eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Czarnków: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego
Numer ogłoszenia: 75558 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44088 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552225, faks 067 2530178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca składa ofertę wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z niego, odrębnie dla każdej z części. Część nr 1: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Album fotograficzny TERMIN REALIZACJI: luty-maj 2014 Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Instytucja Zarządzająca PROW na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia: Zadnie to, jest zaplanowane do realizacji w ramach projektu pt. Powiat czarnkowsko - trzcianecki w czterech porach roku - dokumentacja i promocja walorów kulturowych i przyrodniczych, - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie małych projektów. Umowa przyznania pomocy nr 01163-6930-UM1540224(12 z dnia 29.11.2012 r. II.Szczegółowy zakres prac 1.Zakres prac związany z wydaniem albumu obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne): 1)Projekt graficzny 2)Format: 27cmx22cm - układ poziomy, albumowy 3)Ilość stron 72 strony + okładka 4)Papier wnętrze: kreda mat. 170g 5)Kolor 4(4 + lakier dyspersyjny na całości (mat.) 6)Wyklejka przednia i tylna druk 4(0 7)Oklejka na okładce kreda matowa 150g+folia matowa, druk 4(0 8)Oprawa twarda 9)Wersja polska, angielska, niemiecka- ilość strona taka sama we wszystkich wersjach. 10)Nakład: a)Wersja polska: 1000szt. b)Wersja niemiecka: 500szt. c)Wersja angielska: 500sz. 3.Informacje ogólne związane z projektem graficznym: 1)Teksty, zdjęcia, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem możliwości wymiany tekstu lub zdjęć w związku z korektami projektu graficznego. 2)Wersje językowe albumu są identyczne (wymienia się wyłącznie tekst, niekoniecznie czarny) 3)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco konsultować z Zamawiającym 4)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej, do wyboru jednego, w celu dalszej obróbki graficznej. 5)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt. 6)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów szaty graficznej powinno nastąpić do 10 dni roboczych, od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu. 7)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową. 4.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu. 5.Przed przystąpieniem do druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 1)wzór kolorystyczny do akceptacji (proof) o łącznej powierzchni 8 formatek A4 zawierający okładkę i fragmenty stron wnętrza wskazane przez Zamawiającego. 2)wydrukowaną makietę albumu do akceptacji merytorycznej. 6.Wykonawca nadaje publikacji numer ISBN. 7.Wraz z wydrukowanymi albumami Wykonawca przekaże Zamawiającemu na nośniku cyfrowym pliki otwarte albumu nadające się do edycji. 8.Przygotowanie wydawnictwa w celu dostawy do zamawiającego: 1)Pakowanie w papier pakowy min. 100g lub folię 2)Czytelne opisanie każdej paczki według następującego wzoru: tytuł wydawnictwa, wersja językowa, ilość sztuk, rok wydruku III.Realizacja zamówienia 1.Termin realizacji: luty-maj 2014 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi najpóźniej do dnia 30 maja 2014r. 3.Wykonawca oświadcza, że album będący przedmiotem zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich 4.W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do albumu. 5.Przeniesienie majątkowych praw autorskich następuje z chwilą zapłaty wynagrodzenia określonego w bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie poniższych pól eksploatacji: 1)do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą, na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006r. Nr 90, poz. 631 ze zm.), w szczególności na polach eksploatacji związanych z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawa do: a)wyłącznego używania i wykorzystania albumu, b)wytwarzania, utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy albumu wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w szczególności ich zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na płytach DVD lub innych nośnikach. c)publicznego wykonywania, wystawiania i wyświetlania albumu na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych, w tym publicznego udostępniania albumu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, d)emitowania albumu za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity, e)wydawania i rozpowszechniania albumu jako materiałów reklamowych, f)wprowadzania albumu do pamięci komputera i umieszczania w sieci Internet, g)odtwarzania i reemitowania albumu h)użyczania, najmu lub dzierżawy oryginału oraz innych egzemplarzy albumu. 