Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-10
Og³oszenie nr 756179-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
"Us³uga odkwaszenia zbioru rêkopisów stanowi±cych przedmiot projektu "Cyfryzacja archiwalnych danych meteorologicznych gromadzonych na ziemiach Ma³opolski od XIX do po³owy XX wieku", realizowana w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Ma³opolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Nazwa projektu lub programu: Projekt RPMP.02.01.02-12-0966/17: „Cyfryzacja archiwalnych danych meteorologicznych gromadzonych na ziemiach Ma³opolski od XIX do po³owy XX wieku. Projekt wspó³finansowany ze ¶rodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020”.
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 22 5694230, 5694416, 5694263
faks: 225 694 415
e-mail: grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl
www: http://bip.imgw.pl/
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://bip.imgw.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.imgw.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty pod rygorem niewa¿no¶ci nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej.
Adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej Pañstwowy Instytut Badwczy, 01-673 Warszawa, ul. Podle¶na 61, Kancelaria.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: WZP-262-38/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
„Us³uga odkwaszenia zbioru rêkopisów stanowi±cych przedmiot projektu „Cyfryzacja archiwalnych danych meteorologicznych gromadzonych na ziemiach Ma³opolski od XIX do po³owy XX wieku", realizowana w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Ma³opolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014-2020".
Posiadane materia³y s± w postaci lu¼nych kart (pojedynczych lub z³o¿onych)
o maksymalnych wymiarach 330 mm na 460 mm. Zbiór zawiera oko³o 30 000 dokumentów, o ³±cznej wadze oko³o 500 kg. S± to rêkopisy z lat 1865-1965, o ró¿nym stanie zachowania, które w znacznej czê¶ci przesz³y proces naprawy konserwatorsko-introligatorskiej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w Za³aczniku nr 1 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 50.80.00.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 2
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia nalezy zrealizowaæ w terminie 2 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy wykonali, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuj±, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 us³ug, odpowiadaj±cych swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegaj±cych na odkwaszaniu bezwodnym zbiorów archiwalnych rêkopi¶mienniczych sprzed XX wieku lub wspó³czesnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ i wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (formularz wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ).
Dowodami okre¶laj±cymi, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami
tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie to nale¿y
przedstawiæ na etapie sk³adania ofert. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub
sytuacji innych podmiotów, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym
nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy wymaga, aby dokumenty
maj±ce stanowiæ dowody na przedmiotow± okoliczno¶æ okre¶la³y co najmniej: 1) zakres dostêpnych
Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez
Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu
przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji
zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje uslugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2.Niezale¿nie od postanowieñ ust. 1, Zamawiaj±cy zaleca, aby zobowi±zanie, o którym tam mowa,
zosta³o sporz±dzone wed³ug za³±cznika nr 3 do SIWZ – formularz Zobowi±zania do oddania do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na jego stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o
której mowa w Rozdz. XI ust. 12 SIWZ, przeka¿e Zamawiaj±cemu O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub
braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy –
formularz o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem tego o¶wiadczenia,
Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do
zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego, o¶wiadczenie to bêdzie zobowi±zany przekazaæ ka¿dy z
Wykonawców. 4. Obowi±zek, o którym mowa w ust. 3, nie dotyczy przypadku, gdy w postêpowaniu w
zostanie z³o¿ona tylko 1 oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 1 300,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c trzysta z³otych zero groszy).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego, jak± Zamawiaj±cy zawrze z Wykonawc±, zostanie
sporz±dzona na podstawie Wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy
przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w okre¶lonych okoliczno¶ciach zmian postanowieñ umowy zawartej z
Wykonawc±. 3. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy bêd± wymagaæ pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania
formy pisemnej. 4. Przewidziana w ust. 2 mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy
obejmuje w szczególno¶ci sytuacje wymienione w § 12 wzoru umowy. 5. Ka¿da ze stron umowy bêdzie
mog³a wyst±piæ z propozycj± dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy. Propozycja ta bêdzie
musia³a wskazywaæ na okoliczno¶ci uzasadniaj±ce wprowadzenie zmian, a o ile to w³a¶ciwe, zawieraæ
tak¿e dowody na potwierdzenie rzeczywistego istnienia tych okoliczno¶ci. 6. Zmiany postanowieñ
zawartej umowy nie mog± doprowadziæ do naruszenia art. 144 ust. 1 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warcha³owskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 us³uga wynajmu ³±cznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie U¿ytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przeprowadzeniu testów bezpieczeñstwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja wraz z digitalizacj± i fumigacj± cennych materia³ów bibliotecznych (dóbr kultury NBP) ze zbiorów Centralnej Biblioteki NBP
- Przegl±dy i naprawy urz±dzeñ i instalacji infrastruktury technicznej
- Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rêkopisów na wystawê sta³± MHP
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomo¶ciach oraz na terenach zewnêtrznych zarz±dzanych przez ZZK.
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej cha³upy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Us³uga-serwis i konserwacja kot³owni centralnej e budynku nr 74 w Kielcach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.