eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22



Ogłoszenie nr 754900-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.:

ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 10097478500000, Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: +48(24)3880202,
faks: +48(24)3880201
e-mail: a.tomalak@szpital.kutno.pl,
www: www.szpital.kutno.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: W formie pisemnej

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE, DEZYNSEKCYJNE I DERATYZACYJNE

Numer referencyjny: ZP/16/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych, takich jak: preparatów do dezynfekcji narzędzi, osprzętu anestezjologicznego, preparatów do dezynfekcji wyrobów medycznych, inkubatorów, preparatów do dezynfekcji delikatnych powierzchni, nieodpornych na działanie alkoholu, preparatów do myjni dezynfektora typu Nevamatic H 02 2 T, preparatów do przygotowania endoskopów do ponownego użycia, preparatów do szybkiej dezynfekcji powierzchni, preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni, preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni na oddziałach noworodkowych, dziecięcych, preparatów do mycia i dezynfekcji rąk i skóry, preparatów do konserwacji narzędzi, preparatów do pielęgnacji rąk, preparatów do mycia i wykonania procesów dezynfekcji, preparatów do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, ręczników – czyściwa papierowego, stojaków do czyściwa podłogowych, środków do uzdatniania wody, preparatów do usuwania nieprzyjemnych zapachów np. moczu, preparatów do prania i dezynfekcji butów operacyjnych, preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętów, preparatów do dezynsekcji i deratyzacji

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00

Dodatkowe kody CPV:
24.96.20.00
33.74.10.00
33.77.20.00
33.69.13.00
24.45.60.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca posiada zezwolenie/koncesje na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami objętymi zamówieniem – dotyczy Pakietu nr 5.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 pkt. 12-23
2) w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4 do SIWZ
2) Zezwolenie/koncesje na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej – dotyczy Pakietu nr 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wymagane zezwolenie/koncesje przedkłada każdy z Wykonawców


