eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1874B we wsi Supyodcinek 1 dł. 527,82 m, odcinek 2 dł. 142,68 m, odcinek 3 dł. 69,37m.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Łomża: Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1874B we wsi Supy: odcinek 1 dł. 527,82 m, odcinek 2 dł. 142,68 m, odcinek 3 dł. 69,37m.
Numer ogłoszenia: 7540 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 480488 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1874B we wsi Supy: odcinek 1 dł. 527,82 m, odcinek 2 dł. 142,68 m, odcinek 3 dł. 69,37m..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1874B we wsi Supy, odcinek 1 dł. 527,82 m, odcinek 2 dł. 142,68 m, odcinek 3 dł. 69,37 m. 1. Dane techniczne. -klasa drogi - dojazdowa D, -prędkość projektowa - 30 km/h, -obciążenie ruchem - KR1, -przekrój poprzeczny - szlakowy, -min. promień łuku kołowego w planie - 50 m, -min. promień łuku kołowego niwelety: - łuk wypukły - 300 m, - łuk wklęsły - 300 m. - szerokość jezdni - 5,0 m, -szerokość poboczy - 2 x 0,75 m. 2. Rozwiązania sytuacyjne. Odcinek 1: W celu właściwego dowiązania projektowanej drogi do istniejącej nawierzchni bitumicznej początek trasy przyjęto w odległości 5,0 m przed krawędzią istniejącej nawierzchni bitumicznej (km rob. 0+000), a koniec w osi projektowanej nawierzchni drogi gminnej (km rob. 0+527,82). Drogę w planie zaprojektowano tak, aby maksymalnie wkomponować się w istniejący przebieg drogi. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. Skrzyżowania projektowanej ulicy z innymi drogami publicznymi zaprojektowano jako skrzyżowania zwykłe trójwlotowe. Odcinek 2: Początek trasy przyjęto w osi projektowanego odcinka 1 (km rob. 0+000), a koniec w osi projektowanej nawierzchni drogi powiatowej Nr 1834B (km rob. 0+142,68). Drogę w planie zaprojektowano tak, aby maksymalnie wkomponować się w istniejący przebieg drogi. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. Drogę w planie zaprojektowano jako odcinek prosty, bez załamań osi jezdni. Skrzyżowania projektowanej drogi z innymi drogami publicznymi zaprojektowano jako skrzyżowania zwykłe trójwlotowe. Odcinek 3: Początek trasy przyjęto w osi istniejącej nawierzchni brukowej na początku projektowanej prostej przejściowej (km rob. 0+000), a koniec w osi projektowanej nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Nr 1834B w odległości ok. 2,25 m od krawędzi tej nawierzchni (km rob. 0+069,37). Drogę w planie zaprojektowano tak, aby maksymalnie wkomponować się w istniejący przebieg drogi. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. Ze względu na wąski pas drogowy oraz bezpośrednio przyległą do projektowanych poboczy zabudowę (budynki i ogrodzenia posesji) w ramach niniejszego opracowania nie przewiduje się przebudowy nawierzchni istniejących zjazdów na posesje. W pasie drogowym przewidziano wykonanie poboczy umocnionych pospółką lub płytami ażurowymi. Zewnętrzna krawędź projektowanych poboczy przebiega w poziomie przyległego terenu. 3. Rozwiązania wysokościowe. Niweletę projektowanych odcinków dróg zaprojektowano w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać istniejącą nawierzchnię brukową jako podbudowę. Odcinek 1: Ze względu na pochylenie poprzeczne istniejącej nawierzchni brukowej oraz projektowaną konstrukcję jezdni projektowana niweleta została w stosunku do niwelety istniejącej wyniesiona na wysokość ok. 8 - 18 cm. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,300% do 3,324% gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. Odcinek 2: Ze względu na pochylenie poprzeczne istniejącej nawierzchni brukowej, projektowaną konstrukcję jezdni oraz zapewnienie spływu wód opadowych projektowana niweleta została w stosunku do niwelety istniejącej wyniesiona na wysokość ok. 8 - 36 cm. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,300% do 1,420% gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. Odcinek 3: Ze względu na pochylenie poprzeczne istniejącej nawierzchni brukowej oraz projektowaną konstrukcję jezdni projektowana niweleta została w stosunku do niwelety istniejącej wyniesiona na wysokość ok. 8 - 19 cm. Płynność niwelety uzyskano przez nadanie jej spadków podłużnych od 0,054% do 2,996% gwarantujących prawidłowe odwodnienie jezdni. 4. Przekroje normalne. Zaprojektowano następujące przekroje normalne: Trasa 1 - km 0+000 - 0+481,50 Trasa 2 - km 0+096,10 - 0+126,56 Trasa 3 - km 0+0,00 - 0+069,37 - przekrój poprzeczny - szlakowy, - szerokość jezdni - 5,0 m, -spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2% (daszkowy), -pobocza - 2 x 0,75 m, -spadek poboczy - 8% (od jezdni), -spadki poprzeczne i poszerzenia na łukach poziomych wg. wykazu łuków poziomych i załamań trasy oraz oznaczeń na planie sytuacyjnym Trasa 2 - km 0+041,10 - 0+076,10 - przekrój poprzeczny - szlakowy, - szerokość jezdni - 3,50 m, -spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2% (daszkowy), -pobocza - brak (cieki betonowe trójkątne) Uwaga: Na odcinku: Trasa 1 km 0+501,50 - Trasa 2 km 0+015,30 nawierzchni jezdni należy nadać spadek jednostronny 2%. 