6.Wykonawca ma prawo do umieszczania niniejszego albumu w swoim portfolio 7.Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych. 8.Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych z nieterminową realizacją zamówienia. Część nr 2: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Pakiet przewodników turystycznych w obwolucie. TERMIN- maj- październik 2014 r. I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia: Na realizację tego zadnia został złożony wniosek o pomoc w ramach projektu pt. Weekend w powiecie czarnkowsko-trzcianeckim - promocja potencjału turystycznego powiatu, - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w zakresie małych projektów. Wniosek znajduje się w trakcie weryfikacji przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. II.Szczegółowy zakres prac Zakres prac związany z wydaniem pakietu przewodników turystycznych w obwolucie obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne): 1)Obwoluta: a)Projekt graficzny i przygotowanie do druku b)Format po zamknięciu: wysokość 220mm, szerokość 115mm, grubość 20 mm (grubość dostosowana do łącznej szerokości zawartości -przewodników turystycznych) c)Obwoluta składa się z dwóch części -okładki i wysuwanej szufladki, która nie wysuwa się całkowicie, tylko blokuje się w jednym miejscu. (przykład obwoluty w siedzibie Zamawiającego, dołączone zdjęcia - załącznik nr 6) d)Kreda matowa 300g e)Druk 4(4 CMYK f)Folia matowa zewnętrznie g)Sztancowanie, wykrojnik h)Składanie i sklejanie pudelka 2)Komplet przewodników a)Projekt i przygotowanie do druku b)Ilość: 6 książeczek w komplecie c)Format 110x215 mm (pion) d)Objętość: 12 stron wnętrza + 6 stron okładki (okładka ze skrzydełkiem z tyłu zawijanym do środka) e)Papier kreda matowa 170g na całość f)Druk 4(4 CMYK g)Szycie zeszytowe 3)Kompletowanie przewodników do obwoluty 4)Nakład 2000szt. kompletów 2.Wykonawca przekaże pliki przewodnika w wersji elektronicznej w celu zamieszczenia plików na stronie internetowej Zamawiającego w następujący sposób: pliki powinny być zapisane, na nośniku cyfrowym w formatach: pdf (łącznie 6 plików książeczek + 1 plik obwoluty) oraz jpg przy rozdzielczości min. 200dpi, taki sposób, że strony obwoluty i strony każdej z książeczki zapisane są w osobnych, tematycznych folderach w celu ich łatwej identyfikacji. 3.Informacje ogólne związane z projektem graficznym: 1)Teksty, zdjęcia, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem możliwości wymiany tekstu lub zdjęć w związku z korektami projektu graficznego. 2)Projekt obwoluty oraz wszystkich książeczek powinien być spójny, przygotowany wg jednej linii graficznej. 3)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco konsultować z Zamawiającym. 4)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej, do wyboru jednego w celu dalszej obróbki graficznej. 5)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt. 6)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów szaty graficznej powinno nastąpić do 10 dni roboczych od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu. 7)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową. 4.Po akceptacji projektu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu makietę technologiczną całego pakietu. 5.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu. 6.Przed przystąpieniem do druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: 1)wzór kolorystyczny (proof) o łącznej powierzchni 8 formatek A4 zawierający fragmenty stron wnętrza i okładek wskazane przez Zamawiającego. 2)wydrukowaną makietę do akceptacji merytorycznej całego przewodnika 7.Wykonawca nadaje publikacji numer ISBN. 8.Wraz z wydrukowanymi przewodnikami Wykonawca przekaże Zamawiającemu na nośniku cyfrowym pliki otwarte przewodnika nadające się do edycji. 9.Przygotowanie wydawnictwa w celu dostawy do zamawiającego: 1)Pakowanie w papier pakowy min. 100g lub folię skompletowane przewodniki w obwolucie tj.: w jednej obwolucie powinno znajdować się 6 pozycji o odmiennych tytułach. 2)Czytelne opisanie każdej paczki według następującego wzoru: tytuł wydawnictwa, ilość sztuk, rok wydruku. III.Realizacja zamówienia 1.Termin realizacji: maj - październik 2014 2.Dostawa przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej do 17.10.2014 3.