Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Gdańsk: ZP/02/2010 - Pielęgnacja terenów zielonych na terenie PKFM Twierdza Gdańsk w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 75576 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" , ul. 3 Maja 9 a, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3000842 w. 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/02/2010 - Pielęgnacja terenów zielonych na terenie PKFM Twierdza Gdańsk w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja terenów zielonych na terenie PKFM Twierdza Gdańsk w Gdańsku, polegająca na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni parkowej wraz z wycinką samosiewów drzew w zabytkowym parku fortecznym, położonym na terenie PKFM Twierdza Gdańsk, w granicach ul. Gen. H. Dąbrowskiego, ul. 3-go Maja oraz ul. Nowe Ogrody w następujących zadaniach: 1. Część nr 1 - Pielęgnacja drzewostanu 2. Część nr 2 - Pielęgnacja parku 3.2. Część nr 1 - Pielęgnacja drzewostanu to usługa obejmująca cięcia sanitarne i prześwietlające na około 30 drzewach oraz cięcia formujące szpaleru lip, wycinka samosiewów klonów na stokach wałów 3.3. Część nr 2 - Pielęgnacja parku to usługa polegająca na utrzymaniu zieleni w zrewaloryzowanych częściach parku. Zakres prac obejmuje: 3.3.1. Zadanie 1 - Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na Wysokim i Niskim Czole Kurkowym 3.3.2. Zadanie 2 - Pielęgnacja i utrzymanie zieleni w pozostałej części parku 3.3.3. Zadanie 3 - Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na Cmentarzu Nieistniejących Cmentarzy (CNC) 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt niezbędnych materiałów, narzędzi i urządzeń, potrzebnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich ww. części zamówienia). 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie Ofert częściowych w dwóch częściach ( Część nr 1 i Część nr 2). Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (na każdą część). Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia w danej części 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań został określony w załącznikach do SIWZ: 3.6.1. Załącznik nr A - Szczegółowy opis dla Części nr 1 3.6.2. Załącznik nr B - Szczegółowy opis dla Części nr 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 1) Część nr 1 - 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych PLN), 2) Część nr 2 - 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych PLN).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności wykazać wykonanie: Część nr 1 - Pielęgnacja drzewostanu a) w ciągu ostatnich 3 latach z należytą starannością, co najmniej dwie usługi w zakresie cięć pielęgnacyjnych minimum 10 drzew każda, rosnących na terenach zabytkowych lub 2 usługi w zakresie cięć pielęgnacyjnych, obejmujących minimum 10 drzew każda, rosnących na terenach zabytkowych, ze wskazaniem ilości drzew objętych zleceniem, wartości dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ.( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie ich łączne doświadczenie) Część nr 2 - Pielęgnacja parku b) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 latach z należytą starannością, co najmniej dwie usługi w zakresie pielęgnacji parków miejskich o powierzchni minimum 0,5 ha każda, ze wskazaniem powierzchni parku objętych zleceniem, wartości, dat wykonania i odbiorców, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ.( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie ich łączne doświadczenie)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykazać, iż: Część nr 1 - Pielęgnacja drzewostanu b) dysponują (lub będą dysponować) kierownikiem robót sprawującym nadzór nad pielęgnacją zieleni, posiadającym wykształcenie wyższe w zakresie pielęgnacji zieleni, lub odbył co najmniej 12-miesięczną praktykę przy konserwacji lub pielęgnacji zieleni zabytkowej; według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ, c) dysponują (lub będą dysponować) co najmniej jedną osobą, która ukończyła kurs minimum II stopnia pilarzy drzew ozdobnych. według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ, ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) Część nr 2 - Pielęgnacja parku d) dysponują (lub będą dysponować) co najmniej jedną osobą z wykształceniem minimum średnim kierunek: ogrodnictwo, leśnictwo lub rolniczy, która będzie wyznaczona do kierowania pracami będącymi przedmiotem zamówienia; kierować i odpowiadać za prawidłowe wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ, e) dysponują (lub będą dysponować) co najmniej dwoma osobami z wykształceniem minimum zawodowym na kierunku: ogrodnictwo oraz posiadającą minimum dwuletnią praktykę w zakresie utrzymywania terenów zielonych, i będą zajmować się bezpośrednio pielęgnacją terenów zielonych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 i 6 do niniejszej SIWZ, ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla Części nr 1 - należy wykazać, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20 000,00PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
. Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1, oraz formularz cenowy sporządzony dla Części nr 1 na załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ, b) Dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania Oferty np.: - aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem - w formie oryginalu lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - stosowne pełnomocnictwo(a); Pełnomocnictwo, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, ( o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonych do oferty) i powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKFM Twierdza Gdańsk
ul. Gradowa 11
80-802 Gdańsk..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: PKFM Twierdza Gdańsk ul. Gradowa 11 80-802 Gdańsk. sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pielęgnacja zieleni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik A SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 1 Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacji drzewostanu, w tym szczególnie w najstarszej części parku po północno-zachodniej stronie Bastionu Neubauera. W tej części zachowało się kilkanaście drzew z okresu 1810 - 1875. są to klony pospolite, kasztanowce oraz dąb. Zakres prac obejmuje: - cięcia formujące szpaleru lip szerokolistnej w ilości 65 szt. rosnących przy ul .Nowe Ogrody oraz budynku Telekomunikacji, - cięcia sanitarne i prześwietlające na drzewach: o obwodzie 100-200 cm o obwodzie 200-300 cm o obwodzie powyżej 300 cm. - wycinkę samosiewów klonów na stokach wałów w parku o nachyleniu pod katem 55-55 stopni na powierzchni 2000 m2 (wymiary przybliżone) - należy podać cenę za wycinkę na 1m2 - interwencję w razie losowych zdarzeń (usuwanie wywrotów i wiatrołomów w skutek działania sił natury). Termin realizacji od kwietnia do listopada z wyłączeniem okresu lęgowego ptactwa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.31.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pielęgnacja parku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 3.3.1. Zadanie 1 - Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na Wysokim i Niskim Czole Kurkowym 3.3.2. Zadanie 2 - Pielęgnacja i utrzymanie zieleni w pozostałej części parku 3.3.3. Zadanie 3 - Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na Cmentarzu Nieistniejących Cmentarzy (CNC).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.