5. Projektowane konstrukcje nawierzchni. Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: Na istniejącej nawierzchni brukowej: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S wg PN-EN 13108-1 - grub. 3 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W wg PN-EN 13108-1- grub. 5 cm, -warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 0-20 cm, -istniejąca nawierzchnia brukowa jako podbudowa, Na poszerzeniach jezdni: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S wg PN-EN 13108-1 - grub. 3 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W wg PN-EN 13108-1- grub. 5 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 - grub. 20 cm, Na odcinku km 0+200 - 0+288,60 trasa 1 nawierzchnię jezdni po stronie lewej należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm wystającym 10 cm ponad nawierzchnię jezdni, na ławie betonowej z oporem. Na długości zjazdów na posesję w km 0+218,65 i 0+253,60 SL należy zastosować krawężnik najazdowy betonowy15x22 cm wystający 4 cm ponad nawierzchnię jezdni. Na odcinku km 0+300 - 0+510 trasa 1 oraz km 0,000 - 0+031,10 po stronie prawej w miejscu pobocza należy wykonać ciek trójkątny otwarty szerokości 0,8 m z płyt ażurowych gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm. Na pozostałych odcinkach pobocza należy wykonać z mieszanki kruszyw (naturalne i łamane w stosunku 1:1) stabilizowanej mechanicznie gr. 10 cm. Nawierzchnię zjazdów na posesje i pola wykonywanych wg karty 03.82 lub 03.83 KPED należy wykonać z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 grubości 15 cm. 6. Odwodnienie projektowanych nawierzchni. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy przebudowywanego i rozbudowywanego odcinka drogi zaprojektowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne poza koronę drogi. W miejscu istniejących przepustów w km 0+334,10 i 0+462,05 trasa 1 zaprojektowano rowy zakryte z rur PEHD O400 z wlotem poprzez studnie betonowe O800 z wpustem żeliwnym. Studnie posiadały będą dodatkowy wlot z rur PEHD O400 zbierający wody opadowe z terenu przyległych posesji. Wody opadowe z projektowanych rowów zakrytych odprowadzane będą w sposób dotychczasowy (istniejącymi zagłębieniami terenu przez działki odpowiednio: 34/1 oraz 20/3 i 20/4 do cieku bez nazwy). Na odcinku km 0+200 - 0+288,60 trasa 1 w celu zabezpieczenia działki 14/2 przed zalewaniem wodami opadowymi, nawierzchnię jezdni po stronie lewej należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm wystającym 10 cm ponad nawierzchnię jezdni, wytwarzając w ten sposób ściek przykrawężnikowy płaski. Wody opadowe z ww ścieku odprowadzane są powierzchniowo do cieku bez nazwy. Na odcinku km 0+300 - 0+510 trasa 1 oraz km 0,000 - 0+031,10 trasa 2 po stronie prawej w miejscu pobocza zaprojektowano wykonanie ścieku trójkątnego otwartego szerokości 0,8 m z płyt ażurowych gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm. Wody opadowe z projektowanego cieku odbierane będą poprzez projektowane wpusty kd. Na odcinku km 0+031,10 - 0,076 trasa 2 zaprojektowano ułożenie obustronnie ścieków przykrawędziowych z prefabrykatów betonowych wg KPED 01.05 (płyta ściekowa betonowa - typ trójkątny). Na odcinku km 0+076,03 - 0+137,48 trasa 2 po prawej stronie drogi oraz km 0+019,98 - 0+057,98 trasa 3 po lewej stronie drogi zaprojektowano rów odkryty. W km 0+137,48 trasa 2 w celu odprowadzenia wód opadowych z projektowanego rowu odkrytego po prawej stronie drogi pod koroną drogi zaprojektowano rów zakryty z wylotem do projektowanego rowu po lewej stronie drogi powiatowej Nr 1834B. Na wlotach rowów odkrytych do studni O1200 obustronnie należy wykonać osadniki wg KPED 01.14. Wylot rowu zakrytego należy umocnić wg KPED 01.34. 7.Urządzenia obce. Wzdłuż projektowanej drogi (w pasie drogowym i poza nim) przebiegają kablowe linie telekomunikacyjna, wodociągi rozdzielcze oraz napowietrzne linie energetyczne. Spośród w/w sieci z projektowaną nawierzchnią koliduje kablowa linia telekomunikacyjne na odcinku km 0+462 - 0+465 trasa 1. Przebieg projektowanej drogi został uzgodniony z właścicielami lub zarządcami w/w urządzeń UWAGA: W koszty przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej należy wkalkulować koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych. 3. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIK-PROJEKT Sp. z o.o, ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 501274,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449817,99

  • Oferta z najniższą ceną: 449817,99 / Oferta z najwyższą ceną: 540884,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.