Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Łódź: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV.
Numer ogłoszenia: 75556 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1933, ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6394760, fax 042 6348985.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskow Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV (CPV 50800000-3) w obiektach wojskowych podlegających zamawiającemu znajdujących się w Koluszkach (zadanie nr 1), w Kłaju (zadanie nr 2), w Słomnikach (zadanie nr 3), w Łodzi (zadania nr 4 i 5), w Gałkówku (zadanie nr 6) i Gliwicach (zadanie nr 7), wskazanych w specyfikacji oraz szczegółowo opisanych w wykazie dostępnym w siedzibie zamawiającego u Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Zakres konserwacji obejmuje: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, b) sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie, c) sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich, d) sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, e) sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, f) sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą albo zainteresowanym alarmowym centrum odbiorczym, g) sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego, h) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. Obsługa awaryjna została szczegółowo opisana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W celu materialnego zagwarantowania podpisania umowy zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości odpowiednio: dla zadania nr 1 - 1 425,00 zł; dla zadania nr 2 - 1 005,00 zł, dla zadania nr 3 - 115,00 zł, dla zadania nr 4 - 113,00 zł, dla zadania nr 5 - 138,00 zł, dla zadania nr 6 - 93,00 zł, dla zadania nr 7 - 132,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią wykonawcy prowadzący zarejestrowaną działalność gospodarczą i posiadający koncesję na prowadzenie działalności (usług) w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy: a) posiadają kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych (ochrony) obiektów wojskowych, b) dysponują pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Wojskowe Służby Informacyjne lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, c) dysponują co najmniej trzema licencjonowanymi pracownikami, tj. instalatorami systemów alarmowych posiadającymi licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia oraz posiadającymi świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych w klasie SA4, a całość prac będzie wykonywana przez pracowników posiadających poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ,poufne, d) posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. e) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali w sposób należyty co najmniej dwie usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia w ramach danego zadania lub zadań, na które wykonawca zamierza złożyć ofertę lub oferty częściowe ( Zamawiający w SIWZ określił co rozumie przez usługę porównywalną w odniesieniu do każdego zadania należącego do przedmiotu zamówienia), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 100 000 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia wyrażonej w innej niż PLN walucie, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (ustawy Pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawcy na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, przedłożonych zamawiającemu wraz z ofertą. Zamawiający w celu oceny spełniania warunków żąda od wykonawców złożenia: 1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 2. oświadczenia o zapoznaniu się z systemami objętymi konserwacją w ramach zadania (zadań), na które składana jest oferta, 3. oświadczenia o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z niejawną dokumentacją 4. oświadczenie o dysponowaniu pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Wojskowe Służby Informacyjne lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego; 5. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. ważnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (odpowiednio do zakresu przedmiotu), 7. licencji pracowników (co najmniej trzech przeciwników) zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, 8. świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych w klasie SA4 dla każdego z instalatorów systemów alarmowych; 9. poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ,poufne, dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia w obiektach wojskowych, w tym dla instalatorów systemów alarmowych, 10. wyciągu z Decyzji. Wykonawcy wyznaczającej pełnomocnika ochrony oraz zaświadczenie o jego przeszkoleniu specjalistycznym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Wojskowe Służby Informacyjne lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, jak również poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ,poufne, 11. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia w ramach danego zadania lub zadań, na które wykonawca zamierza złożyć ofertę lub oferty częściowe, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej dwóch wskazanych w wykazie usług. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. ( Celem prawidłowego sporządzenia wykazu w zakresie wskazania min. Dwóch usług o charakterze i złożoności porównywalnej (tj. usług porównywalnych) z zakresem zamówienia, w przypadku zamiaru złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie zaleca się zapoznanie z przykładem podanym w SIWZ pkt. 9.1.2.7 ) 12. imienny wykaz instalatorów systemów alarmowych przewidzianych do realizacji zamówienia (min. trzech) posiadających licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia, świadectwo ukończenia kursu (autoryzację) w zakresie instalowania systemów w klasie SA-4 oraz poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ,poufne, wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz z podaniem numeru i klauzuli poświadczeń bezpieczeństwa wydanych dla wskazanych w niniejszym wykazie pracowników, a także zawierający dane pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych; 13. imienny wykaz pozostałych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia posiadających poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ,poufne, wraz z określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz z podaniem numeru i klauzuli poświadczeń bezpieczeństwa wydanych dla wskazanych w niniejszym wykazie pracowników; 14. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 100 000 zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1933, ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria jawna zamawiającego ( Łódź, ul. Źródłowa 52 ), budynek 7, pok. 014/015 - oferty można składać w godzinach pracy kancelarii tj. 8:00 - 10:00 i 12:30 - 14:30 od poniedziałku do piątku..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i obsługa awaryjna urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej, znajdujących się w obiekcie wojskowym podlegającym zamawiającemu, tj. Skład Regny, 95-040 Koluszki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i obsługa awaryjna urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej znajdujących się w obiekcie wojskowym podlegającym zamawiającemu, tj. Skład Kłaj, 32-015 Kłaj..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i obsługa awaryjna urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej znajdujących się w obiekcie wojskowym podlegającym zamawiającemu, tj. Skład Niedźwiedź, 32-090..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i obsługa awaryjna urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej znajdujących się w obiekcie wojskowym podległym zamawiającemu, tj. Komenda Bazy (91-735 Łódź, ul. Źródłowa 52 i WOBW Sł. Mund. 90-613 Łódź, ul. Gdańska 89).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i obsługa awaryjna urządzeń systemów alarmowych i systemów telewizji przemysłowej znajdujących się w obiekcie wojskowym podlegającym zamawiającemu, tj. Skład Łódź (93-373 Łódź, ul.Pryncypalna 94).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i obsługa awaryjna urządzeń systemów alarmowych znajdujących się w obiekcie wojskowym podlegajacym zamawiającemu, tj. Skład Gałkówek (95-041 Gałkówek, ul. Wojska Polskiego 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji oraz napraw, w tym napraw awaryjnych systemów alarmowych SSWiN, KD, CCTV..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i obsługa awaryjna urządzeń systemów alarmowych znajdujących się w obiekcie wojskowym podlegającym zamawiającemu, tj. Skład Gliwice (44-121 Gliwce, ul. Portowa 16)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie pomników i obsługa uroczystości przy pomnikach
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
- Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w : WCO Poznań, ul. Garbary 15 , WCO, Ośrodek Radioterapii w Kaliszu, ul. Bydgoska 12, WCO, Ośrodek Radioterapii w Pile, ul. Rydygiera 1.
- Konserwacja obrazów i ram w Centrali NBP w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.