eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie robót czerpalno-refulacyjnych związanych ze sztucznym zasilaniem brzegu odmorskiego Półwyspu Helskiego na odcinku środkowym - km H 9,50-23,50 ( utrzymanie linii brzegu 2000) wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Gdynia: Wykonanie robót czerpalno-refulacyjnych związanych ze sztucznym zasilaniem brzegu odmorskiego Półwyspu Helskiego na odcinku środkowym - km H 9,50-23,50 ( utrzymanie linii brzegu 2000) wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej.
Numer ogłoszenia: 75659 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, fax (058) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót czerpalno-refulacyjnych związanych ze sztucznym zasilaniem brzegu odmorskiego Półwyspu Helskiego na odcinku środkowym - km H 9,50-23,50 ( utrzymanie linii brzegu 2000) wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót czerpalno - refulacyjnych związanych ze sztucznym zasilaniem brzegu odmorskiego Półwyspu Helskiego na odcinku km - H 9,50 - 23,50 w ilości ok. 200.000 m3 rocznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.30.00 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.30.00 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 100.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania . 3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie łącznie): a.wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty refulacyjne o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. każda. b.. Dysponować sprzętem spełniającym następujący warunek:: Wykonawca może zaproponować sprzęt , tylko taki, który będzie mógł pobierać refulat z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Sprzęt ten musi mieć możliwość pobierania refulatu zco najmniej do 20 m głębokości. Nie dopuszcza się sprzętu, który będzie ingerował w pobrzeże na głębokości do 6 m. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę opiewającą na wartość nie mniejszą niż 5.000.000,00 b)Wykonawca osiągnął: roczne obroty ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych minimum 10.000.000,00 za każdy rok. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ich obroty będą oceniane łącznie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający roboty wymienione wyżej ze wskazaniem ich wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. d)Wykaz sprzętu jakim Wykonawca planuje wykonać zamówienie Wykazany sprzęt pływający musi posiadać aktualne dokumenty uprawniające do żeglugi w rejonie realizacji zamówienia. (należy załączyć kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem). Zamawiający dopuszcza aby powyższe dokumenty były wystawione w języku polskim lub angielskim. e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej f)części sprawozdania finansowego z którego wynikają obroty, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części , a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (Zamawiający uprzejmie informuje, że powyższy wymóg będzie spełniony, jeżeli Wykonawca nie mogąc dostarczyć bilansu za 2007 rok dołączy cześć sprawozdania finansowego z którego wynikają obroty za trzy ostatnie lata obrotowe za które sporządził sprawozdania finansowe tj. za lata 2004; 2005; 2006) Wykonawcy posiadający dokumenty finansowe w walutach innych niż złoty dokonają przeliczenia z tej waluty na złoty wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. g) oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście SIWZ można odebrać w Urzędzie Morskim w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10 pok. 43, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 661-22-63, fax +48 58 620 67 43.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10 pok. 4 ( Kancelaria Ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.