eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Promocja Miasta w ramach realizacji imprez targowych organizowanych przez Międzynarodowe Targi Łódzkie Spółka Targowa w miesiącach maj-listopad 2016 r.



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Łódź: Promocja Miasta w ramach realizacji imprez targowych organizowanych przez Międzynarodowe Targi Łódzkie Spółka Targowa w miesiącach maj-listopad 2016 r.
Numer ogłoszenia: 75431 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 638 48 88, faks 42 638 48 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta w ramach realizacji imprez targowych organizowanych przez Międzynarodowe Targi Łódzkie Spółka Targowa w miesiącach maj-listopad 2016 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promocja Miasta w ramach realizacji imprez targowych organizowanych przez Międzynarodowe Targi Łódzkie Spółka Targowa w miesiącach maj-listopad 2016 r., w tym: a) IV Targi Logistyki Służb Mundurowych (10. - 11. maja 2016 r.), b) II Targi Aktywnego i Zdrowego Seniora (20. - 21. maja 2016 r.), c) IX Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Regionalnej NATURA FOOD, d) IV Targi Ekologicznego Stylu Życia beECO (07. - 09. października 2016 r.), e) III Targi Technicznych Wyrobów Włókienniczych (12. - 13. października 2016 r.). f) VI Salon Ciekawej Książki (18 - 20listopada 2016 r.). g) Targi Logistyki Magazynowej INTRALOG oraz Targi Efektywności Energetycznej i OZE (23. - 24. listopada 2016 r.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Targi Łódzkie Spółka Targowa sp. z o.o., ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 400000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 400000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 400000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Międzynarodowe Targi Łódzkie są jedynym organizatorem wydarzeń i co za tym idzie jedynym podmiotem mogącym dysponować powierzchnią wystawienniczą oraz prowadzącą działania promocyjno-reklamowe targów będących przedmiotem zamówienia.Imprezy odbywają się w wynajmowanych obiektach, natomiast żaden inny podmiot, włączając właścicieli obiektu, nie może prowadzić w czasie ich trwania żadnych działań o charakterze promocyjnym bez zgody Międzynarodowych Targów Łódzkich oraz nie może dysponować powierzchnią w ramach tych eventów. Ze względu na charakter imprez, ich rangę a także liczbe oczekiwanych odwiedzających, usługi realizowane podczas imprez, a w szczególności usługi zwiazane z wynajmem powierzchni, pomieszczeń i sal konferencyjnych oraz promocja muszą być wykonywane bezpośrednio przez Spółkę Targową MTŁ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.