eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniuZaprojektowanie i wykonanie przyłącza kablowego niskiego napięcia dla zasilania budynku przedszkola publicznego przy ul. Armii Krajowej w Warce



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Warka: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Zaprojektowanie i wykonanie przyłącza kablowego niskiego napięcia dla zasilania budynku przedszkola publicznego przy ul. Armii Krajowej w Warce
Numer ogłoszenia: 75571 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Zaprojektowanie i wykonanie przyłącza kablowego niskiego napięcia dla zasilania budynku przedszkola publicznego przy ul. Armii Krajowej w Warce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązany będzie sprawować kompleksowy nadzór inwestorski dla przedmiotu zamówienia określonego projektem budowlano-wykonawczym budowy przyłącza. Do zadań wykonawcy będzie należało w szczególności: 1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i zgłoszeniem wykonania robót, przepisami oraz posiadaną wiedzą techniczną, 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiór prac z zakresu obsługi geodezyjnej oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, 4. uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 5. inicjowanie narad technicznych i koordynacyjnych, 6. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (rozliczenie rzeczowe). 7. ustalenie metod obmiaru robót i uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę, kontrolowanie ewentualnie prowadzonych Ksiąg Obmiarów, 8. wydanie poleceń kierownikowi budowy, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich konstrukcja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub zgłoszeniem wykonania robót, 10. wizytowanie frontu robót w okresie ich realizacji nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz zawsze w miarę potrzeby. W czasie intensywnych prac budowlanych na żądanie Zamawiającego wizytować plac budowy codziennie, 11. współdziałać w organizowaniu czynności wprowadzenia prób, badań, odbiorów stosownie do zaawansowania robót, 12. przedstawienia zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać, 13. prowadzenie kontroli rozliczeń finansowych inwestycji, 14. nadzór nad sporządzaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej oraz potwierdzenie jej kompletności przed odbiorem końcowym, 15. dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót w okresie gwarancyjnym, zgłaszanie do Wykonawcy zaistniałych wad w okresie gwarancyjnym w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz nadzorowanie robót związanych z usuwaniem tych wad, 18. utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym i bieżącej relacji z przebiegu realizacji inwestycji, 19.Potwierdzenie rozliczenia rzeczowego w rozbiciu na obiekty. Wykonawca w szczególności zobowiązuje się do nadzorowania sposobu rozliczeń inwestora z Wykonawcą inwestycji, a także dbanie o dokumentację inwestora..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1100,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie zostało udzielone jako zamówienie dodatkowe w ramach zadania podstawowego: Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola. Zamówienie zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi, nie było objęte zamówieniem podstawowym i nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia. Zamówienie to jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania, jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.