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich 4.W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu zamówienia. 5.Przeniesienie majątkowych praw autorskich następuje z chwilą zapłaty wynagrodzenia określonego §4 ust. 1 umowy w bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy, w zakresie poniższych pól eksploatacji: 1)do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą, na wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006r. Nr 90, poz. 631 ze zm.), w szczególności na polach eksploatacji związanych z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawa do: a)wyłącznego używania i wykorzystania przedmiotu zamówienia, b)wytwarzania, utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy przedmiotu zamówienia, wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, w szczególności ich zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na płytach DVD lub innych nośnikach. c)publicznego wykonywania, wystawiania i wyświetlania przedmiotu zamówienia na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych, w tym publicznego udostępniania przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, d)emitowania przedmiotu zamówienia za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity, e)wydawania i rozpowszechniania przedmiotu zamówienia jako materiałów reklamowych, f)wprowadzania przedmiotu zamówienia do pamięci komputera i umieszczania w sieci Internet, g)odtwarzania i reemitowania przedmiotu zamówienia, h)użyczania, najmu lub dzierżawy oryginału oraz innych egzemplarzy przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca ma prawo do umieszczania niniejszego przedmiotu zamówienia w swoim portfolio 7.Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych. 8.Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych z nieterminową realizacją zamówienia. Część nr 3: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego: pozostały pakiet materiałów promocyjno-informacyjnych: zaproszenia (4 wzory), plakat, kalendarz ścienny na 2015 r. i kalendarz podkładowy na 2015r. TERMIN: luty - grudzień 2014, I.Informacje ogólne dotyczące zamówienia: Zadnie to, jest zaplanowane do realizacji w ramach zadań Wydziału Promocji Ochrony, Ochrony Zdrowia i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Czarnkowie. Na zakres prac zamówienia składają się: projekt graficzny, skład i druk wraz z czynnościami introligatorskimi następujących materiałów promocyjnych -informacyjnych : zaproszenia - maksymalnie 4 wzory, każdy po 250szt. nakładu plakat- 1 wzór, nakład 250szt. kalendarza ściennego na 2015 (1 wzór), nakład 500 kalendarza podkładowego na 2015r. (1 wzór) , nakład 200 II.Szczegółowy zakres prac 1.Zakres prac związany z wykonaniem zaproszeń, plakatu, kalendarza z obejmuje: projekt graficzny, skład, druk wraz z czynnościami introligatorskimi, pakowania w papier pakowy, oraz dostarczenie przedmiotu zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne): 1)Zaproszenia DL (99 mmx210mm) - 1 wzór a)Projekt, skład i druk b)Nakład 250szt. dla 1 wzoru. c)Format przed złożeniem (220mmx210mm) d)Format po złożeniu DL(99 mmx210mm), bigowany wzdłuż dłuższej krawędzi e)Papier ozdobny, metalizowany 300 gram, np. typ Galaxy Metallic, kolor: vanilla cream (30) z oferty firmy Europapier, lub równoważny. f)Druk: 1+1 g)Bigowanie i złożenie zaproszenia do formatu DL 2)Zaproszenia A6 a)Projekt, skład i druk b)Nakład po 250szt.dla min. 1 wzoru. c)Format przed złożeniem A5 (210 mmx148 mm lub 296 mm x105 mm) d)Format po złożeniu A6 (ok 148mm × 105mm),pion lub poziom e)Papier kreda mat. 300gram f)Druk: 4+4 CMYK g)Bigowanie i złożenie zaproszenia do formatu A6 3)Plakat a)Projekt, skład i druk b)Nakład: 300szt. c)Druk 4+0 CMYK d)Format A2 e)Papier kreda mat. 150g 4)Kalendarz ścienny trójdzielny na 2015r. a)Projekt, skład i druk b)Nakład: 500szt. c)Sztywna główka kaszerowana z folia matową d)Druk: 4+0 CMYK e)Uszlachetnianie -folia matowa f)Plecki kartonowe g)Kalendaria: biały, ecru 5)Kalendarz podkładowy na 2015r. a)Projekt, skład i druk b)Nakład 200 szt. c)Format A2 (420cmx590cm) d)Papier offset 80 gram e)Klejony od dołu, wzdłuż dłuższego boku f)26 kartek w bloku g)Druk 4+0 CMYK h)Plecki kartonowe 3.W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje do wykonania przez Wykonawcę nie mniej niż 1 wzór i nie więcej niż 3 wzory zaproszeń A6. 4.Informacje ogólne związane z projektem graficznym dotyczące każdego z przedmiotu zamówienia: 1)Teksty, loga w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający w terminie na min. 20 dni roboczych przed terminem dostawy towaru do wykonawcy. 