eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały pracownie dydaktyczne w Wojewódzkim Zespole Szkół Policealnych nr 2 w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30



Ogłoszenie nr 756713-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.

Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku:

Dostawa i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały pracownie dydaktyczne w Wojewódzkim Zespole Szkół Policealnych nr 2 w Gdańsku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Rozwój infrastruktury wojewódzkich zespołów szkół policealnych w Gdańsku, Gdyni i Słupsku poprzez rozbudowę, modernizację i zakup wyposażenia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 4 Kształcenie zawodowe, Działania 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 22009525000000, Al. Gen. Hallera 17, 80-401 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 583 412 593
faks: 583 449 955
e-mail: administracja@medyk.gda.pl
www: https://medyk.gda.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://wzsp2gdansk.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://wzsp2gdansk.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferty należy złożyć w sekretariacie Wojewódzkiego Zespołu Szkół Policealnych Nr 2 w Gdańsku pod rygorem nieważności w formie pisemnej (papierowej).

Adres: Al. Gen. Hallera 17, 80-401 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały pracownie dydaktyczne w Wojewódzkim Zespole Szkół Policealnych nr 2 w Gdańsku

Numer referencyjny: ADM.292.5.3.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia (dalej jako „Przedmiot zamówienia”) jest dostawa i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały (dalej jako „Sprzęt”) zgodnie z poniższym zestawieniem:
- Rzutnik multimedialny – 4 szt.,
- Notebook – 4 szt.,
- Notebook – 22 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne ze skanerem – 2 szt.,
- Ekran sufitowy – 3 szt.,
- Drukarka kolorowa atramentowa – 1 szt.,
2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ (dalej jako „SOPZ”), Formularzu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 2A do SIWZ i wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Przeglądy okresowe Sprzętu, w przypadku gdy jest to wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu.
5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że:
1) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;
2) nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych;
3) nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN;
5) nie dopuszcza dokonywania zaliczek;
6) nie przewiduje aukcji elektronicznej;
7) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu;
8) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
9) nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
10) nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy wskazani w art. 22 ust.2 ustawy Pzp;
11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. Przyjmuje się, że brak wskazania podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty;
12) Postępowanie prowadzone będzie w języku polskim.
6. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
7. Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
8. Na dostarczony Sprzęt Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres jaki został wskazany dla poszczególnych pozycji w SOPZ.
9. W przypadku gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), o których mowa w art. 30 ust., 1-3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SOPZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SOPZ lub załącznikach do SOPZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna". W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających rozwiązanie równoważne.


II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.03.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca na żądanie
Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, wymagane certyfikaty, oświadczenia
tj.: europejską deklarację zgodności CE dla oferowanych urządzeń/materiałów

