eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zadanie 1Remont magazynu soli drogowej na bazie materiałowej w Ropczycach Zadanie 2Częściowy remont ścian oporowych oraz ścian zewnętrznych magazynu soli w Obwodzie Drogowym Krosno przy ul. Rzeszowskiej 70 Zadanie 3Remont elewacji magazynu na znaki w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie Zadanie 4Remont dachu oraz ścian magazynu na sól w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie Zadanie 5Remont balustrady przy zbiorniku odparowującym na bazie Obwodu Drogowego w Nisku przy ul. Nowej 40 Zadanie 6Kontynuacja remontu wiaty materiałowej na terenie Rejonu Lesko - RDK w Lesku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Rzeszów: Zadanie 1: Remont magazynu soli drogowej na bazie materiałowej w Ropczycach Zadanie 2: Częściowy remont ścian oporowych oraz ścian zewnętrznych magazynu soli w Obwodzie Drogowym Krosno przy ul. Rzeszowskiej 70 Zadanie 3: Remont elewacji magazynu na znaki w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie Zadanie 4: Remont dachu oraz ścian magazynu na sól w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie Zadanie 5: Remont balustrady przy zbiorniku odparowującym na bazie Obwodu Drogowego w Nisku przy ul. Nowej 40 Zadanie 6: Kontynuacja remontu wiaty materiałowej na terenie Rejonu Lesko - RDK w Lesku
Numer ogłoszenia: 75645 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Remont magazynu soli drogowej na bazie materiałowej w Ropczycach Zadanie 2: Częściowy remont ścian oporowych oraz ścian zewnętrznych magazynu soli w Obwodzie Drogowym Krosno przy ul. Rzeszowskiej 70 Zadanie 3: Remont elewacji magazynu na znaki w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie Zadanie 4: Remont dachu oraz ścian magazynu na sól w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie Zadanie 5: Remont balustrady przy zbiorniku odparowującym na bazie Obwodu Drogowego w Nisku przy ul. Nowej 40 Zadanie 6: Kontynuacja remontu wiaty materiałowej na terenie Rejonu Lesko - RDK w Lesku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: Remont magazynu soli drogowej na bazie materiałowej w Ropczycach; Zadanie 2: Częściowy remont ścian oporowych oraz ścian zewnętrznych magazynu soli w Obwodzie Drogowym Krosno przy ul. Rzeszowskiej 70; Zadanie 3: Remont elewacji magazynu na znaki w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie; Zadanie 4: Remont dachu oraz ścian magazynu na sól w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie; Zadanie 5: Remont balustrady przy zbiorniku odparowującym na bazie Obwodu Drogowego w Nisku przy ul. Nowej 40; Zadanie 6: Kontynuacja remontu wiaty materiałowej na terenie Rejonu Lesko - RDK w Lesku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00-5, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości dla: Zadania Nr 1- 6 600,00 PLN- słownie- sześć tysięcy sześćset złotych Zadania Nr 2- 1 600,00 PLN- słownie- jeden tysiąc sześćset złotych Zadania Nr 3- 400,00 PLN- słownie- czterysta złotych Zadania Nr 4- 100,00 PLN- słownie- sto złotych Zadania Nr 5- 200,00 PLN- słownie- dwieście złotych Zadania Nr 6- 3 000,00 PLN- słownie- trzy tysiące złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielonego zamówienia, to taki który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej: Zadanie 1: Wykonał 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów magazynowych w zakresie konstrukcji oraz elektrycznych robót instalacyjnych na tym samym obiekcie, każde o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 PLN brutto. Zadanie 2: Wykonał 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów magazynowych w zakresie konstrukcji, każde o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto. Zadanie 3: Wykonał 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów magazynowych w zakresie robót elewacyjnych i wykończeniowych. Zadanie 4: Wykonał 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów magazynowych w zakresie robót elewacyjnych i dachowych. Zadanie 5: Wykonał 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów magazynowych w zakresie robót wykończeniowych. Zadanie 6: Wykonał 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów magazynowych w zakresie konstrukcji oraz elektrycznych robót instalacyjnych na tym samym obiekcie, każde o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umów na realizację zadań wykazanych w ramach warunku /wiedza i doświadczenie/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Zadanie 1: 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadająca: - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji budowy, przebudowy lub remontu obiektów magazynowych w zakresie konstrukcji; - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych posiadająca: - doświadczenie na stanowisku Kierownika robót elektrycznych przy realizacji budowy, przebudowy lub remontu obiektów magazynowych w zakresie instalacji elektrycznych; - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zadanie 2: 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadająca: - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji