eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej wraz z uporządkowaniem terenów zielonych w ramach zadania pn. Rewitalizacja terenu po byłym kąpielisku Oławka przy ul. Na Niskich Łąkach - Wrocławski Budżet Obywatelski - Projekt 109. Realizacja 5 i 6 etapu dokumentacji projektowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-27

Ogłoszenie nr 75527 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.

Wrocław: Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej wraz z uporządkowaniem terenów zielonych w ramach zadania pn. Rewitalizacja terenu po byłym kąpielisku Oławka przy ul. Na Niskich Łąkach - Wrocławski Budżet Obywatelski - Projekt 109. Realizacja 5 i 6 etapu dokumentacji projektowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43457-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław, krajowy numer identyfikacyjny 2175787600000, ul. Al. Ignacego Jana Paderewskiego  35, 51612   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 733 40 60, faks 71 315 43 18, e-mail przetargi@mcs.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): mcs.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej wraz z uporządkowaniem terenów zielonych w ramach zadania pn. Rewitalizacja terenu po byłym kąpielisku Oławka przy ul. Na Niskich Łąkach - Wrocławski Budżet Obywatelski - Projekt 109. Realizacja 5 i 6 etapu dokumentacji projektowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP.10.341-04/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka ścieżki pieszo-rowerowej wraz z uporządkowaniem terenów zielonych na wybranym obszarze byłego kąpieliska przy ul. Na Niskich Łąkach 1-9, realizowanych w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2016 - Projekt nr 109 pn.: Rewitalizacja terenu dawnego kąpieliska Na Niskich Łąkach. Realizacja 5 i 6 etapu robót, określonego w dokumentacji projektowej. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie ścieżki pieszo - rowerowej o nawierzchni przepuszczalnej z kruszywa łamanego o łącznej długości ok. 500mb i szerokości 4m w ramach 5 i 6 etapu zakres rzeczowego robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej; 2) przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych zieleni w granicach obszaru objętego opracowaniem dla etapu 5 i 6 dokumentacji projektowej, w tym wycinki i kształtowania koron drzew oraz pokroju krzewów zgodnie z założeniami opracowania dendrologicznego oraz uzyskanymi pozwoleniami na wycinkę drzew zawartymi w Decyzjach Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 12.07.2016 r. (sygn. DOW-S-VII.7120.557.2016.MŁ; L.dz. 906/07/2016) oraz z dnia 20.12.2016 r. (sygn. DOW-S.VII.7120.1145.2016.MJ; L.dz. 2312/12/2016. 3) zakup sadzonek drzew w ilości, gatunku i obwodzie pnia określonym w pkt III Decyzji Marszałka Województwa Dolnośląskiego z dnia 12.07.2016 r. (sygn. DOW-S-VII.7120.557.2016.MŁ; L.dz. 906/07/2016) wraz z wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych na terenie działki nr 7/5, AM-21, obręb Południe. 4) wykonanie przy wykorzystaniu pozyskanego z wycinki drewna elementów małej architektury w ilości 11 ławek oraz 9 koszy na odpady wraz z ich montażem w miejscach wskazanych w części rysunkowej dla 5 i 6 etapu robót określonych w dokumentacji projektowej; 5) uzyskanie opinii ornitologicznej lub chiropterologicznej dla wycinek prowadzonych w okresie ochronnym, tj.: od 1 marca do 15 października 2017 r. 3. Szczegółowy zakres realizacji robót dla 5 i 6 etapu wraz z opisem projektowanych rozwiązań technicznych określono w Projekcie wraz z częścią rysunkową, Przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ z zastrzeżeniem pkt 4) poniżej. 4. Zamawiający wyłącza z 5-go etapu realizacyjnego następujące pozycje przedmiarowe: 140, 141, 148 i 156, które nie podlegają realizacji i nie należy ich kalkulować w cenie oferty. 5. Przed wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych, o których mowa w pkt 2) ppkt 3), Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym proponowaną ich lokalizację oraz opracować mapę sytuacyjną w skali 1:1000 z naniesieniem miejsc wykonanych nasadzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45110000-8
Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45233200-1, 43325000-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT228385.66
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KANBUD Leszek Kanak,  ,  ul. Klonowa 1,  56-420,  Bierutów,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 217000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 748944.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.