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186) - dot. Pakietów Nr: 1 (poz.1, 2, 3), 2 (poz.1, 2, 3), 3, 5 (poz.3, 4, 5, 6,7), 7, 8, 9, 10 ,11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21 wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego,
2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające możliwość użycia preparatu w myjni Choyang oraz przeprowadzenia na własny koszt ustawień myjni pod oferowane preparaty – dot. Pakietu Nr 1,
3) Pozwolenie na obrót produktem biobójczym – dotyczy: Pakiet nr 5 – poz. 5, 6,7 Pakiet nr 8, 9, 12, 13 Pakiet nr: 19,20, 23, 24, 25, 26, 27,
4) Pozwolenie na obrót produktem leczniczym i Karta charakterystyki produktu leczniczego - dot. produktów leczniczych – Pakiet nr 5 - poz. 3 i 4,
5) W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków, które są wymienione w Pakiecie nr 5 poz. 1, 2 oraz w Pakiecie nr 6 – zgłoszenie do portalu CPNP o wprowadzeniu preparatu (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE) do obrotu Nr 1223/2009 z dnia 30.11.2009r. aktualny na dzień składania ofert,
6) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych - dotyczy Pakietów nr 1, 2, 3, 5 (poz. 5, 6, 7) 7, 8, 9, 10,11, 12, 13, 14, 15, 16,19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27,
7) Certyfikat lub oświadczenie potwierdzające, że środek dezynfekcyjny może być stosowany na oddziałach noworodkowych – dot. Pakietów nr: 8, 9, 14 i 15,
8) Oświadczenie Wykonawcy o przekazaniu wraz z umową na dostawy środków dezynfekcyjnych Kart Charakterystyk dla preparatów zarejestrowanych jako wyroby medyczne lub preparaty biobójcze, przygotowanych wg aktualnych przepisów prawa,
9) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających, że preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni są przeznaczone do stosowania w obszarze medycznym i posiadają badania mikrobiologiczne odpowiadające Normom Europejskim, wykonane w opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego,
10) Oświadczenie o trwałości przydatności do użycia roztworów roboczych od momentu sporządzenia roztworu – dot. Pakietów nr: 8, 9, 12, 13.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ
3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi – zgodnie z zapisami Rozdziału VII, ust. 4.Wypełniony i podpisany formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ - w formie oryginału w przypadku oferty składanej w formie pisemnej albo należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz przekazać w oryginale w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
4) Ulotki informacyjne, instrukcje używania lub aktualne katalogi, w języku polskim, dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie, zawierające dane o właściwościach oferowanych produktów, informacje dotyczące ich stosowania, potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w tych materiałach, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy w następujących okolicznościach i na następujących zasadach:
1) wprowadzenia produktu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym,
2) wycofania produktu z produkcji (lub obrotu) przez producenta – Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zgodnych z tymi minimalnymi opisanymi w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktów może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym,
3) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
4) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
5) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego.
2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e.
3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 05.01.2021, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Preparaty do przygotowania endoskopów do ponownego użycia.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Gotowy do użycia preparat do dezynfekcji endoskopów , na bazie buforowanego i stabilizowanego 2,5 % aldehydu glutarowego,zachowujacy aktywność biobójczą do 45 dni, kontrolowany za pomocą pasków testowych.Wykazujący działanie : 25,00 op. 5 l.
B,Tbc,F,V/Noro,Adeno,Polio/ w czasie do 10 minut,S/sporobójczy/w czasie 15 minut oraz bójczy wobec spor Clostridium w czasie 30 min. Skuteczność potwierdzona badaniami.
Wyrób medyczny kl IIb
Możliwość użycia preparatu w myjni Choyang CYW 100
5,00 op. pasków testowych op. ok. 100 szt
2. Preparat koncentracie, do manualnego i maszynowego mycia endoskopów, narzędzi i innych wyrobów medycznych, zawierający kompleks enzymów, skutecznie myjący w niskim stężeniu ok. 0,3 %, wykazujący działanie bakteriostatyczne, z możliwością zastosowania w myjkach ultradźwiękowych. 49,00 op. 5 l.
Możliwość użycia w myjni Choyang CYW 100
Zamawiający wymaga wyposażenia w pomki do dozowania w ilości
4 szt.( w cenie preparatu).
Kompatybilny z preparatem
z poz 1, 3
Wyrób medyczny kl I
3. Preparat do dezynfekcji wysokiego stopnia endoskopów i innych wyrobów medycznych na bazie kwasu nadoctowego. 97,00 op. op. 5 l.
Wykazujący działanie: B,Tbc,F,V/Noro,Adeno,Polio/ S /sporobójczy i bójczy wobec spor Clostridium /w czasie 5 min. Skuteczność potwierdzona badaniami.
Preparat powinien zachować aktywność biobójczą do 15 dni. Wymagane testy kontrolne potwierdzające aktywność biobójczą używanego preparatu. Kompatybilny z preparatem z poz.2 ,
Wymagany dokument potwierdzajacy możliwość użycia preparatu w myjni Chyoang CYW 100. Wyrób medyczny kl II b.

Testy kontrolne do poz.3 5,00 op. ok.100 szt op.



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Preparaty do myjni dezynfektora typu Nevamatic H 02 2T ( kompatybilne- pochodzące od jednego producenta)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Płynny środek płuczący zawierajacy środki powierzchniowo czynne,fosfoniany oraz środki konserwujące. Do użycia w myjniach dezynfektorach, nie zawierajacy oleju parafinowego oraz alkoksylowanego alkoholu 18,00 op. 5 l.
tłuszczowego. Do szybkiego,bezzaciekowego płukania , znacznie przyspieszajacy suszenie po maszynowym myciu
i dezynfekcji, neutralizujący pozostałości alkaliczne. Znajdujący zastosowanie
w miejscach, gdzie do ostatniego płukania stosuje się wodę zmiękczoną. Dozowanie środka od ok. 0,2-0,8 ml/l .
Wyrób medyczny
2. Płynny, alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfektorach,skutecznie usuwajacy pozostałości organiczne typu zaschnięta krew. Umożliwiający mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego,także wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych. Spełniający wymagania Roberta Kocha w zakresie minimalizowania ryzyka przeniesienia nowego wariantu choroby Creutzwelda Jacoba. Usuwa chorobotwórcze białka prionowe, w tym również VCJD>2 log. Nie wymagający neutralizacji, umożliwiajacy zastosowanie w myjniach ultradźwiękowych. PH powyżej 10. Posiadający w swoim składzie: kwasy organiczne,alkalia,enzymy, tenzydy, środki konserwujące,inhibitor korozji. 84,00 op. 5 l.
Nie zawiera glicerolu oraz niesklasyfikowany jako środek niebezpieczny.
Wyrób medyczny.
3. Środek płynny w postaci koncentratu do wstępnego mycia 4,00 op. op. 5 l.
i wstępnej dezynfekcji termostabilnych i termolabilnych narzędzi chirurgicznych,endoskopów elastycznych przed dekontaminacją. Środek do stosowania w myjniach ultradźwiękowych. Nie zawierajacy aldehydów oraz czwartorzędowych związków amoniowych, zawierający do 8g Laurylpropylendiaminę,kwas mlekowy i alloksylowany alkohol tłuszczowy. Środek nie powoduje utwardzania białek.Działanie na B,(13727,14561)VAH 0,5% 15 min, drożdżakobójcze (13624,14562),VAH 0,5%,15 min,działanie na wirusy osłonkowe [włącznie z (HIV,HBV,HCV)] RKI, DVV (14476) 1% -15 min.
Wyrób medyczny kl II b