2)Projekt kalendarza podkładowego i ściennego powinien być spójny, z wprowadzoną zasadą konsekwencji 3)Projekt jednego wzoru zaproszenia A6 i plakatu na tą sama uroczystość powinien być spójny, z wprowadzoną zasadą konsekwencji 4)Wszelkie prace nad projektem Wykonawca zobowiązuje się na bieżąco konsultować z Zamawiającym 5)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu 4 istotnie różniące się propozycje projektów szaty graficznej przedmiotu zamówienia, do wyboru jednego w celu dalszej obróbki graficznej. 6)Obróbka graficzna wybranego projektu będzie odbywała się na bieżąco, obejmując nielimitowaną liczbę korekt. 7)Przedstawienie Zamawiającemu 4 istotnie różniących się propozycji projektów szaty graficznej powinno nastąpić do 5 dni roboczych od momentu przekazania materiałów niezbędnych do wykonania projektu. 8)Przekazanie projektów do wyboru może odbywać się osobiście lub drogą mailową. 5.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia nie narusza praw autorskich, praw pokrewnych oraz jakichkolwiek innych praw osób trzecich. 6.Wykonawca przeprowadza korektę tekstu. 7.Każdorazowo, przed przystąpieniem do ostatecznego druku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji merytorycznej zamówiony przedmiot. 8.Przygotowanie przedmiotu zamówienia w celu dostawy do zamawiającego: -pakowanie przedmiotu zamówienia w papier pakowy min. 100g lub folię. 9.Realizacja zamówienia 1)Okres realizacji zamówienia obejmuje czas od dnia podpisania umowy do 8 grudnia 2014r. 2)Zamawiający zobowiązuje powiadomić Wykonawcę o rozpoczęciu prac związanych z danym przedmiotem zamówienia na min. 20 dni roboczych przed terminem dostawy towaru do Wykonawcy. 3)Dostawa ostatniego z przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej do 8 grudnia 2014r. 4)Orientacyjny harmonogram prac: a)Zaproszenia DL- 1 wzór - okres realizacji listopad - grudzień 2014r., przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 8 grudnia 2014r. b)Zaproszenie A6 (1 wzór) i plakat - okres realizacji czerwiec- sierpień 2014 r. przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 14 sierpnia 2014 r. c)Kalendarz ścienny trójdzielny na 2015r., i kalendarz podkładowy na 2015r. - okres realizacji październik-listopad 2014 przy czym dostawa towaru nie powinna odbyć się później niż do 28 listopada 2014 r. 5)Jeżeli wykonawca wykona przedmiot umowy sprzeczny z umową, w sposób wadliwy (stwierdzona zostanie niska jakość druku, wady introligatorskie itp.), zaistnieją różnice między gotowym nakładem a materiałem po akceptacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania usunięcia tych wad, wyznaczając w tym celu Wykonawcy odpowiedni termin z zagrożeniem, że po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu może od umowy odstąpić i żądać zwrotu materiałów źródłowych. 6)Dodatkowy termin wyznaczony na usunięcie usterek przez Wykonawcę nie zwalnia go z nałożenia na Wykonawcę kar umownych związanych z nieterminową realizacją zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część nr 1: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Album fotograficzny Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Instytucja Zarządzająca PROW na lata 2007-2013 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Album fotograficzny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Wydawnicza PAJ-Press S.C. Andrzej Kucharczyk, Jacek Mrozowicz, Ul. Długa 82,, 97-200 Tomaszów Maz., kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60081,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego - Pakiet przewodników turystycznych w obwolucie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz R. Fedorowicz, Ul. 3 Maja 11/10, 35-030 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36246,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Opracowanie graficzne i druk materiałów promocyjno-informacyjnych dla powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego: pozostały pakiet materiałów promocyjno-informacyjnych: zaproszenia (4 wzory), plakat, kalendarz ścienny na 2015 r. i kalendarz podkładowy na 2015r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia ARTPRESS.pl Artur Freyer, Ul. Pod Sikornikiem 17, 30-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8784,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7570,65

  • Oferta z najniższą ceną: 7570,65 / Oferta z najwyższą ceną: 23370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.