Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Rudniki: Wymiana instalacji c.o. oraz instalacji wody zimnej w budynku Ośrodka Zdrowia w Rudnikach
Numer ogłoszenia: 75657 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, fax 034 3595013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji c.o. oraz instalacji wody zimnej w budynku Ośrodka Zdrowia w Rudnikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wymianę instalacji centralnego ogrzewania, łącznie z grzejnikami i głównych rur poziomych instalacji wody zimnej w budynku Ośrodka Zdrowia w Rudnikach części użytkowej i części mieszkalnej. Zakres prac obejmuje również wymianę pomp obiegowych w kotłowni i montaż liczników ciepła odrębnie dla części użytkowej i odrębnie dla części mieszkalnej. Wymianie nie podlega istniejący kocioł węglowy, który jest w dobrym stanie technicznym. Po zakończeniu robót instalacyjnych wykończenie ścian i posadzek należy doprowadzić do stanu pierwotnego ( przed remontem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót. Użyte w dokumentacji nazwy i znaki towarowe maja na celu jedynie określenie parametrów i mogą być zastąpione przez inne równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca, który zastosował materiały, urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie urządzenia i materiały zostały zamienione określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Na wykonane prace i dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ( przed terminem złożenia ofert) obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. Zamawiający wymaga aby Wykonawca sporządził odrębnie kosztorys ofertowy dla Ośrodka Zdrowia części użytkowej ( pozycja przedmiaru robót od Nr 47 do 114 ; VAT w wysokości 22%) i odrębnie dla części mieszkalnej (pozycja przedmiaru robót od Nr 1 do 46; VAT w wysokości 7 %). Ocenie podlegać będzie łączna wartość oferty ( Ośrodek Zdrowia : część użytkowa plus część mieszkalna).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać iż w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 09.04.2003r. do 10.04.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie że wykonał minimum 2 roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz za łączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca udzieli na wykonane roboty i zastosowane materiały 36 miesięcznej gwarancji. Ocena dokonywana będzie metoda spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności ( wykonywania robót budowlanych) lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . 4) Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy pzp.o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5) Wykaz robót budowlanych ( min 2) wykonanych okresie od 09.04.2003r. do 10.03.2008r.z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców)wraz z potwierdzeniem przez nich ( na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudnikach 46-325 Rudniki ul. Wojska Polskiego 12.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudnikach 46-325 Rudniki ul. Wojska Polskiego 12 Sekretariat ( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 14.04.2008 rok
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku na obiekt użyteczności publicznej - Mediateka przy ul. Szerokiej 11 w Grodzisku Wielkopolskim
- Prace remontowo - budowlane w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu - z podziałem na dwie części
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stabłowickiej 16 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Rozbudowa, nadbudowa i wyposażenie budynku Zespołu Szkół w Parchowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa budynków Urzędu Gminy w Tymbarku
- Budowa strażnicy z zapleczem socjalnym i technicznym dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Klembowie
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.