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Preparat do konserwacji narzędzi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do manualnej konserwacji narzędzi, zawiera olej biały ( olej mineralny, płynna parafina) nie powoduje żadnych osadów, toksykologicznie bezpieczny. Skład <5% niejonowe środki powierzchniowo czynne>30% alifatyczne węglowodory, nie wpływające na proces sterylizacji parowej ( rozpuszczalny w wodzie) Nie zawiera chlorofluorowęglowodorów CFC.
Wyrób medyczny. 9,00 op. 400 ml


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Środek do uzdatniania wody.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Tabletki solne do użytkowanej stacji uzdatniania wody typ B12A-PT model ITT 39,00 op. 25 kg
Neo Dyn 100 T 45 C3 + (worki)


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24962000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Preparat do pielęgnacyjnego mycia zniszczonej i wrażliwej skóry,( do mycia rąk i ciała) nie zawierający barwników 87,00 op. op. 1 l.
i związków alkalicznych z alantoiną , PH 5-6, preparat kompatybilny z prep.z poz 3,4,5,6,7
kosmetyk
2 Preparat do pielęgnacyjnego mycia zniszczonej i wrażliwej skóry, ( do mycia rąk i ciała) nie zawierający barwników 71,00 op. op.5 l.
i związków alkalicznych z alantoiną , PH 5-6, preparat kompatybilny z prep.z poz 3,4,5,6,7
kosmetyk
3. Preparat w płynie do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o wrażliwej skórze, oparty na mieszaninie wyłącznie alkoholowych substancji czynnych bez potencjalnie drażniacych 340,00 szt. 1 l
i alergizujacych związków tj.barwniki,środki zapachowe, pochodne fenolowe
i chlorcheksydyny, kwasy organiczne. Skuteczny w czasie 30 sek. dez.higieniczna, 90 sek. dez. chirurgiczna. Wykazujący działanie B,( w tym Tbc),F,V (HIV,HBV, HCV, Herpes Simpleks,Vaccinia,Rota,Noro,
Adeno – 30 sek. oraz Polio 60 sek.
Produkt leczniczy.
Zamawiający wymaga by oferent wyposażył zamawiającego w pompki do preparatu na op. 0,5 l w ilości 60 szt, na op. - 1 l. w ilości 60 szt. oraz w wieszaki na łóżko w ilości 60 szt. w cenie preparatu.
240,00 op. 0,5 l
4. Preparat w płynie do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o wrażliwej skórze,oparty na mieszaninie wyłącznie alkoholowych substancji czynnych bez potencjalnie drażniacych 276,00 op. 5 l
i alergizujacych związków tj.barwniki,środki zapachowe,pochodne fenolowe
i chlorcheksydyny,kwasy organiczne.Skuteczny w czasie 30 sek dez higieniczna,90 sek. dez. chirurgiczna.Wykazujący działanie B,Tbc,F,V (HIV,HBV,HCV) HerpesSimpleks,Vaccinia,Rota,
Noro, Adeno – 30 sek. oraz Polio 60 sek.
Produkt leczniczy.
Zamawiający wymaga aby oferent zaopatrzył zamawiającego w koszyki /wieszaki na łóżko w ilości 30 szt na op. 0,5 l oraz w pompki do opakowań do w/w preparatu w ilości 60 szt
5 Preparat w postaci żelu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania zawierający w swoim składzie etanol 72% ( 720 mg/g) , z dodatkiem propan -2-olu ( max do 5%) oraz glicerolu, bez substancji zapachowych, barwników i dodatkowych substancji aktywnych ( chlorheksydyny, pochodnych fenolowych). Skuteczny wobec B,Tbc,F ( drożdżako-, grzybobójczy),V ( Polio,Adeno,Noro). Możliwość stosowania do skóry wrażliwej. 180,00 op. 0,5 l
Skuteczny max 30 sek. dezynfekcja higieniczna i max 90 sek. dezynfekcja chirurgiczna .
Produkt biobójczy

