eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › Rozbudowa sieci kanalizacji w gminie Kruszyna obejmującej miejscowości Widzów i część Teklinowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Kruszyna: Rozbudowa sieci kanalizacji w gminie Kruszyna obejmującej miejscowości Widzów i część Teklinowa.
Numer ogłoszenia: 75522 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszyna , ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, tel. 034 3202003, faks 034 3202054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacji w gminie Kruszyna obejmującej miejscowości Widzów i część Teklinowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami sanitarnymi oraz przepompownią ścieków w miejscowości Widzów i część Teklinowa Gmina Kruszyna. W zakresie przedmiotowego zadania przewidywana jest: Sieć grawitacyjna o średnicy 200 mm - 2 853 mb Sieć tłoczna o średnicy 160 mm - 1.060,50 mb Przyłącza kanalizacji sanitarne (od sieci do pierwszej studni na posesji) o średnicy 160 mm- 921 mb Przejście pod torami kolejowymi - 1 kpl. Przepompownie ścieków - kpl. 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 150 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 u.p.z.p. B. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego biegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: B.1. zrealizowali (t.zn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) w okresie III 2004 do III 2009 co najmniej 3 roboty obejmujące kanalizacje sanitarne z przepompownią (lub przepompowniami) ścieków, w tym 1 kanalizację sanitarną z przepompownią (lub przepompowniami) o wartości minimum 4,0 mln zł, B.2. zrealizowali (t.zn. rozpoczęli, prowadzili i zakończyli roboty) w okresie III 2004 do III 2009 co najmniej 1 przejście pod torami kolejowymi, B.3. wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia osoby do pełnienia nw. funkcji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. *Kierownika budowy: Niniejsza osoba winna: -posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjny lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, *Kierownika Robót Elektrycznych : Niniejsza osoba winna: -posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie *Kierownika Robót Drogowych : Niniejsza osoba winna: -posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. B.4. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. minimum: - koparka samobieżna - 1 szt. - koparko-ładowarka - 1 szt. - samochód ciężarowy - 2 szt. - żuraw samojezdny - 1 szt. - zagęszczarka płytowa - 1 szt. - ubijak mechaniczny - 2 szt. - walec stalowy wibracyjny - 1 szt. - zestaw do odwadniania powierzchniowego wykopów - 2 kpl. - zestaw do odwadniania wgłębnego - igłofiltry - 2 kpl. - obudowy wykopów - 6 kpl. C. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: C.1. Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych w wysokości co najmniej 5 000 000,00 zł. C.2. Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł. C.3. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2.A. Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), 1.2. Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego biegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 u Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego biegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 u Pzp (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. nr 197, poz. 1661); nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, (w przypadku wspólnego biegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich), 1.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 pkt. 1-4 u pzp (w przypadku wspólnego biegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2. B.1 i B.2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje zawierające co najmniej: -wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, -wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, -wskazanie zakresu robót, -wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia, zakończenia), -wskazanie miejsca wykonania, -opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2. B.3 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do instrukcji. Jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto do oferty należy dołączyć kopie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego dla osób pełniących ww. funkcje, ważną w dniu upływu terminu składania ofert. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać zamówienie pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.). Wskazane osoby (lub osoba) muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego lub w przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2. B.4 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do instrukcji. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia lub urządzenia, którymi będzie dysponował, wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2. C.1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdania finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami i rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - zakres lat 2007, 2006, 2005, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. 6. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2. C.2 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 7. W celu potwierdzenia spełniania warunku z pkt III.2. C.3 Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, 1.2 i 1.4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna pok. nr 6 za odpłatnością 200,00 zł. W przypadku wysłania SIWZ przesyłką pocztową, Wykonawca ponosi dodatkowo koszty wysyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, pok. Nr 18..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.