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 * wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 * wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) W okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca: * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Technologia - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wykonanie remontu dróg krajowych na terenie Rejonu w Krośnie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W okresie letnim od 1 kwietnia do 15 listopada: * rakowiny przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości < 2 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2-5 cm przy użyciu grysu i emulsji z zastosowaniem remontera zgodnie z SST D-05.03.17.15 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.17.11/L * frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4-6 cm zgodnie z SST D-05.03.11 * wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm przy użyciu masy na gorąco zgodnie z SST D-05.03.05 * wymiana elementów konstrukcji nawierzchni zgodnie z SST D-05.03.05 (war. ścieralna 5 cm, war. wiążąca 6 cm, tłuczeń 24 cm) W okresie zimowym od 16 listopada do 31 marca: * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości 2 - 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17 * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco dostarczanej na bieżąco z wytwórni z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na gorąco podgrzewanej w urządzeniu typu BAGELA zgodnie z SST D-05.03.17.11/Z * remont ubytków nawierzchni o głębokości > 5 cm przy użyciu masy na zimno zgodnie z SST D-05.03.17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 85
    • 2. Technologia - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.