6 Preparat w postaci żelu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania zawierający w swoim składzie etanol 72% ( 720 mg/g) , z dodatkiem propan -2-olu ( max do 5%) oraz glicerolu, bez substancji zapachowych, barwników i dodatkowych substancji aktywnych ( chlorheksydyny, pochodnych fenolowych). Skuteczny wobec B,Tbc,F ( drożdżako-, grzybobójczy),V ( Polio,Adeno,Noro). Możliwość stosowania do skóry wrażliwej. 350,00 szt. op. 1 l
Skuteczny max 30 sek. dezynfekcja higieniczna i max 90 sek. dezynfekcja chirurgiczna .
Produkt biobójczy
7 Preparat w postaci żelu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania zawierający w swoim składzie etanol 72% ( 720 mg/g) , z dodatkiem propan -2-olu ( max do 5%) oraz glicerolu, bez substancji zapachowych, barwników i dodatkowych substancji aktywnych ( chlorheksydyny, pochodnych fenolowych). Skuteczny wobec B,Tbc,F ( drożdżako-, grzybobójczy),V ( Polio,Adeno,Noro). Możliwość stosowania do skóry wrażliwej. 47,00 szt. op.5 l
Skuteczny max 30 sek. dezynfekcja higieniczna i max 90 sek. dezynfekcja chirurgiczna .
Produkt biobójczy.

Zamawiający wymaga aby oferent zaopatrzył zamawiającego w koszyki /wieszaki na łóżko w ilości 20 szt na op. 0,5 l oraz w pompki do opakowań do w/w preparatu w ilości 60 szt


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 - Preparaty do pielęgnacji rąk

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Preparat przeznaczony do pielęgnacji skóry rąk. Przeznaczony dla osób narażonych na wysuszenie 135,00 szt. op. 500 ml
i macerację skóry w wyniku częstego mycia i używania rękawic ochronnych. z pompką
Zawierający w składzie min. glicerynę witaminę E, prowitaminę B5. Posiadający badania dermatologiczne.
Kosmetyk