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 6 lub 7 poniżej;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3) Dokument, o których mowa w pkt 2) lit. a) niniejszej SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3) stosuje się.
6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126, dalej jako „Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.”), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.
9. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń, lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 1 SIWZ lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
13. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku dotyczące:
1) wykonawcy;
2) podwykonawców,
składane są w oryginale.
14. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 13 powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
15. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
16. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie wskazane w zdaniu poprzednim należy złożyć w formie pisemnej (oryginału) wraz z ofertą.
2. Informacja dotycząca powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom:
1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w ust. 1 pkt 1) niniejszego rozdziału SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ).
2) Przyjmuje się, że brak wskazania podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oświadczenia.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).
4. Zamawiający informuje, iż w pierwszej kolejności dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp, po czym oferty nie podlegające odrzuceniu zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp zostaną ocenione pod kątem kryteriów określonych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) wypełniony Formularz asortymentowy - Załącznik nr 2A do SIWZ - dokument ten nie podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę,
3) oświadczenia:
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ,
4) ewentualne pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
3. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, w przypadku gdy wymagana kwota nie wpłynie na rachunek Zamawiającego do wyznaczonego terminu będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w innych formach: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b, ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst. jedn. : Dz. U. 2016, poz. 359 ze. zm.).
5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie, o której mowa w pkt. 4 lit. b) musi być ono ważne co najmniej na okres 30 dni licząc od dnia składania ofert.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Sposoby wniesienia wadium:
a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: nr 03 1020 1811 0000 0802 0360 0087
Tytułem: „Wadium na dostawę i doposażenie w fabrycznie nowy sprzęt, urządzenia i materiały pracownie dydaktyczne w WZSP Gdańsk”
b) jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formie, o której mowa w pkt. 4 lit. b) musi zrobić to w następujący sposób:
 potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 lit. b), jako dowód wniesienia wadium, załączyć do oferty jako kolejną jej stronę,
 oryginał dokumentu, o którym mowa powyżej włożyć do oferty w osobnej zamkniętej kopercie oznaczonej „WADIUM”.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, w przypadku, gdy:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
10. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium:
a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 powyżej,
b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę , zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin gwarancji producenta na Sprzęt:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), przewiduje
również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, także w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1)
Zmiana terminów wykonania Umowy: a) wystąpienia „Siły Wyższej” (zdefiniowanej poniżej)
uniemożliwiającej lub wstrzymującej w istotny sposób realizację określonego rodzaju prac objętych
Przedmiotem umowy: - „Siła Wyższa” oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od
Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną,
embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, - na czas działania Siły Wyższej obowiązki Strony, która nie
jest w stanie wykonać danego obowiązku ze względu na działanie Siły Wyższej, ulegają zawieszeniu, -
Strona Umowy, która opóźnia się ze swoim świadczeniem wynikającym z niniejszej Umowy ze
względu na działanie Siły Wyższej nie jest narażona na kary umowne lub rozwiązanie Umowy z
powodu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, - każda ze stron jest obowiązana do
niezwłocznego zawiadomienia drugiej ze Stron o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron
nie wykaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała
wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to
praktycznie uzasadnione, jak również musi podjąć wszelkie alternatywne działania zmierzające do
wykonania Umowy, których nie wstrzymuje zdarzenia Siły Wyższej, - w przypadku ustania Siły
Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z Umowy. b)
w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
wykonanie Przedmiotu umowy, 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) w przypadku zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie Przedmiotu
umowy, b) wystąpienia siły wyższej opisanej w ust. 1 pkt 1) lit. a) powyżej, c) w przypadku wycofania
z produkcji i braku możliwości zamówienia wskazanego w ofercie Wykonawcy Sprzętu wraz z
zaoferowaniem innego posiadającego min. wymagania wskazane w SOPZ. 3) Zmiana wynagrodzenia
będące wynikiem wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w
zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za Przedmiot umowy. W
przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Wykonawcy z tytułu wykonania
Przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z
obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. 2. W przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1) powyżej termin wykonania umowy może
ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w
sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać
zwiększenia przysługującego mu wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 lub zwrotu innych
kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem
wykonywania Przedmiotu umowy. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności
wymienionych w ust. 1 pkt 2) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania Przedmiotu
umowy, zmiana terminów zakończenia Przedmiotu umowy lub zmiana wysokości Wynagrodzenia. 4.
Postanowienia ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie
stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Strona występująca o zmianę
postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania i wykazania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony
na piśmie. 6. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem
nieważności. 7. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian
postanowień Umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy. 8. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą
administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych
teleadresowych.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 1. Wykonawca zobowiązuje się do traktowania wszelkich informacji, danych i materiałów uzyskanych
od Zamawiającego niezależnie od formy ich wyrażenia, a także informacji, danych i informacji, w
których posiadania wszedł w inny sposób w związku lub przy okazji realizacji Umowy niezależnie od
sposobu, w jaki wszedł w ich posiadanie, a także ich opracowań, jako poufnych (dalej jako
„Informacje poufne”). Informacjami poufnymi są w szczególności wszelkie nie podane do wiadomości
publicznej informacje dotyczące Zamawiającego lub prowadzonej przez Zamawiającego działalności.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy informacji poufnych, w tym w
szczególności do podjęcia odpowiednich kroków w celu ochrony ich poufnego charakteru oraz do ich
nieujawniania bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do
zapewnienia, aby osoby, którymi posługiwać się będzie przy realizacji Umowy zachowały w tajemnicy
informacje poufne oraz ich nie ujawniały bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, w
szczególności poprzez odrębne zobowiązanie każdego z nich do zachowania tajemnicy zawodowej i
poufności oraz pouczenie o treści art. 266 §1 Kodeksu Karnego. 4. Wykonawca zobowiązuje się
ponadto nie rozpowszechniać w zakresie jego działalności zawodowej i pozazawodowej informacji
dotyczących Zamawiającego w sposób naruszający dobre imię, renomę lub inny interes
Zamawiającego. 5. Strony uzgadniają przy tym, że obowiązek zachowania poufności trwa zarówno w
czasie obowiązywania Umowy, jak i po jej zakończeniu, a zobowiązanie do jego przestrzegania nie
podlega wypowiedzeniu ani rozwiązaniu. 6. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę lub osoby,
którymi posługuje się on przy realizacji Przedmiotu umowy obowiązku, o którym mowa w ust. 4
powyżej, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 złotych (słownie:
tysiąc złotych i 00/100) za każdy taki przypadek naruszenia. Postanowienia §7 ust. 3-7 znajdują
wówczas odpowiednie zastosowanie.


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Wykonawcy występujący wspólnie: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw
wykluczenia. 2. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w
rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu
traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1
ustawy Pzp. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w
ust. 3, powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego
przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W
zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub
notarialnie poświadczona kopia). 5. Wykonawcy, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 i 2
SIWZ, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6. Oferta musi być podpisana w
taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 7. Wszelka
korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako
pełnomocnik pozostałych (liderem). 8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w
formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 9. Każdy
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których
mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
złożą łącznie Formularz Ofertowy. II. Zamawiający nie wymaga wniesienia Zabezpieczenia
Należytego Wykonania Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.