Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Kraków: przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat C, C+E i kwalifikacji wstępnej przyspieszonej do przewozu rzeczy dla beneficjentów projektu Pora na aktywność
Numer ogłoszenia: 75589 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat C, C+E i kwalifikacji wstępnej przyspieszonej do przewozu rzeczy dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I .Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wg. następujących wytycznych: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opłacenie niezbędnych badań b) przeprowadzenie kursu: - prawo jazdy kat C - prawo jazdy kat C+E - kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy c) opłacenie pierwszego teoretycznego i praktycznego egzaminu państwowego 2) Ilość godzin kursu: a) prawo jazdy kat C - zajęcia teoretyczne - 20 - zajęcia praktyczne - 30 b) prawo jazdy kat C+E - zajęcia teoretyczne - 20 - zajęcia praktyczne - 25 c) kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy - zajęcia teoretyczne - 130 - zajęcia praktyczne - 10 3) Ilość beneficjentów kierowanych przez Zamawiającego na kurs a) prawo jazdy kat C - nie więcej niż 10 b) prawo jazdy kat C + E- nie więcej niż 10 c) kwalifikacja wstępna przyspieszona na przewóz rzeczy - nie więcej niż 15 2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprzęt, oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe. 2) możliwość ćwiczenia testów na komputerze dostosowanym sprzętowo i programowo do symulacji egzaminu, 3) przeprowadzić egzamin wewnętrzny, który odbędzie się na koniec całego szkolenia, 4) zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu. 3. Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca poinformuje beneficjentów oraz Zamawiającego o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający daty, godziny i miejsce zajęć, co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem kursu. Jeżeli Zamawiający zgłosi beneficjenta do uczestnictwa w kursie bez zachowania terminu 7-dniowego, Wykonawca przekaże harmonogram zajęć nie później niż do następnego dnia roboczego. Wszelkie zmiany tego harmonogramu Wykonawca przekaże Zamawiającemu na bieżąco w miarę ich zaistnienia na adres mailowy sp@mops.krakow.pl. II. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o każdej nieobecności beneficjenta na kursie, drogą mailową na adres sp@mops.krakow.pl w terminie najpóźniej do następnego dnia roboczego. W przypadku nie dopełnienia obowiązku poinformowania o nieobecności beneficjenta na zajęciach Wykonawca przeprowadzi dodatkowe zajęcia wyrównujące dla tego beneficjenta, w wymiarze odpowiadającym ilości godzin nieobecności. 2) W przypadku gdy beneficjent zrezygnuje z uczestnictwa w kursie, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie za zajęcia, które odbyły się do dnia poinformowania Wykonawcy o rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa w kursie włącznie. 3) Usługa realizowana w ramach projektu Pora na aktywność -poddziałanie 7.1.1 POKL 4) Wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi, zostaną opatrzone logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji; http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx 5) Realizacja zadania zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych, przepisów BHP i PPOŻ 6) Środki finansowe na wynagrodzenie zostały zapewnione w budżecie projektu Pora na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie i Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Warszawa 01.01.2011 7) Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego mogą skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi III. Miejsce realizacji: w lokalu Wykonawcy w granicach administracyjnych Krakowa, miejsce lub lokal do zajęć winien znajdować się w odległości max 1 km od najbliższego przystanku komunikacji zbiorowej IV. Termin realizacji: 1. Usługa będzie realizowana od dnia podpisania umowy do 15.12.2011r. 2. Zamawiający będzie kierował beneficjentów na kurs na podstawie zamówień częściowych. 3. Beneficjenci mogą uczestniczyć w kursie wraz z innymi klientami Wykonawcy 1) Wykonawca przedstawi minimum4 proponowane terminy każdego kursu w okresie obowiązywania umowy, w odstępie co najwyżej 2 miesięcy 2) Wykonawca może zmienić planowany termin rozpoczęcia kursu, po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym 3) W trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie informował Zamawiającego o uruchamianych dodatkowych terminach kursów i ewentualnej liczbie wolnych miejsc 4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skierowania beneficjenta na kurs najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem kursu. 5) Na każdy kurs Zamawiający skieruje najwyżej 5 beneficjentów. W przypadku większej liczby uczestników zainteresowanych kursem w wybranym terminie: Zamawiający skontaktuje się z Wykonawcą w celu ustalenia, czy w danym terminie są wolne dodatkowe miejsca. Jeśli nie, beneficjent zostaje zgłoszony do uczestnictwa w kursie w kolejnym terminie V. warunki płatności 1. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy 2. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy 3. Do faktury Wykonawca dołączy: 1) listę obecności - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, 2) dziennik zajęć - kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikowi imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu zawierające: 1) nazwę kursu, 2) ilość godzin, 3) zakres tematyczny, 4) termin kursu. 5. Po zakończeniu kursu wykonawca dołączy do faktury: 1) kopię zaświadczenia o ukończeniu kursu potwierdzoną za zgodność z oryginałem 2) informację o wyniku egzaminu wewnętrznego 3) termin egzaminu państwowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie podlegający wykluczeniu z tytułu art.24, którzy są wpisani do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego na podstawie ustawy Prawo o ruchu drogowym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: 1) termin realizacji zamówienia, 2) warunki płatności 3) miejsce realizacji zamówienia 4) zmniejszenie liczby uczestników
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie pok 012.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Dziennik Podawczy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt Pora na aktywność.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
- Świadczenie usług animatora doradztwa zawodowego w subregionie słupsko-chojnickim w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku w roku akademickim 2024/2025
- "Usługi doradcze wspierające wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków, rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.