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33741000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: Pakiet nr 7 - Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Gotowy do użycia preparat do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni trudno dostępnych i wyrobów medycznych. Zawierający w składzie min. 2 alkohole alifatyczne /w tym etanol / w ilości max 60 g /100 g płynu. Bez dodatkowych substancji aktywnych 2 700,00 szt. op. do 1 l.
/aldehydy,związki amoniowe itp./. Możliwość zastosowania na oddziałach noworodkowych. Spektrum działania B ( MRSA),F/C.albicans/ Tbc/ M.terrae i M.avium/, V /Rota,Vaccinia,BVDV, Noro / w czasie do 1 min.z możliwością rozszerzenia działania o wirusy Adeno i Polio.
Produkt biobójczy
Zamawiający wymaga aby op. wyposażone były w spryskiwacz wliczony w cenę preparatu.
22,00 op. op. ok. 10 l.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 8
Nazwa: Pakiet nr 8 - Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego (Zamawiający wymaga, aby opakowania zaopatrzone były w pompki dozujące).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat w koncentracie do jednoczesnego mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i wyposażenia pomieszczeń , wykazujacy wysoką tolerancję materiałową, posiadajacy dobre właściwości myjące, bez konieczności spłukiwania. Zawierajacy czwartorzędowe zwiazki amoniowe,bez zawartości fenoli, aldehydów,chloru, związków tlenowych,alkoholi. Możliwość stosowania na oddziałach noworodkowych,dziecięcych, w obecności pacjentów. PH ok.11. Wykazujacy działanie w niskim stężeniu 0,5% na B,F ( C. albicans) Tbc ( M. avium, M. terrae) V /HIV,HBV,HCV,Vaccinia,Rota/ , z możliwością poszerzenia działania wobec Noro,Adeno oraz grzybów A. niger. Przebadany zgodnie z normą europejską 14885 dla obszaru medycznego lub metodą zaakceptowaną przez URPLWMPB. 110,00 op. op.5 l.
Produkt biobójczy
Zamawiający wymaga dostarczenia systemu kontroli czystości powierzchni, poprzez dostarczenie znaczników ultrafioletowych w ilości 2 0 szt w cenie preparatu.
17,00 op. op.1 l.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 9
Nazwa: Pakiet nr 9 - Preparat mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego (zamawiający wymaga , aby opakowania zaopatrzone były w pompki dozujące)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat na bazie nadtlenku wodoru ( bez zawartości chloru,fenolu,aldehydów) do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.Preparat z możliwościa zastosowania wobecności pacjentów.Spektrum działania B ( MRSA) ,F,V ( HIV,HBV,HCV,Rotawirus) w czasie do 15 min,prątki w czasie do 30min.Możliwość rozszerzenia o Clostridium difficile w czasie do 30 min. 18,00 op. op. 5 l.

Wyrób medyczny lub produkt biobójczy.
Zamawiający wymaga dostarczenia systemu kontroli czystości powierzchni, poprzez dostarczenie znaczników ultrafioletowych w ilości
ok.10 szt w cenie preparatu.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 10
Nazwa: Pakiet nr 10 - Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi, osprzętu anestezjologicznego. (zamawiajacy wymaga, aby opakowania wyposażone były w miarki kalibracyjne )

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych,osprzętu anestezjologicznego, innych wyrobów medycznych, endoskopów ( również giętkich) w postaci proszku, na bazie aktywnego tlenu ( nadwęglan sodu), bez aktywatora.
Skuteczny na B ( w tym Tbc),F ( Aspergillus Niger),V ( Polio,Adeno)) do 15 min, S w stężeniu 2%
Wyrób medyczny kl II b 122,00 op. op 4 kg
13,00 op. op.800 g


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 11
Nazwa: Pakiet nr 11. - Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat w postaci koncentratu na bazie dwutlenku chloru,do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Spektrum: B ( w tym MRSA),F,Tbc (M.avium,M. terrae) V Noro,Adeno,Polio) S 440,00 op. saszetka na 5l wody
C. difficile) do 5 min.
Wyrób medyczny kl II a


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 12
Nazwa: Pakiet nr 12. Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, i sprzętu medycznego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat w postaci tabletek wykazujący działanie sporobójcze do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni, zawierający tenzydy myjące, na bazie aktywnego chloru (Troklozen sodu), możliwość zanurzenia w roztworze,możliwość stosowania do powierzchni mających kontakt z żywnością. Wykazujący działanie na B,Tbc (M.avium,M. terrae) F (co najmniej C albicans) V (Adeno,Polio), S ( w tym Clostridium difficile) czas działania do 15 min. 240op op. conajmniej 200 tabl.
Produkt biobójczy


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 13
Nazwa: Pakiet nr 13. Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji sprzętu, przedmiotów, powierzchni obciążonych substancjami organicznymi, szczególnie 1 000,00 op. op. conajmniej 300 tabl.
w obiektach służby zdrowia ( możliwość zanurzenia w roztworze np. kaczek,basenów itp.
Rozpuszczalny w wodzie,oparty o aktywny chlor. Tabletka o gramaturze 2,7 g o zawartości 1,5 g. aktywnego chloru, pH roztw. ok. 8. Wykazujący działanie na B, F,Tbc V w czasie do 15 min. Przy wyższych stężeniach możliwość stosowania do dezaktywacji zanieczyszczeń organicznych,krwi. Potwierdzona zgodnie z normą EN 13704 skuteczność wobec spor: C. difficile.
Produkt biobójczy



