eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 6/LOG/2011) jest dostawa bonów towarowych uprawniających do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników wojska Jednostki Wojskowej nr 1933 ( Komenda Bazy , Skład Gałkówek Skład Regny ,Skład Niedźwiedź , Skład Kłaj ) o nominałach50,00 zł 20,00 zł , 10,00 zł o łącznej wartości 202 420,00 zł brutto ( 3996 szt. x 50 zł , 80szt. x 20,00 zł , 102 szt. x 10,00 zł ) kod CPV /30199750-2 ( talony ) /

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Łódź: Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 6/LOG/2011) jest dostawa bonów towarowych uprawniających do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników wojska Jednostki Wojskowej nr 1933 ( Komenda Bazy , Skład Gałkówek Skład Regny ,Skład Niedźwiedź , Skład Kłaj ) o nominałach: 50,00 zł 20,00 zł , 10,00 zł o łącznej wartości 202 420,00 zł brutto ( 3996 szt. x 50 zł , 80szt. x 20,00 zł , 102 szt. x 10,00 zł ) kod CPV /30199750-2 ( talony ) /
Numer ogłoszenia: 75362 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1933 , ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6394760, faks 042 6348985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl www.3rbm.sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 6/LOG/2011) jest dostawa bonów towarowych uprawniających do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników wojska Jednostki Wojskowej nr 1933 ( Komenda Bazy , Skład Gałkówek Skład Regny ,Skład Niedźwiedź , Skład Kłaj ) o nominałach: 50,00 zł 20,00 zł , 10,00 zł o łącznej wartości 202 420,00 zł brutto ( 3996 szt. x 50 zł , 80szt. x 20,00 zł , 102 szt. x 10,00 zł ) kod CPV /30199750-2 ( talony ) /.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (sygn. post. PN 6/LOG/2011) jest dostawa bonów towarowych uprawniających do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych dla pracowników wojska Jednostki Wojskowej nr 1933 ( Komenda Bazy , Skład Gałkówek Skład Regny ,Skład Niedźwiedź , Skład Kłaj ) o nominałach: 50,00 zł 20,00 zł , 10,00 zł o łącznej wartości 202 420,00 zł brutto ( 3996 szt. x 50 zł , 80szt. x 20,00 zł , 102 szt. x 10,00 zł ) kod CPV /30199750-2 ( talony ) / - Komenda Bazy 45 530 ,00 zł brutto (906 szt. x 50 zł , 4 szt. x 20,00 zł ,15 szt. x 10,00 zł ) - Skład Gałkówek 28 510,00 zł brutto (564 szt. x 50 zł , 9 szt. x 20,00 zł ,13 szt. x 10,00 zł ) - Skład Regny 59 800,00 zł brutto (1176 szt. x 50 zł , 35 szt. x 20,00 zł ,30 szt. x 10,00 zł ) - Skład Niedźwiedź 32 370,00 zł brutto (636 szt. x 50 zł , 19szt. x 20,00 zł , 19 szt. x 10,00 zł ) - Skład Kłaj 36 210,00 zł brutto ( 714 szt. x 50 zł , 13 szt. x 20,00 zł , 25 szt. x 10,00 zł ) Bony towarowe muszą spełniać następujące wymagania: 1)Okres realizacji bonów nie krótszy niż 6 miesięcy , liczony od dnia przekazania ich Zamawiającemu (JW. 1933) na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 2).Zamawiający ani okaziciel bonów nie mogą ponosić żadnych dodatkowych kosztów z tytułu ich realizacji. 3).Miejsce realizacji bonów towarowych musi obejmować tereny województw łódzkiego i małopolskiego 4).Bony towarowe muszą umożliwiać nabywanie towarów w wielobranżowych punktach handlowych oferujących co najmniej asortyment taki jak: (spożywczy, mięsny i wędliniarski, chemia gospodarcza, kosmetyki, sprzęt AGD i RTV, odzież).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy bonów towarowych o wartości każdej z dostaw na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł Do wykazu należy załączyć dokument, z którego treści wynikać będzie potwierdzenie, że dostawy te zostały wykonane należycie .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia obejmującym odpowiedzialność za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz szkody spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, przy czym minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wynosi 50 tys zł lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm. W przypadku zawarcia umowy wykonawca jest zobowiązany do posiadania i dostarczenia zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Ilość placówek handlowych realizujących bony w woj. łódzkim i małopolskim - 40
  • 3 - długosć terminu realizacji - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl , www.3rbm.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - sekcja zamówień publicznych bud nr 7 pok. 121 w godzinach pracy 7-15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 21.04.2011 r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego kancelaria jawna, bud nr 7, pok. 025 w godzinach pracy kancelarii tj. 8:00-10:00 i 12:30 - 14:30 od pon do pt.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.