Ogłoszenie z dnia 2006-02-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej wraz z wynajęciem pomieszczeń i wyposażenia pralni Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, do kontaktów: Elżbieta Janicka -Suchacz, ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3261325 w. 128, fax 071 3260622, e-mail: elzbietajanicka@interia.pl, www.gromkowski.republika.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej wraz z wynajęciem pomieszczeń i wyposażenia pralni. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: pranie i dezynfekcja bielizny szpitalnej wraz z wynajęciem pomieszczeń pralni, wykonanie we własnym zakresie niezbędnego remontu oraz doposażenia w sprzęt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: pralnia szpitalna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 504000 kg prania. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 84;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 11580,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (DZ.U. z 8 sierpnia 2003r.). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: osoby prawne lub fizyczne działające na podstawie wpisów do stosownych rejestrów występujące indywidualnie lub osoby te wystepujące wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania musi: 1) być osobą prawną lub fizyczną, działającą na podstawie wpisów do stosownych rejestrów występujące indywidualnie lub osoby te wystepujące wspólnie; 2) mieć zealizowane minimum jedno zamówienie o charakterze podobnym z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat o łącznej wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł potwierdzone referencjami Zamawiajacych na rzecz których, Wykonawca realizował zamówienie oraz wykazać się zrealzowaniem minimum jedno zamówenie w zakrsei usług sprzątania lub/i prania lub/i sporządzania i dystrybucji posiłków w placówce służby zdrowia 3) być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z kwotą ( kontraktowa ) ubezpieczenia minimum 500000,00zł 4) zaoferować czynsz najmu pomieszczeń i wyposażenia w wysokości nie mniejszej niż 15.000,00 zł netto 5) wpłacić wadium w wysokości 11580,00 zł 6) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP 7) przeprowadzi niezbędny remont oraz doposażenie w urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do występowania w imieniu tych podmiotów. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca załączy wykaz wykonnych usług w okresie ostanich trzech lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z referencjami 2) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgdonie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty i zyski oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres 3) polisę ubezpieczeniową lub inny lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy ,że wykoanwca jest ubezpieczony od odpoweidzialności cywilnej w zakresei prowadzonej działalności gospodarczej z kwotą ubezpieczenia kontraktową) minimum 500000,00 zł 4) infomację z banku posiadać środki lub zdolnośc kredytową w wysokości min. 100.000,00 zł 5) kserkopia dowodu wpłaty wadium 6)oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz pracowników przewidzianych do reazlizacji zamówienia z podaniem kwalifikacji zawadowych i doświadczenia zawaodowego pracowników wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających te kwalifikacje. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.04.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.03.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.03.2006, godzina 09:10, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J. Gromkowskiego Koszarowa 5 budynek J pokój nr 17 Wrocław.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.02.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli
- Remont budynku przy ul. Otwartej 12A we Wrocławiu.
- Media społecznościowe - komunikacja uczestników dolnośląskiego systemu innowacji w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- BZP.2710.30.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla UWr.
- Sukcesywna dostawa napojów alkoholowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 340 pomiędzy miejscowościami Trzebnica i Cerekwica
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej
- "Świadczenie kompleksowych usług pralniczych"
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej oraz innego asortymentu dla potrzeb SPZZOZ w Przysusze
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.