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 14
Nazwa: Pakiet nr 14. Preparat do dezynfekcji delikatnych powierzchni nieodpornych na działanie alkoholu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Gotowy do użycia preparat bezzapachowy,w postaci piany, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji, miejsc trudnodostępnych,urządzeń, małych powierzchni, wrażliwych na działanie alkoholu; również na oddziałach noworodkowych do inkubatorów, głowic USG, ekranów LCD, monitorów, pomp infuzyjnych.Oparty o 1-propanol (15-17g/100 g preparatu) i czwartorzędowe związki amoniowe; bez zawartości aldehydów i alkiloamin; skuteczny w czasie do 1 min.na B ( w tym MRSA) Tbc,F, V (HIV,HBV,HCV,) Rota, Vaccinia oraz w czasie do 5 min. na wirusy Polioma oraz Norowirus. 59,00 szt. op. Co najmniej 750 ml, wyposażone w spryskiwacz
Norowirus
Wyrób medyczny kl II a ( op. wyposażone w kranik lub pompkę dozującą) 21 op.5 l


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 15
Nazwa: Pakiet nr 15 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi, inkubatorów, urządzeń anestezjologicznych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat w proszku,bez aktywatora, na bazie nadwęglanu sodu i TAED, zawierający kwas adypinowy i enzymy ( proteaza,amylaza,lipaza). 1,00 op. 5 kg
Przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych,urządzeń anestezjologicznych.
Możliwość stosowania do inkubatorów i innych sprzętów medycznych. Do dezynfekcji manualnej oraz w myjkach ultradźwiękowych. Preparat z zawartością substancji zapobiegajacych pyleniu. Spektrum działania: B ( MRSA),F ( C.albicans, A brasiliensis), Tbc ( M.avium,M.terrae) V (Adeno,Polio,Noro), C.difficile – 2% w 10 min., B. Subtilis – 1% w 30 min.
Wyrób medyczny kl II b


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00
Część nr: 16
Nazwa: Pakiet nr 16 Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Chusteczki do szybkiej dezynfekcji delikatnych powierzchni i wyrobów medycznych..Zawierające w składzie mieszaninę alkoholi alifatycznych (etanol 12-15 g/100 g, izopropanol 15-20g/100g), charakteryzujace się dobrą kompatybilnością materiałową pozwalającą na dezynfekcję np. klawiatur,ekranów dotykowych, powierzchni aparatury, sprzętu medycznego,sond USG, itp. Rozmiar chusteczki 20x20 cm., ( flow-pack)
o gramaturze ok. 50 g/m². Nie zawiera barwników i substancji zapachowych.
Przebadane zgodnie z normą PNEN16615 :2015 w 1 min.
Wyrób medyczny 495,00 szt. 100 szt


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 17
Nazwa: Pakiet nr 17. Preparaty do mycia i wykonania procesów dezynfekcji.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Suche chusteczki w rolkach do nasączania dowolnym środkiem dezynfekcyjnym. Przeznaczone do dezynfekcji lub osuszania skóry i powierzchni. Wykonane z mieszanki celulozy, poliestru 22,00 op. Rozm. 30x34
i wiskozy o gramaturze nie mniej niż 70 g/m² . Produkt niepylący nie pozostawiajacy smug po użyciu. Rozmiar 30x 34 cm.
Wyrób medyczny.
pakowane po 100 szt. w rolce


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33772000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 18
Nazwa: Pakiet nr 18 Ręczniki czyściwo papierowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Ręczniki papierowe w rolkach,chłonne i wytrzymałe,
do stosowania w różnych warunkach,elastyczne ,nie rozrywają się. Bezpieczne dla skóry,do czyszczenia powierzchni i przedmiotów. Można stosować
w połączeniu z wodą,detergentami,środkami dezynfekcyjnymi.Nie powodują uczuleń.Czyściwo tworzy celuloza w białym kolorze.Podzielona na odcinki ( perforowane) o gramaturze 20g/m,dwuwarstwowy.
Szer.min.28 cm,długość min.260 m,bezzapachowy, wysoka absorbcja.
150,00 op. Rolka dwupack (op.-2szt) (szt.2)

