Ogłoszenie nr 7569 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Głogów Małopolski: Opracowani projektów wykonawczych instalacji fotowoltaicznych dla 28 obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Głogów Małopolski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów Małopolski, krajowy numer identyfikacyjny
69058207400000, ul.
ul. Rynek
1,
36060
Głogów Małopolski, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 8515123, 8515124, faks
178 515 120, e-mail
umig@glogow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowani projektów wykonawczych instalacji fotowoltaicznych dla 28 obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Głogów Małopolski
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BI.271.44.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektów wykonawczych instalacji fotowoltaicznych dla 28 obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Głogów Młp. jak poniżej: L.p Lokalizacja obiektu Nazwa obiektu Nr. działki Proj.moc Lokalizacja Własność 1 Budy Głogowskie 846 Budynek Zespołu Szkół Nr dz. 1552/7 30 dach Gmina 2 Budy Głogowskie 147 Budynek Senior Wigor Nr dz. 3031 7 dach Gmina 3 Wysoka Głogowska 299 Budynek Zespołu Szkół nr dz. 1929/2 30 dach Gmina 4 Wysoka Głogowska 413 budynek remizy OSP nr dz. 1782 4 dach Umowa użyczenia 5 Wysoka Głogowska 313 A budynek ŚDS nr dz.1785 5 dach Umowa użyczenia 6 Głogów Małopolski ul. Kar. St. Wyszyńskiego 1 budynek Zespołu Szkół im. Kardynała Wyszyńskiego nr dz. 144/2, 144/4, 143 39,99 dach Gmina 7 Głogów Małopolski ul. Kar. St. Wyszyńskiego 2 budynek Samorzadowego LO nr dz. 140/6 20 dach Gmina 8 Głogów Małopolski ul. Kar. St. Wyszyńskiego 14 budynek przedszkola samorządowego nr dz. 136 20 grunt, wiaty Gmina 9 Głogów Małopolski, ul. Kościelna 8 budynek Urzedu Miejskiego nr dz. 619/2 8 dach Gmina 10 Głogów Małopolski, ul. Franciszka Kotuli 10 budynek Miejsko Gminnego Domu Kultury nr dz. 137/1 10 dach Gmina 11 Głogów Małopolski, ul. Parkowa 15 budynek Krytej Pływali "Wodnik" nr dz. 2002/59 39,99 dach lub grunt Gmina 11 Głogów Małopolski, ul. Parkowa 15 budynek Krytej Pływali "Wodnik" nr dz. 2002/59 39,99 dach lub grunt Gmina 12 Przewrotne 589 budynek Zespołu Szkół nr dz. 2836 39,99 dach Gmina 13 Pogwizdów Nowy 252 budynek Zespołu Szkół nr dz. 436/1 15 dach Gmina 14 Rudna Mała 345 budynek Szkoły Podstawowej nr dz. 1351 5 dach Gmina 15 Styków 104 budynek Szkoły Podstawowej nr dz. 583/1 12 grunt Gmina 16 Styków stacja hydroforowa nr dz.1257/1 5 grunt Gmina 17 Rogoźnica 96 budynek przedszkola/żłobka nr dz. 197 6 dach Gmina 18 Budy Głogowskie budynek przedszkola/żłobka 6 dach Umowa użyczenia 19 Lipie 127 budynek żłobka gminnego nr dz. 847/5 7 dach Gmina 20 Rudna Mała 338 SUW nr dz. 1353/2 39,99 grunt Gmina 21 Przewrotne 589 SUW nr dz. 2996 39,99 grunt Gmina 22 Zabajka SUW nr dz. 111/1 39,99 grunt Gmina 22 Zabajka SUW nr dz. 111/1 39,99 grunt Gmina 22 Zabajka SUW nr dz. 111/1 39,99 grunt Gmina 23 Rogoźnica 96 RPRD P1-R nr dz. 128/3 15 grunt Gmina 24 Głogów Małopolski NIWA nr dz. 3636/5 30 grunt Gmina 25 Wysoka Głogowska WYSOKA GŁOG. P-11 nr dz. 2217 39,99 grunt Gmina 26 Wysoka Głogowska WYSOKA GŁOG. P-7 nr dz. 1921/3 7 grunt Gmina 27 Rudna Mała PRZEPOMPOWNIA RUDNA MAŁA PP1 nr dz. 2132/2 39,99 grunt Gmina 28 Budy Głogowskie STUDNIA BUDY GŁOG. I , II nr dz. 233/2, 431/2, 430/1 39,99 grunt Gmina III.1.Zakres opracowania dokumentacji dla każdego budynku/obiektu obejmuje: a) analizę zużycia energii przez dany obiekt przez ostatni rok; b) weryfikacja mocy przyłączeniowej obiektu; c) ocenę techniczną możliwością montażu instalacji PV na dachu lub przy budynku z wyliczeniem potencjału mocy jaka jest teoretycznie możliwa do zainstalowania ( niezależnie od danych Zamawiającego ,które należy zweryfikować ) d) dla instalacji posadowionych na dachu weryfikacja stanu więźby dachowej i poszycia dachowego pod kątem obciążenia dachu konstrukcją montażową wraz z modułami; Dla instalacji powyżej 10 kWp obowiązkowa opinia konstruktora statyka. e) wskazanie punktu przyłączenia mikroinstalacji oraz weryfikacja technicznych możliwości f) przyłączenia w danym punkcie poprzez sprawdzenie przekrojów poprzecznych przewodów, układu sieci, pomiaru impedancji pętli zwarcia; g) weryfikacja zabezpieczeń przed i zalicznikowych; h) kompleksowa dokumentacja zdjęciowa dla każdego z obiektów; i) finalny dobór mocy mikroinstalacji dla każdego z obiektów bazujący na wyliczonym potencjale j) Kosztorys Inwestorski i Przedmiar robót +wersja elektroniczna w PDF (dla każdego obiektu) - 1 egz. Projekt wykonawczy należy opracować w 3 egz. oddzielnie dla każdego obiektu. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 984 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.