eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie inwentaryzacji schematycznej wybranych budynków w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Tynieckiej 45, ul. Rakowickiej 22, ul. Rakowickiej 29, ul. Mogilskiej 85, ul. Zyblikiewicza 1 oraz Krakowie-Pasternik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-04

Kraków: Wykonanie inwentaryzacji schematycznej wybranych budynków w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Tynieckiej 45, ul. Rakowickiej 22, ul. Rakowickiej 29, ul. Mogilskiej 85, ul. Zyblikiewicza 1 oraz Krakowie-Pasternik
Numer ogłoszenia: 75744 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.35wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji schematycznej wybranych budynków w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w Krakowie przy ul. Tynieckiej 45, ul. Rakowickiej 22, ul. Rakowickiej 29, ul. Mogilskiej 85, ul. Zyblikiewicza 1 oraz Krakowie-Pasternik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 . Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie inwentaryzacji schematycznej budynków w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w Krakowie: przy ul. Tynieckiej 45; przy ul. Rakowickiej 22; przy ul. Rakowickiej 29; przy ul. Mogilskiej 85; przy ul. Zyblikiewicza 1; w Krakowie-Pasterniku. W ramach przedmiotu zamówienia należy: a) wykonać pomiary inwentaryzacyjne (powierzchni, kubatury) budynków jedno lub wielokondygnacyjnych; b) wykonać dokumentację będącą potwierdzeniem przeprowadzenia pomiarów inwentaryzacyjnych c) przeprowadzić w budynkach spis inwentaryzacyjny zastosowanego rodzaju posadzek w pomieszczeniach. Inwentaryzacja schematyczna dotyczyć będzie 28 szt. budynków jedno i wielokondygnacyjnych o łącznej kubaturze 156 038 m3. Poniżej wskazano ilość i kubaturę budynków w poszczególnych kompleksach: Kraków, ul. Tyniecka 45, tj. 13 budynków o łącznej kubaturze 83 602 m3; Kraków, ul. Rakowicka 22 tj. 3 budynki o łącznej kubaturze 32 317 m3; Kraków, ul. Rakowicka 29 tj. 1 budynek o łącznej kubaturze 5 196 m3; Kraków, ul. Mogilska 85 tj. 4 budynki o łącznej kubaturze 26 360 m3; Kraków, ul. Zyblikiewicza 1 tj. 1 budynek o łącznej kubaturze 11 963 m3; Kraków- Pasternik tj. 6 budynków o kubaturze 1 796 m3. 3.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest teren zamknięty w rozumieniu art. 4 ust.2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015, poz.520). 3.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia wskazany jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ oraz w załączniku do SIWZ nr 10 tj. w Wykazie budynków w których musi zostać wykonana inwentaryzacja schematyczna. 3.4. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Wizja lokalna odbędzie się jednocześnie ze wszystkimi zainteresowanymi Wykonawcami, w terminie nie późniejszym niż 5 dni przed terminem składania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego (tj. z p. Markiem LUZAREM - tel. 261 13 51 22 - Kierownik Sekcji Gospodarki Nieruchomościami). Zamawiający na podstawie art. 24 ust 2a ustawy Pzp zastrzega, iż wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: w kwocie - 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie usługi o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dotyczące wykonania inwentaryzacji schematycznej budynków z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ) b) Do wykazu wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług - część zrealizowanej faktycznie usługi musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania oferty/ wniosku. c) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń to składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedna osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej: zgodnie z art. 14, ustawy Prawo Budowlane z dn. 7 lipca 1994r. ( t.j. Dz. U. z 2013 r. z poz. 1409 i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( tj. Dz. U. z 2014r. poz.1278 z późn. zm.); lub uprawnienia geodezyjne w jednym z podanych zakresów tj. zakres 1 lub 2 lub 3 lub zakres 4 zgodnie z art. 43 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 520 z późn. zm.) Wykaz osób z ww. wskazanymi uprawnieniami należy przedłożyć w zał. nr 13 do SIWZ. Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania ww. uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem przepisów Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictw i Izby Architektów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie usługi o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dotyczące wykonania inwentaryzacji schematycznej budynków z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ) b) Do wykazu wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług - część zrealizowanej faktycznie usługi musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania oferty/ wniosku. c) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń to składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/pl/37html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Krakowska 2, Rząska 30-901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 10:30, miejsce: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.00 i 13.00 - 15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.