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33772000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00
Część nr: 19
Nazwa: Pakiet nr 19 Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów wrażliwych na działanie alkoholi.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Chusteczki do mycia i dezynfekcji nieinwazyjnych powierzchni, wyrobów medycznych, wyposażenia. Zawierające w składzie głównie nadtlenek wodoru ( ok.70 g/kg) .
Wymiar chusteczki ok. 20 x 30 cm. Skuteczność mikrobójcza potwierdzona badaniami B,Tbc,F, ( C. albicans) V ( Polio,Adeno,Noro), spory C. difficile. Czas ekspozycji do 1 min., prątki do 10 min, C. difficile – ok.3 min, z możliwością rozszerzenia o
A. brasiliensis.
Opakowanie ze szczelnym zamknięciem
Produkt biobójczy lub
Wyrób medyczny 70,00 op. op. co najmniej 80 szt. w tubie




2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00
Część nr: 20
Nazwa: Pakiet nr 20 Preparat do mycia rąk, ciała i toalety pacjentów przed zabiegami operacyjnymi.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do mycia rąk i ciała o działaniu mikrobójczym,zawierający w składzie diglukonian chlorheksydyny,zapewniający działanie nawilżające
i wygładzające. Możliwość dekolonizacj skóry pacjenta przed zabiegami operacyjnymi. Spektrum działania: B ( w tym MRSA),drożdże,wirusy osłonione (HIV,HBV,HCV) – czas działania 60 sek.
Możliwośc użycia preparatu do higienicznego mycia rąk,zgodnie z normą ( EN 1499) – czas działania – 30 sek.
Produkt biobójczy
2,00 op. 5 l (op.wyposażone w miarkę kalibracyjną lub pompkę dozującą)

5,00 op. 1 l ( op. wyposażone w pompkę)


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 21
Nazwa: Pakiet nr 21 Preparat do dezynfekcji butów operacyjnych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do ręcznego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych.Produkt przystosowany do manualnego mycia jak również w myjni ultradźwiękowej. Produkt w postaci powlekanego granulatu. Zawierajacy w składzie min. nadwęglan sodu oraz kwas cytrynowy. Wykazujący działanie bakteriobójcze,drożdżakobójcze,ograniczone wirusobójcze oraz sporobójcze w stężeniu użytkowym 1% w czasie do 15 min. Działanie bakteriobójcze,
grzybobójcze, prątkobójcze,
wirusobójcze,sporobójcze w stężeniu 2% w czasie do 15 min.
Wyrób medyczny
2,00 op. op. min. 2 kg





2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 22
Nazwa: Pakiet nr 22 Preparat do usuwania nieprzyjemnych zapachów np. moczu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat oparty na mieszaninie kwasów organicznych: kwasu mlekowego pow.2% kwasu cytrynowego, środków powierzchniowo czynnych,alkoholu izopropylowego pow.2% oraz kompozycję zapachową <1%. Preparat w aerozolu do usuwania odoru moczu i innych, nieprzyjemnych zapachów. Nie może być substancją żrącą.
3,00 op. op . 1 l (wyposażone w spryskiwacz)
2,00 op. op. 5 l








2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00
Część nr: 23
Nazwa: Pakiet nr 23 Preparat do dezynsekcji.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do dezynsekcji zawierający deltrametrynę,tetrametrynę, piperonyl
20,00 op. 300 ml

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33691300-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 24
Nazwa: Pakiet nr 24 Preparat do dezynsekcji.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do dezynsekcji zawierajacy bendiokarb 1,00 op. 500 g


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33691300-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00
Część nr: 25
Nazwa: Pakiet nr 25 Preparat do dezynsekcji.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do dezynsekcji zawierajacy d- fenotrynę, piperonyl 10,00 op. 400 ml


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33691300-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin dostawy:40,00
Cena:60,00
Część nr: 26
Nazwa: Pakiet nr 26 Preparat do dezynsekcji .

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do dezynsekcji zawierający Alfa cypermetynę 1,00 op. op. 1 l


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33691300-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00
Część nr: 27
Nazwa: Pakiet nr 27 Preparat do deratyzacji.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Preparat do deratyzacji zawierający brodifacum 2,00 op. 10 kg


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24456000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin dostawy:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.