budowy, przebudowy lub remontu obiektów magazynowych w zakresie konstrukcji; - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zadanie 3: 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadająca: - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji budowy, przebudowy lub remontu obiektów magazynowych w zakresie robót elewacyjnych i wykończeniowych; - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zadanie 4: 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadająca: - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji budowy, przebudowy lub remontu obiektów magazynowych w zakresie robót elewacyjnych i dachowych; - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zadanie 5: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia Zadanie 6: 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadająca: - doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy przy realizacji budowy, przebudowy lub remontu obiektów magazynowych w zakresie konstrukcji; - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 1 osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych posiadająca: - doświadczenie na stanowisku Kierownika robót elektrycznych przy realizacji budowy, przebudowy lub remontu obiektów magazynowych w zakresie instalacji elektrycznych; - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6.1. Ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w pkt. III.3.2) Ogłoszenia. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.a. Jeżeli Wykonawca Wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.b. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2.c. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. III.6)2 Ogłoszenia odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6.1) ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty, wymienione w pkt. III.4.1) ogłoszenia składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę; c) oświadczenie, wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3 ogłoszenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; d) lista lub informacja, o której mowa w pkt III.4.4) ogłoszenia powinna być złożona przez każdego Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w § 3 ust. 3 Umowy, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, i nie dłużej niż do końca okresu finansowania zadania przez Zamawiającego. Taka zmiana umowy może nastąpić tylko na podstawie udokumentowanego wniosku Wykonawcy za zgodą zamawiającego w drodze pisemnego aneksu do umowy. 2. W przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy obliczone zgodnie z Umową miałoby przekroczyć kwotę maksymalnej wartości zobowiązania określoną w §5 ust. 2 Umowy strony mogą dokonać zmiany tej kwoty drogą aneksu. 3. Zmiana konta nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy (podpisany przez umocowane/ną osoby/bę). Zmiana ta wymaga spisania aneksu do umowy. 4. Zamawiający ma prawo , jeżeli jest to niezbędne dla wykonania przedmiotu niniejszej umowy, polecać Wykonawcy na piśmie: 1) wykonanie robót wynikających z dokumentacji projektowej lub zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych przedmiarze robót; 2) wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do opisanych w przedmiarze robót lub projektowanych w dokumentacji projektowej; 3) dokonanie zmiany określonej uaktualnionym harmonogramem rzeczowo - finansowym (robót) kolejności wykonania robót, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać każde z powyższych poleceń; 4) Rezygnacja z części robót. 5. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w § 7 ust.1 Umowy, nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, a skutki tych poleceń mogą wpłynąć na termin zakończenia robót, o którym mowa w § 3 ust. 3 Umowy oraz wynagrodzenie Wykonawcy. 6. Zmiany wynikające z poleceń, których mowa w § 7 ust. 1 Umowy muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym harmonogramie rzeczowo-finansowym (robót) zgodnie z postanowieniami § 4 niniejszej umowy. 7. Jeżeli roboty wynikające z poleceń wprowadzonych zgodnie z postanowieniami § 7 ust. 1 niniejszej umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym (lub nie wchodzą w zakres tej pozycji), Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej tych robót nie wyższą od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogu Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 8. Jeżeli cena jednostkowa przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu będzie skalkulowana niezgodnie z postanowieniami pkt. 7, Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na własnych wyliczeniach. 9. Wykonawca powinien dokonać wyliczeń cen, o których mowa w pkt. 7 oraz przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wysokość wynagrodzenia wynikającą ze zmian przed rozpoczęciem robót wynikających z tych zmian. 