eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach Gminy Mikołów w latach 2009 - 2011 oraz wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów organizacji ruchu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Mikołów: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach Gminy Mikołów w latach 2009 - 2011 oraz wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów organizacji ruchu.
Numer ogłoszenia: 75340 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16351 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach Gminy Mikołów w latach 2009 - 2011 oraz wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów organizacji ruchu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach Gminy Mikołów w latach 2009 - 2011 oraz wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów organizacji ruchu. Na zakres zamówienia składa się obsługa oznakowania pionowego, oznakowania poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego polegające na: 1) Wymianie starych i ustawieniu nowych znaków drogowych pionowych; 2) Wykonywaniu oznakowania drogowego poziomego i odnowienie istniejącego oznakowania; 3) Wymianie i ustawianiu, montowaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym progów zwalniających); 4) Obsłudze oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych - bramownicach, wysięgnikach, jeśli zaistnieje taka konieczność; 5) Oznakowaniu miejsca awarii i nieprzewidzianych zdarzeń na miejskiej sieci ulicznej; 6) Wprowadzaniu tymczasowych zmian w organizacji ruchu (np. podczas imprez na drogach) oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów, jeśli zaistnieje taka konieczność; 7) Usuwaniu nielegalnych reklam; 8) Myciu znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 9) Przeprowadzaniu przeglądów oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 10) Obsługiwaniu ruchu pojazdów nienormatywnych (ponadgabarytowych), polegającym na demontażu istniejącego oznakowania, wykonywaniu tymczasowego oznakowania i zabezpieczeniu i ewentualnej naprawie elementów drogi, jeśli zaistnieje taka konieczność. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawami, rozporządzeniami, w tym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 414080 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa ZEBRA 2 Seweryn Respondek, ul. Siemianowicka 92, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 242695
  • Oferta z najniższą ceną: 242695 oferta z najwyższą ceną: 281160
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.