10. Dopuszcza się możliwości zmian umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej. 11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania stron umowy i których strony nie mogły przewidzieć i nie mogły mu przeciwdziałać, np. powódź, trąba powietrzna, huragan, itp. - w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy; 2) działania osób trzecich uniemożliwiających lub utrudniających realizację umowy - w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy; 3) przedłużających się postępowań, cywilnych administracyjnych i uzgadniających niezawinionych przez Strony, a mających wpływ na realizacją zamówienia - w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy, 4) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych rozumianych jako: ciągłe opady deszczu lub śniegu dłuższe niż 5 dni, wystąpienia niskich temperatur powyżej 5 dni uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią - w zakresie terminu realizacji umowy; 5) zmiany przepisów prawa związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym stawek podatku VAT - w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy i wynagrodzenia wypłacanego Wykonawcy, 6) wydania polecenia w trybie § 7 - w zakresie zmiany terminu realizacji umowy i wynagrodzenia wypłacanego Wykonawcy; 7) wprowadzenia przez Zarządców lub Właścicieli elementów urządzeń uzbrojenia terenu zlokalizowanych w obszarze prowadzenia robót obostrzeń dotyczących terminu i sposobu prowadzenia prac - w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy i wynagrodzenia wypłaconego Wykonawcy; 8) wystąpienia przesłanek skutkujących koniecznością zastosowania art. 67 pkt 1 ust.1 litera a) oraz art. 67 pkt 1 ust.5 litera a) i b) ustawy Pzp - w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy i wynagrodzenia wypłaconego Wykonawcy; 9) jeżeli ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych lub rezygnacji z wykonania niektórych części robót możliwe będzie skrócenie terminu wykonania robót; 12. Wszelkie zmiany, z zastrzeżeniem paragrafów niniejszej umowy w których jest to wyraźnie zaznaczone, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w jego siedzibie, pokój Nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłany pocztą. Cena brutto 114,00 zł+koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2013 poz. 1409 ze zm.) ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014r. poz. 121) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013, poz. 907 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 4. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział Rzeszów, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 09.06.2015r. o godz. 11:10. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp , który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 6. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny oferty brutto. 7. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Zadanie 1: 5 miesięcy od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 10.12.2015r; Zadanie 2: 2 miesiące od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 10.12.2015r; Zadanie 3: 2 miesiące od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 10.12.2015r; Zadanie 4: 2 miesiące od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 10.12.2015r; Zadanie 5: 1 miesiąc od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 10.12.2015r; Zadanie 6: 5 miesięcy od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 10.12.2015r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont magazynu soli drogowej na bazie materiałowej w Ropczycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont magazynu soli drogowej na bazie materiałowej w Ropczycach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00-5, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częściowy remont ścian oporowych oraz ścian zewnętrznych magazynu soli w Obwodzie Drogowym Krosno przy ul. Rzeszowskiej 70.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Częściowy remont ścian oporowych oraz ścian zewnętrznych magazynu soli w Obwodzie Drogowym Krosno przy ul. Rzeszowskiej 70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00-5, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont elewacji magazynu na znaki w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont elewacji magazynu na znaki w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00-5, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont dachu oraz ścian magazynu na sól w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu oraz ścian magazynu na sól w Obwodzie Drogowym w Koniaczowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00-5, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont balustrady przy zbiorniku odparowującym na bazie Obwodu Drogowego w Nisku przy ul. Nowej 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont balustrady przy zbiorniku odparowującym na bazie Obwodu Drogowego w Nisku przy ul. Nowej 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00-5, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kontynuacja remontu wiaty materiałowej na terenie Rejonu Lesko - RDK w Lesku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kontynuacja remontu wiaty materiałowej na terenie Rejonu Lesko - RDK w Lesku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00-5, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.